Hey elvi... Ik bleef felle steken houden in mijn eierstokken. Na twee keer de fertiliteit te hebben gebeld was ik het antw: dat kan idd na ivf. een beetje beu. Dus gewoon de verloskundige gebeld en die zei wacht even..ik kijk even voor je. En daarna kreeg ik te horen: met jou voorgeschiedenis snap ik je ongerustheid kun je er over een half uur zijn? doen we even een spoed echo tussen door. Ik.....uhm ja. Vond het dood eng in me eentje maar was o zo blij dat alles goed was.
Oh fijn Deb, zie je, toch gewoon goed om te checken. En dan straks gewoon zo'n angelsound dingie kopen. Ik twijfelde daar eerst heel erg over, dacht dat ik dan gek zou worden als ik het ens niet zou horen of dat ik dan de hele dag ging zitten luisteren, maar dat viel allemaal reuze mee en ik vond 't heel fijn dat ding achter de hand te hebben voor als je toch ineens twijfelt of zo. Inderdaad met jou voorgeschiedenis en die van velen hier op dit forum heb je die extra check vaak gewoon ook nodig hoor!! Nu lekker taartjes eten en vieren dat alles oke is!! Dikke kus, Elvi
Gelukkig alles goed Deb! En hoe is't nou met de pijn? Je zal er nog wel meer last van krijgen als je baarmoeder groter en zwaarder wordt misschien... Hoe voel je je verder? Al echt zwanger? Denk aan je hoor! En Elvi, waar is die foto nou??
Oja Deb, we waren weg hoor! En genieten dat we gedaan hebben!! En Evi heeft gesmuld van een beetje smoothie van mama, hihi! Wilde toch even snel checken of't allemaal goed gegaan was met je!
Ooooooooh wat een droppie...die ogen wauw wat een knappert!!! Last heb ik idd nog steeds, maar nu weet ik tenminste waar het vandaan komt. Donderdag de intake alweer met echo hihi heb er zin in. En 28-6 hebben we de nekplooimeting. Dus spiekmomenten genoeg de komende tijd.
Tashieeeeeeeee, wat een superknappeke is 't zeg, inderdaad enorme ogen, prachtig!! Hoe plakken jullie foto's in je bericht? Lukt me niet... mis vast iets? Liefs, Elvi
Als je op 'Plaats reactie' klikt kan je een berich schrijven. Daaronder kan je smilies kiezen, afbeeldingen/bestanden toevoegen en nog iets geloof ik. Plaats nu snel een reactie vanaf mijn tel en zie het nu niet.
Lieve deb, wat een mooie echo! Jippie! Nu genieten! Hopelijk zijn alles testen goed! Hier zijn wij 2 weekjes naar Zuid Frankrijk geweest dus ff niet online . Tash zag dat je de vu meiden app verlaten had? Hoe gaat het? Hier alles goed, onze dochter groeit als kool! Ze probeert sinds 2 dagen te gaan staan, maar gelukkig lukt dar nog niet haha. Verder is ze altijd vrolijk en kent 2 woorden.... Eendje (haar badeend waar ze verslaafd aan is) en eten (waar ze ook verslaafd aan is) haha. Ze heeft nu ook sinds vrijdag oorbelletjes! Te schattig gewoon en ze heeft 5 seconden gehuild en was daarna alweer afgeleid door alle juwelen in de juwelier liefs
Wat een skeetje Elvi! Leuk om een koppie bij de naam te zien! Hoe gaat het? Es, je kleine meid heeft oorbellen?! Wat schattig!! En ze wil dus gaan staan! Snel hoor, snap wel dat ze rustig aan mag doen van jou... Ik ben er idd uit... Ik liep al een tijd mezelf voorbij en voelde me rot omdat ik steeds veel berichten kreeg en het niet op kon brengen om alles te lezen. Daardoor ging ik achter de feiten aanlopen, ik miste heel veel. En voor mijn gevoel kon ik de aansluiting niet meer vinden. Voelde me wel lullig om er zomaar uit te stappen, maar had toen ook de puf niet om het uit te leggen. voelde me een aansteller... Het gaat met mij, behalve de pijn, wel beter sinds ik gestopt ben met de pil. Deb, hoe gaat het??? Ben benieuwd!! En met de andere meiden ook alles ok?? Hoe gaat het met de kids? En met de plannen voor een tweede??
