@ For, nogmaals van Harte gefeliciteerd meis! Nu al een knappe Beeb! @ Druuf, ook voor jou komt het vast uiteindelijk allemaal goed! Dikke knuffel! @ Tash, vervelend zeg van die pijn! Ben je al aan het denken aan een tweede ...... @ Aug, lief vriendinnetje! Dikke knuffel. Jou meissie alweer bijna een jaar!!! @ Queen, ikke is heel nieuwsgierig naar jou startdatum voor je nieuwe poging hihi
Thanx Tashie!! For, super he, voel je je redelijk? Nogmaals gefeliciteerd hoor met dit supernieuws!! Wat spannend he? Hoe ervaar je het nu> Anders dan de eerste keer? Debby de Debster, hoe is 't nu met jou? Hoe voel je je? Dikke kus, Elvi
Oeh Aug, klinkt lekker je vakantie!! Niet naar Italie geweest, wel naar Portugal met 't vliegtuig toen Flo drie maandjes oud was en dat ging helemaal prima!! Enige tip: Neem alles mee om het jezelf gemakkelijk te maken !! Dikke kus, Elvi
Augje, hoe doet Loïs het op lange afstanden in de auto? Met Joëlle was dat namelijk drama! Ze vond het helemaal niets, we reden in 2 dagen (2x 700km) maar ze heeft in totaal maar 2x een uurtje geslapen. Verder heel veel huilen. Wij hadden een picknick kleedje mee zodat we tussendoor veel konden stoppen zodat ze even languit kon liggen, dvd speler in de auto met het zandkasteel (een enorme hit) (als je er geen één hebt mag je de mijne wel lenen!), verder hadden wij enorm veel spullen mee voor haar haha (veel te veel) . UV badpakje ook erg fijn, dan hoef je niet constant op te letten met zonnebrand!
Elvi: ik voel me beroerd en zwaar moe maar verder eigenlijk wel goed Heb af en toe al last van me bekken dus denk dat ik helaas snel thuis ben maar des te meer tijd voor jullie !!! Ik ervaar het zeker anders dan de eerste keer de eerste keer kon ik veel meer rusten en was ik ook minder moe of uitgeput ... Maar ik geniet er nu wel extra van omdat het voor ons de laatste zal zijn ik kijk ook uit naar elke echo en ik was maandag zo blij dat er een hartje klopte ( had die ochtend veel bloed verlies gehad) Aug : ik kan je aanraden neem niet te veel mee maar maak het je wel makkelijk wat ik bijv was vergeten was het aankleed kussen en die mis je zeker ... En als je op een camping zit neem voor de zekerheid een pjama met lange mouwen mee kan soms snachts koud zijn... Voor de rest ik wil zeker van jullie op de hoogte blijven ! Ik zou jullie voor geen goud willen missen ook al weet ik niet precies wat alle trajecten in houden toch hebben wij er ook voor gestaan en denk ik dat wij gewoon puur geluk hebben gehad om er niet in terecht te komen... Nu ik dit zo zelf lees lijkt het rot over te komen maar zo is het niet bedoelt ... Ik vind jullie heel moedig dapper en sterk ! En dat jullie je er geweldig door heen slaan ! Alles wat jullie mee maken lichamelijk maar ook zeker geestelijk ... En ik wil graag bij jullie blijven vind jullie veel te leuk en kan jullie niet missen Xxx van hier !
Essie, wat een mooi grietje!! Wat hebben we knappe baby's gemaakt allemaal! Wij denken nog niet aan een tweede hoor!! Dat is mij te snel. Het liefst zou ik het willen als Evi een jaar of 2 is denk ik... Ik geniet zo van dit groter worden en wil nog niets missen. Qua lichaam ben ik er misschien eerder aan toe, dat ik dan weer een tijdje pijnvrij ben. Eerst maar weer afwachten hoe we verder gaan met hormonen. En ik hoop dat ik voorlopig nog door mag gaan met bv. In juli naar de gyn om alles te bespreken en ben een beetje bang dat hij zal adviseren om te stoppen met bv en aan de hormonen te gaan voor mijn cyclus weer op gang komt. En jullie? Willen jullie een tweede en zo ja, zijn jullie er al mee bezig? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor, hahaha! Queen, ben ook erg benieuwd of het bij jullie al gelukt is of en of jullie al begonnen zijn. Deb, zou graag iets horen van je... Vind het akelig stil en hoop dat het allemaal goed gaat! Dikke knuff For, gelukkig een kloppend hartje!! Wat zal je in de stress gezeten hebben na dat bloedverlies!! Ja, bij de eerste heb je nog alle tijd, nu moet je ondanks je beroerd en moe voelen ook nog een meisje bezig houden...
