Aug, moeten we vriendjes worden! Dan kan je ze zien volgens mij. En Lois al zo lekker smullen van groenten en fruit! Wat gaat het hard! Heeft ze ook al een lievelingshapje? En iets waar ze van grilt? Lijkt me enorm schattig om dat te ontdekken samen. Heb jij ook nog foto's? Ben wel nieuwsgierig naar haar lange lokken!
Ego: Nou vandaag dus weer naar DD geweest. Het was mega druk in de wachtkamer.We hadden de afspraak om 16u en we werden om 16.40 naar binnen geroepen. Echo gemaakt....en wat blijkt.....mijn hele cyclus is van slag. Heb al een week wat tussentijdse bloedingen.......zat vandaag op cyclusdag 21.....maar mijn eitje was nog niet eens gesprongen.....had er wel een stuk of 6 in een eierstok.....nog nooit gehad.....komt mede door de DHEA die ik nu al een half jaar slik....ook was mijn bms nog vrij dik. Helaas toch weer de cyste aan mijn linkerkant (waar die altijd zit) Dus moet ik volgende week terug komen voor een nieuwe echo + behandelplan. Dus eigenlijk weten we nog niks en nu dus volgende week weer terug! Veel liefs
Was al benieuwd naar nieuws! Maar dit had je niet verwacht natuurlijk... Balen! Hele reis voor 'niks' en volgende week weer terug komen dus. Heb je ook last van die cyste of niet? En maakt dat nog uit voor de behandeling?
Nee heb er geen last van.....story of my life die cystes iedere keer! De vorige poging had ik er ook een die tijdens het spuiten verdwenen is.....dus we zullen wel zien wat het word!
@Druuf: wat shit man, moet je volgende week weer terug, wat een gezeik! We gaan gewoon door met duimen draaien, wel positief dat je 6 eitjes had, zoveel heb je er niet eerder gehad toch? @Tash: we zijn nu vriendjes hoor, heb je verzoek net geaccepteerd. Hierbij wat foto's van mijn spookje... Liefs, Aug
Hihi, Aug! Wat een pretbekkie!! Heerlijk moppie zeg! En van die mooie haartjes... Ben je al lekker aan't tutten met haar?
Tash, het is een bonk ondeugendheid! Niet normaal. Het is de hele dag keten en lachen. Ze piept alleen als ze honger of poept heeft. Ze gaat overal mee naar toe en vind alles prima. Ik ga hier mijn handen vol aan hebben. Ze is vandaag bij opa en oma (mijn ouders) en natuurlijk mag ze van alles..... Liefs, Aug
Hey meiden, Wat een mooie kindjes komen er voorbij zeg!!! Druuf ik ga met je mee meis, want wij gaan ook weer beginnen. Vandaag heb ik me eerste pil weer geslikt en over 17 dagen dus weer prikken. Deze keer moet ik deca en menopur gebruiken, ben benieuwd hoe ik daar op reageer. Met de gonal en lucrin had ik echt nergens last van. Dikke kus
Hey Es, Soms nog wel een traantje, maar dat mag he Verder heel erg blij dat het geen erfelijkheids factor heeft en wij dus gelukkig nog voor een kindje van ons samen kunnen gaan. En ik heb er echt weer goede moed in en zelfs al gestart met de pil...
Jeej, Deb! Je bent nu echt weer officieel begonnen!! Spannend! En Druuf, bij jou nog nieuws? Wanneer moest jij ook al weer naar DD? Elvi, hoe is het met jou en Florine?? Hb helemaal nog geen foto gezien.....