Hoi meiden, we leven nog!!! ik dacht dat onze chat een stille dood zou sterven maar nee! Ben er zelf ook "schuldig" aan hoor. Vind het juist zo leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat. Met onze diva gaat het goed hoor, ze maakt steeds meer klanken en wil alleen maar zitten. Ze maakt totaal nog geen aanstalten om te gaan staan en sinds een paar dagen kruipt ze voorzichtig vooruit. Ook heeft ze nu anderhalve tand. Alles op zijn tijd denk ik maar. Ben al voorzichtig te bedenken hoe we het gaan doen met haar verjaardag. Wat betreft een tweede, ik zou graag willen maar manlief wil nog even wachten. Daarbij komt dat ik een maand of wat geleden weer een curretage hebt moeten ondergaan omdat het niet goed zat (nog steeds niet). Soms denk ik, zou het een mislukte zwangerschap geweest zijn en dan denk ik weer, nee kan niet, heb elke maand zo'n last gehad. Ben ook nu weer aan de pil, iets wat ik liever niet had gedaan maar elke maand kromstaan is het ook niet. Ik hoop eind van het jaar te stoppen met de pil en dan te proberen. Zoveel factoren komen erbij kijken. Zit best in tweestrijd maar ik zal eerlijk zijn, het begint te kriebelen, zoveel dat ik alle "tegens" wegwuif... Hier even de laatste foto van onze diva (krijg um alleen niet goed recht... sorry). Liefs, Aug
Hoi lieverds ! Wat leuk al die foto's !! En wat een schatjes toch allemaal !!! Hier : Kimberley probeert af en toe te gaan lopen En ja ja wij hebben een nieuwe bewoner in ons midden ! Ongeveer een negen weken oud en zal geboren worden ongeveer 22 januarie ! We zijn helemaal blij en op een zevende wolk! Aug : leuk dat het weer begint te kriebelen ! Nou manlief nog ! Deb: gaat nog steeds alles goed ? hoeveel weekjes ben je nu ? Druuf: hoe is het met jou ? Xxxjes van hier 🙌!!!
Lieve For en de rest, jaaaaahhhhh, zo mega gefeliciteerd, ben harstikke blij voor jullie!! Ik zat trouwens nog effe te klikken op zp, ik kom clubs tegen, afschermd en besloten... Waarom doen wij dat niet, we zijn al een tijd met dezelfde meiden. Geen idee hoe dat gaat maar ik dacht, gooi het in de groep, die titel is het ook niet meer, kunnen we niet gewoon anders heten en alsnog met elkaar blijven kletsen en meeleven met elkaar? Ik zit met zoveel dingen in mijn hoofd / gedachten / gevoelens als het over een tweede gaat. Ik zit er best mee eigenlijk. Andere meiden zitten weer in een heel ander traject, fase, waar we allemaal ook weer mee meeleven. Ik heb zoveel steun aan deze groep gehad. Mis mijn "frientjes" gewoon een beetje. Ik zie ook dat de een vip is en de ander gewoon member? Hoe werkt dat? Ligt dat aan het aantal berichtjes wat je post of zo? Liefs, Aug
Whaaa, For, gefeliciteerd!!! Wat gaaf zeg! Je zei het een tijdje terug al, maar dat is dus nog snel gelukt!! Aug, wat een mooi grietje!!! En toch ook al kriebeltjes voor een tweede? Snap wel dat je met een hoop dingen in je hoofd zit! Ik vind een club zelf niet handig werken hier, maar misschien is het een idee om een nieuw topic te openen?? En dan voor alleen deze meiden? Ik wil wel meepraten over dat soort dingen, maar wil niet Deb en Druuf in de steek laten. Weet niet of we zij het erg vinden als we het over een tweede? Oja, je wordt VIP member als je idd veel berichten geplaatst hebt. Moet even afronden en snel nog wat werk verzetten. Zal thuis weer langer reageren! Liefs!!
Tash, zeker niet dat we Druuf en Deb in de steek laten, dat bedoelde ik ook met mee blijven leven met de anderen. Druuf, Deb, hoe denken jullie er over? Wat vind de rest? Eerlijk zeggen. Meeste stemmen gelden, het is maar een ideetje. We kunnen het ook zo houden, hoop dat we wel bij elkaar blijven... dat was mijn insteek. Lieverds, ik ga afsluiten, fijne avond.. spreek jullie snel weer. Kus, Aug.
Aug, sorry, zo bedoelde ik het niet hoor! Zat meer aan de titel te denken van een ander topic... Hoop juist ook dat we met z'n allen blijven, ook al is het soms iets rustiger hier. Vind het leuk om van iedereen op de hoogte te blijven en vragen te stellen of gewoon lekker je hart te luchten. Misschien wel handig om in de titel van het topic dan duidelijk te maken dat het ons groepje is en blijft.
Zo even 2 foto's van Joëlle de eerste heeft ze haar oorbelletjes maar heb nog geen duidelijk foto genomen eigenlijk! Zal ook even wat nieuwe foto's in mijn album zetten! Reageer later even op de andere berichtjes hoor !
Goedemorgen allemaal! Helemaal mee eens Tash, ik vind het leuk om op de hoogte te blijven en vooral om je hart te kunnen luchten. Maar ook een ander te kunnen steunen. Als je zelf niet in de situatie zit / hebt gezeten zoals wij allemaal persoonlijk kun je gewoon niet alles snappen en herkennen. Daarom blijf ik dit clubbie gewoon leuk vinden. Mijn beste vriendinnen leven met mij mee maar jullie weten bijvoorbeeld veel meer wat het is/was om in een medische molen te zitten. Over twee weken eindelijk op vakantie. Voor het eerst naar Italië (Gardameer, Bardolino). Is iemand daar al eens geweest en iemand nog suggesties? Liefs, Aug