Hoi lieverds Hier ook kei druk idd ! Wij hebben een afspraak staan voor 11 juli in het radboud in Nijmegen Spannend wij gaan voor nr 2 !! Liefs !!
@ Queeeeen, van harte gefeliciteerd met jullie mannetje! Wat vliegt de tijd he! @ Druufje, jou tijd komt hoor! Nog even geduld (al moet jij dat wel heeeeeel veel hebben) Dikke knuffel! @ Debby, hoe is het nu met jou? Hoe ver zit je? @ Forever, al gelukt met de pogingen tot een brusje of wachten jullie tot 11 juli in het Radbout? Het is eerder ook net voor de MMM zelf gelukt toch @ Aug, Loïs alweer ruim 9 maanden! Pfff tijd vliegt echt he! Trekt ze zich al op aan de tafel nog even en dan moet je alles verstoppen hihi @ Ukk, ben je inmiddels bevallen?? Volgens mij was je in april ergens uitgerekend toch? Hoe is het nu met 2 kleintjes? @ Tash, hoe is het met Evi? Slaapt ze al goed door? @ hier is alles goed! Joëlle is inmiddels 7 maanden en groeit als kool. Geniet enorm van haar! Ondertussen sta ik ingeschreven voor eiceldonatie omdat ik heel graag andere vrouwen die het nodig hebben wil helpen. Ik heb alles besproken en 24 juni onderzoek in het ziekenhuis. Ik zal dan een halve IVF ondergaan. Spuiten van hormonen en punctie. Het is voor mij hooguit een maand tijd en voor een ander enorm veel rijkdom. Als dat voorbij is gaan wij het zelf weer proberen voor een tweede (vanaf oktober want moet verplicht een jaar niet zwanger worden i.v.m. de keizersnede) Liefs en dikke knuffel voor iedereen
Ik voel me helaas verrassend goed. Want dit maakt me toch ook wel onzeker hoor pfff. Ik heb me rot getest om toch maar iets van bevestiging te hebben. Maar die streepjes betekenen helaas geen kloppend hartje. Nog 3,5 dag en dan zijn wij verlost uit deze spanning.
Hallo Allemaal, weer terug van weggeweest!! Debster, wat lees ik nu, weer zwanger Meis!! Een heel voorzichtige, maar toch wel heel blije gefeliciteerd voor je Meis!! Ben je er erg onzeker over? Mag je nu vaker voor controle komen? Dikke kus, Elvi
Hi Elvi!! Kom je eindelijk een foto van je grietje laten zien? Ben zoooo benieuwd! Hoe is het met Florine? En met jou??
Hey ELVIS... Leuk dat je ook even komt kijken Morgen de echo...dat zal miss wat rust brengen. Na 15 testen geloof ik het nog steeds niet en ben idd erg onzeker. Alle prenatale onderzoeken mogen we verzekerd laten uitvoeren. Maar de vlokkentest rn vruchtwaterpunctie doen we alleen als er hele grote vermoedens zijn. Tash...lieverd tuurlijk laat ik iets van me horen. Weet iemand hoe het gisteren is gegaan bij druuf?
Niks gelezen van Druuf... Morgen is het eindelijk zover lieverd! Ik lees maandag pas hoe het gegaan is. We gaan een lang weekend weg. Maar ik denk wel aan je! Hele dikke knuff
Oh lieverd, wat goed!!! Wat een opluchting dat het hartje klopt. Wanneer heb je een volgende controle? Kan je het al een beetje geloven? Liefs
Hey was jij geen weekendje weg Intake bij de verloskundige is op 13-6. Dan ben ik 9 weekjes. Het is nu wel echter ja...ik durf nu ook wel rustig aan te gaan genieten. X
Jeeeej, Debster, ziet er goed uit man!! Maar ik zie in je oinderschrift dat je gister een spoedecho hebt gehad? Hoe komt dat? Gaat het nog wel goed? Spannend dan nu weer he!! Heej Tashie, hier alles goed en met Flo ook, ze begon met reflux en daardoor ontstoken slokdarm en erg veel pijn maar nu gaat het met medicatie top!! Ze lach heel veel, nu zelfs ook schaterlachjes, zo leuk!! Hoe is 't met jou Tash? En met je mooie Evi? Ja, ga eens proberen er weer foto's op te zetten. Heb er zooooooooooo veel op mijn tel. nu!! Hoe is 't met Druufie? Dikke kussies, Elvi