Jeejtje het topic is back 2 life lk vind het allemaal prima meiden...echt waar! Met druuf had ik hier regelmatig contact maar sinds de poliep operatie helaas niks meer gehoord. Hier gaat alles goed....vandaag alweer 11 weken. Volgende week hebben we fe 12 weken echo, die zal even spannend worden. Maar als ik de angelsound mag geloven gaat alles goed met frummeltje. Wat is dat een geweldige uitvinding zeg! Gisteren is me trouwjurk binnen gekomen uit China en ik ben helemaal blij. Nog 5 weken tot de grote dag...aaaaah Elvi, Aug en Es wat een schatjes zeg! For...gefeliciteerd lieverd!!!! Ook met Kimberley natuurlijk. Dan schelen wij maar 2 weekjes hihi Ik vind het echt heel fijn jullie hier allemaal weer te kunnen spreken. In mijn andere topic waar ik al heel lang klets ben ik de enige die zwanger is. Dus kan hetdaar niet te veel over hebben. Knuff
Hoi Meiden, gelukkig vind Loïs het geweldig in de auto dus daar hoef ik me gelukkig geen zorgen over te maken. Augman en ik hebben nu het volgende discussiepunt. Hij wil zo ver mogelijk rijden om de volgende dag niet te lang in de auto te zitten en dus op de bonnefooi (dus zonder hotelreservering) te gaan rijden. Ik ben niet zo'n daredevil en wil alles plannen en ik wil gewoon rond een uur of zes stoppen, relaxen en de volgende dag weer verder. Augman waarschuwt me al, je neemt niet te veel mee hoor... We lijken die scene van Youp van 't Hek wel waarin hij vertelt hoe het ging als De van 't Hekjes op vakantie gingen. De hele auto afgeladen vol en dan komt moeder de vrouw nog met twee extra koffers en zegt, Herman, deze moeten ook nog mee, waarna Vader van 't Hek compleet ontploft. Godzijdank is de TomTom uitgevonden en hoef ik niet kaart te lezen..... Deb, ben blij om te lezen dat het goed gaat met je en frummeltje. Laat je ons weten als je je 12wk-echo hebt gehad? Uiteraard willen we foto's. Wat gaat dat je gaat trouwen, hoe ga je je dag aanpakken? Liefs, Augvrouw
Haha Aug, supergrappig, de Van 't Hekjes, ik zie 't al helemaal voor me!! Debster, een jurk uit China, nu maak je me wel heeeeeeeeeel nieuwsgierig, krijgen we alvast een voorproefje? Spannend he de twaalf weken echo, maar idd thank god voor die angeldingen!! Wat zegt je gevoel, is 't een jongen of een meisje? Spannend hoor!! Dikke kus, Elvi
P.S. Tashie, wij gaan 'zelf' alvast voor tweede proberen, maar wel met behulp van Utro.. Heeft ook beetje te maken met mijn leeftijd en met 't feit dat m'n moeder vroeg in de overgang is gegaan en zo!! Maar einde dit jaar mogen we weer verder met de cryo's, dus wie weet!! Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo veel hoop heb op 't zelf proberen.. Ik weet niet hoe anderen hier in staan maar ik sta niet te popelen met allemaal testen in mijn hand of zo!! Dikke kus, Elvi
Aug...in eerste instantie zouden we 30-11 trouwen. Maar om te trouwen met 34 weken wilde ik niet. Omdat ik dan heel simpel geen "droomjurk" aan zou kunnen. We hadden nooit gedacht dat het de eerste tp raak zou zijn. Dus verzet naar 1-8 omdat wij dan vakantie hebben,maar dat scheeld een hoop budget natuurlijk. Nu ga ik de dag van te voren naar me ouders, dan komt mijn schat op de dag om 12 uur naar mij. Even een drankje en op naar het stadhuis om om 14:00 uur te trouwen. Dan gaan wij door voor de fotoshoot en de dag gasten naar me ouders terug. Om 5 uur zijn wij wel terug en doen we een champagne toast. Om half 6 ong een compleet georganiseerde bbq en om 8 uur onze gender revealing 3 lagen bruidstaart met alle dag en avond gasten. Dan gewoon een leuk feest in de tuin... met ong 50 gasten en georganiseerde catering. Als het weer mee werkt zal het een super dag worden.
Elvi...hier een voorproefje. Er moet nog wel een stukje af aan de onderkant, maar dat is geen probleem.
@Deb: prachtig ben je zeg! En wat een leuke dag wordt het, helemaal dat je dan gaat onthullen wat het gaat worden. Het wordt een superdag! Nog een week werken en dan drie weken vrij. Gelukkig is baas er vandaag en maandag niet. Ga nog een bakkie halen, ik neem het er even van... kus, Aug
Wauw Deb!!! Wat ben je prachtig! Echt een schitterende jurk zeg! En ik ben heel blij dat het zo goed gaat met je! Dikke kus Elvi, eerst zelf proberen, tja je weet maar nooit toch? En anders dus eind van het jaar beginnen met de cryo's. Evengoed al spannend allemaal weer zeg! Aug, haha! Ik zag tijdens het lezen van jou stukje al een auto met aan alle kanten uitstekende bagage en een stapel spullen met een netje erover op het dak, zo vol dat jullie er amper nog in kunnen, hahaha! Ik neem ook altijd te veel mee... En met een kleintje wordt het nog erger volgens mij!
O ladies ik voel me ook schuldig maar op de een of andere manier vallen om de paar weken de meldingen uit. Irritant.. en ik maar denken dat jullie stil zijn. X
Queen babe.... neeee jonguh, we zijn weer alive and kicking. Ik vind het helemaal weer leuk man! Vanochtend kwam ik binnen en haalde een bakkie en dan als eerste even de berichtjes lezen, even kijken of de meiden nog wat gepost hebben. Heerlijk gewoon!! Liefs, Aug
Meiden bij hoeveel weken deden jullie de geslachtsbepaling? Wij gaan naar Gorinchem daar doen ze het met 15 weken. Dan hebben we ook nog een weekje voor de bruiloft om evt terug te komen als het niet lukt. ...
Deb wat een mooie jurk meis! Leuk zeg met de reveal taart! Wij deden dat toen ook, alleen ook wij wisten niet wat het werd toen we de taart aansneden met 17 weken hadden wij geslachtsbepaling! Dichte envelop mee en dicht afgeleverd bij taartenmaker Aug ik zie het ook al voor me dat jullie auto zo afgeladen is haha en aug man maar klagen met ieder tasje wat je in de auto propt hihi.