Tash, wij willen wel al graag hoor maar verplicht pauze van 1 jaar i.v.m. Keizersnede! Dus we moeten nog ff wachten! Ik ga waarschijnlijk eerst eicellen doneren via umc, heb maandag 2de gesprek en wordt dan half augustus gebeld of ik mag doneren of dat ik moet wachten tot wij een tweede kindje hebben!
Es dat is ook ons plan...want wij kunnen onze mond echt niet dicht houden hahaha maar we snijden de taart pas om 8 uur aan.....dus we zullen er wel mee in ons hoofd zitten heel de dag denk ik
Deb: wat een prachtige jurk meid !!! En ik had niet gedacht dat jij er zo uit zou zien had eerder een brunette verwacht weet niet waarom maar ja Hahaha en wat fijn om te horen dat alles goed gaat ! Oeee spannend ! Maak er de mooiste dag van en geniet want als het goed is doe je het maar 1 x Es': voor jullie dus ook een spannende tijd op komst maar blijven er dan wel genoeg eitjes over voor een brusje ? Queen: waarom zou je je schuldig voelen ? Hoeft toch niet gekkie ! Hier : wij zijn weer prikjes wezen halen ze weegt nu afgerond 12 kilo en 81 cm een beetje uit de kluiten gewassen Hahaha Gisteren naar de ikea geweest ... We willen nieuwe meubels en ik denk dat het er binnenkort eindelijk van gaat komen serie hermnes mocht iemand toevallig willen kijken en dan alles in het grijsbruin En we zijn natuurlijk wezen kijken naar de nieuwe inrichting voor Kimberley haar kamer binnenkort maar is terug om te kopen ipv een KVP'er te zijn hihihi Fijne dag vandaag !! Xxx
For...ik zie dat wij idd geen vriendjes zijn dus dan kon je het niet weten hihi maar grappig het beeld dat je bij iemand vormt. Ik feliciteerde je met kimberley maar zie nu dat je banner blijft hangen hihi. Ik heb zo'n zin in donderdag...de 12 weken echo Elvi...mijn schat denk een jongen...ik heb werkelijk geen enkel voor gevoel. Waarom mag je eigenlijk pas aan het einde vh jaar verder met de cryo's?
Deb das bij ons ziekenhuis ook het beleid dat je pas aan de cryo's mag als je kleine 1 jaar is! Enne wij deden de taart toen ook om 20.00 hihi en maar staren naar de taart haha @ for ja er blijft genoeg over hoor! Enne ik heb natuurlijk nog 6 cryo's ook .
Debster, WAUW, wat zie je er prachtig uit in die jurk Meis, echt heeeeeeeeel mooi!! Vind je het spannend? Heey en geslachtsbepaling wat spannend joh!! Het wordt vast een meisje, want ik zei bij mezelf toen ook een jongen en tadaaaaaaaaa!! Haha!! Yep een klein jaartje wachten ja, tenminste zoiets dacht ik. Nu zelf proberen maar deze yclus is echt helemaal raar, ooit een keer eerder gehad!! Zit nu al op dag 23!! en nog steeds geen posi test.. morgen z'huis maar eens even bellen want normaal gesproken ga je gewoon door voor de volgende ronde als 't niet lukt maar ik heb nu juist alvast utro voorgeschreven gekregen bij ;t zelf proberen omdat mijn lf (van ovu tot ongi) veel te kort is (zo'n acht dagen nu weer) en ik (mogelijk daardoor) al eens eerder een lege vruchtzak heb moeten laten curetteren, helaas!! Dat vond ik niet echt fijn en wil dat nu niet nog eens, maar ja, wel al natuurlijk nu aan de slag geweest, dus..... vind 't een beetje spannend worden nu (niet leuk spannend, zeg maar)!! Wel gaaf Deb, dat je het nu bij vijftien weken al kunt checken!! Dikke kus
Elvi heb je nog gebeld met het ziekenhuis?? En je hebt dus een leeg vruchtzakje moeten curreteren... Best heftig joh!! Hoe lang is dat geleden?