Hallo meiden! Het is inmiddels erg lang geleden dat ik weer op het forum ben geweest. ik was zo benieuwd naar jullie en of er nog bekenden op het forum zaten. @ druuf wat balen om te zien dat het geluk nog niet aan jullie is! ik had het zo voor je gehoopt! hopelijk dat je volgende week wel goede berichten krijgt bij de echo! succes meid ik duim voor je! @ debby voor jou lees ik ook dat het nog niet zo heeft mogen zijn voor jullie ook heel veel succes met deze nieuwe poging! ik duim ook voor jullie! @ augustus wat een pittig koppie heeft ze! haha ja het kunnen ongelofelijke banjers zijn! word alleen maar erger! maar wel erg leuk om te zien hoe ze zich ontwikkelen! @ esther hoe is het met jullie? jullie kleine meid onderhand ook alweer 5 maanden!de tijd vliegt ook voorbij! iedereen zegt het, maar het is ook echt zo! voor je het weer zijn ze 1 jaar! Hier is ook alles goed! onze kleine man is eind december een jaar geworden! hij word grote broer! met de de kleine man hebben we in het ziekenhuis gelopen en meerdere iui's moeten doen en met nr 2 kwam het puur natuur! dit hadden we nooit gedacht en durven hopen! ik ben uitgerekend op 1 april, nee het is geen grapje dus dit duurt nog maar ander half weekje! bij bjorn lag ik al met 34 weken in het ziekenhuis en hij is geboren met 36 weken, gelukkig blijft de kleine meid nog even zitten! het is nu wel erg spannend wanneer het gaat komen! het is allemaal wel erg dubbel allemaal! ik gun het jullie ook zo graag! ik vind het aan de ene kant ook erg moeilijk om weer op het forum te zitten en hier weer wat van me te laten horen. ik ga ontzettend hard voor jullie duimen zodat we binnenkort goed nieuws krijgen van jullie! Liefs ukk
@ Debby: Wat fijn meid dat je ook weer gaat starten! Succes! @ Ukk: Wat leuk dat je er ook weer eventjes bent!! En wat een fantastisch nieuws!!!! Gefeliciteerd!!!! @ all: Nou ben afgelopen donderdag weer in DD geweest. Had afgelopen weekend enorm bloedverlies.....zoveel had ik nog nooit gehad....zelfs niet bij mijn miskramen. In dd echo gehad en daarop was te zijn dat ik redelijke follikels had en mijn bms was ook al redelijk dik...... Moest bloed prikken om te kijken hoe en wat...vooral omdat ik ook die tussentijdse bloedingen gehad had. Daar hebben ze me gisteren over terug gebeld....deze maand dus niet starten ondanks dat ik pas op dag 6 zat groeide alles ontzettend hard(mijn grootste follikel zat al op 1.6 en mijn bms zat op 5.6). Hoe dit kan is een raadsel. Maar mag nu dus eerst 3 weekjes aan de pil om mijn cyclus dus stil te gaan leggen en dan starten! Veel liefs
Ooh druuf dan lopen we echt gelijk...ik slik vandaag pil nr 5 pas. Maar wat balen allemaal voor je zeg! Echt petje af voor je geduld en doorzettingsvermogen.
@Deb: hoi lieverd, wat fijn om weer van je te horen en heel fijn voor jullie dat jullie weer kunnen beginnen. Ik hoop zo dat het gaat lukken. @Druufiebabe: dit moet hem toch gvd gaan worden deze keer!!!! Ik duim zo voor je lieverd!! @ Ukk: wat zit moeder natuur dan toch raar in elkaar he, voor de eerste alle toeters en bellen uit de kast en de twee puur natuur. Nou, gun het jullie van harte hoor! @personal: Loïs is alweer acht maanden. Kan nu (pas) zeggen dat ik er weer ben, heb me een aantal maanden goed kl.te gevoeld. Gewoon alles verwerken wat er gebeurd is de afgelopen tijd, had er toch even meer tijd voor nodig dan dat ik mezelf gunde. Als je in mijn hart kijkt zou ik zo voor nummer twee willen proberen maar Augman zit het (nog) niet zitten. And it takes two to tango.... dikke zoen, Aug
Wat een stilte hier sorry dames zo druk!! Ik denk veel aan jullie hoor! Druuf en deb voor jullie draaien mijn duimen overuren! Hier gaat alles goed. Ons moppie groeit als kool! Kletskous en lacht altijd! Ze jengelt alleen als ze moe is! Wij willen ook heeeeeel graag voor een tweede maar moet verplicht jaar wachten na een keizersnede liefs es
Rustig idd...Maar binnenkort hoop ik niet meer. Dan zijn we allemaal zwanger.. Incl. Druuf en die krijgt er gelijk 2.