Heej Tashie, Ja, al wel een aantal jaren geleden. Wel gebeld, maar moest na 't weekend terugbellen en net beetje gesukkeld met Kleine Meis die erg ziek was (40gr. koorts), nu gelukkig weer wat beter!! Dus ik heb ze nog niet terug gebeld, morgen echt doen, want wil zeker niet weer 't risico lopen.. Maar goed, heb dus denk ik gewoon geen eisprong gehad,. ooit 1 keer eerder zoiets gehad.. vreemd he!! Jullie bekend mee? Alles goed met Evi? Dikke kus, Elvi
Elvi...nee dat is niet iets dat je weer mee wil maken. Maar wat een vreemde cyclus dan idd. Wel goed dat je al utro gebruikt en dat ze je daarbij willen helpen. Heb je toevallig al gebeld?
Heey Es, nee gelukkig niet!! Kleine Meis is weer helemaal beter, nog een paar daagjes antibioticakuur afmaken en dan zijn we klaar!! Maar hoge koorts is eindelijke helemaal weg!! Heel stom misschien, maar we hebben nu echt 't idee dat ik geen eisprong heb gehad en dus gaan toch maar even afwachten. Misschien heel dom hoor, maar kunnen niet zo veel eraan doen nu, want zit al bijna op normale ongi-dag. Zo raar he, de paar cyclussen na geboorte Flo gingen allemaal normaal en dan nu dit... Iemand nog ervaringen met gekke cyclussen ineens tussen de normale door? Dikke kus, Elvi
Deb, moest pas na posi ovutest Utro gebruiken en heb ik nu dus niet gedaan......... Maar goed heb ook denk ik geen ei gehad, hmm weet het niet meer, gek ineens zo'n hele andere cyclus ertussendoor!! Dikke kus, Elvi
Elvi : ja ik heb na de geboorte van Kimberley 2 x een normale gang gehad en toen heel raar soms 2 x per maand en dan soms na 6 weken is een keer dus weet wat je bedoelt ... Ik kan je niet echt tips geven dan slik een keer een maand de pil en dan zou die weer aardig goed moeten komen ... Volgens mijn huisarts dan maar ik zou het nu nog ffe afwachten ... Xx
Elf, ik heb het een keer gehad. Ik heb me altijd afgevraagd of ik de smiley gemist had of dat de vruchtbare periode zo vreselijk kort is? Wanneer is je NOD dag? Liefs, Aug
Heey Augje, ja toch wel uiterlijk morgen dacht ik zo en ik denk het al wel een beetje aan te komen voelen, maar nu ook weer wat lijkt op 'vruchtbaar slijm'.. ik snap helemaal niks meer van deze cyclus, haha!! Misschien is het gewoon eventjes zo'n gekke maand.. ik weet 't niet. In ieder gevl dacht ik cryo's over een tijdje in eigen cyclus terug te kunnen plaatsen, maar nu ik dit zo merk, toch maar met pregnyl (of Ovitrelle had ik laatst), daar voel ik me dan toch net iets beter bij!! For, zei ene vriendinnetje van me idd ook al, maar wil liever niet meer met de pil beginnen. Ben blij dat ik er eindelijk vanaf ben, na al die jaren. Maar goed, als het niet anders kan dan moeten we het maar doen!! Ach nou ja, ga er gewoon vanuit dat ik morgen prima ong. word en dat we 't deze keer even gemist hebben!! Ga misschien maar een maandje dubbele ovutesten proberen. Debby de Debster, hoe voel je je nu? Alles goed met jullie tweetjes? Dikke knuf, Elvi
Debs, succes vandaag met de Echo Meis!! Spannend!! Show je ons de foto's weer? Ben zo benieuwd!! Liefs, Elvi
Elvis....het gaat super met mij....ik heb vaak niet eens in de gaten dat ik zwanger ben hihi Maar ons frummrltje doet het ook goed. Groei weer voor op 12+2 hersentje goed, hoofd omvang goed. Bloedsomloop goed, maagje gevuld blaasje ook. Buikomvang ook goed en nekplooi SUPER helemaal apk ok hihi Hier ons duimertje