Wie begint er ook met IUI/IVF deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Druufke, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Wauw! Wat een knappe beeb zie ik daar?! Wonderlijk hè? En dat duimpje!!! Helemaal verliefd op jouw beeb! :D

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Debs, wat een scheetjepeteetje is 't zeg!! Wat een ontzettend mooie echo, lijkt wel een uit een boekje joh!! Wat heerlijk dat je je zo goed voelt zeg!! Weet iedereen in je omgeving 't al? Wat heerlijk dat alles goed is met d'r, want het wordt een Meisje hoor, dat zie je zo ;)!!

Dikke kus, Elvi

3. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tashie, Evi alweer 7 maandjes, wat gaat dat hard, he!!

Dikke kus, Elvi

4. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ahhhh deb wat een mooie beeb! Sooooo cute dat duimpje! @ elvi, hopelijk snel een normale cyclus! Hier nog aan de spiraal! Volgende maand gaat ie eruit! Ik hoor 18 augustus of ik mag doneren , zo niet gaan we meteen zelf proberen zwanger te raken ;)

5. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Thnx ladies :)....wij zijn ook helemaal verliefd. En dan zie je je kleintje flink bewegen en dan denk ik: jeejtje dat je dat nog niet voeld hihi onze grootste hobbel hebben we glansrijk doorstaat dus nu kan het genieten echt beginnen.

Elvi...ja de meeste wisten het al maar heb het gisteren wel lekker meteen op Facebook gezet:D

Over 3 weken weer spieken hihi

6. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    @Deb, wat een knapperd, dat is echt wel een meisje hoor, zie je toch zo? Wat een opluchting dat alles goed is!! Nu helemaal los in de babywinkel?? Mijn vriendinnetje gisteren ook bevallen van een meisje, 24 uur bezig en helaas toch een keizersnede. Gelukkig is alles goed en gezond.

Onze diva vond vanmorgen om half vijf dat de dag mocht gaan beginnen. Heb ik weer, ik ga weer eens naar een feestje van kantoor en lig iets later dan gepland in bed. Dat wordt een hoop koffie vandaag. Heerlijk laatste dag op kantoor, om 17.30 uur (of misschien wel eerder zoals ik me nu voel) gaat mijn winkeltje dicht en bekijkt iedereen het maar.

Oh ja, discussie met Augman gewonnen, gewoon hotelletje geboekt hoor en dus niet op de bonnefooikijkenhoeverwekomen manier... zoals manlief het wilde..

De "Van'tHekjes" kunnen op vakantie....

Liefs,
    Aug

7. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Es, cool, misschien gaan we weer deeltje gelijk lopen of overlappen, lijkt me zo leuk!! Tja, ik denk dat als er nog een week niets gebeurt hier, dat ik toch maar even dan het z'huis bel voor echo en om te kijken of we dan ongi op kunnen wekken of zo, alhoewel ik het nu wel iedere dag lijk te voelen......het komt er hopelijk vanzelf al aan!! Ik voelde me totaal niet zwanger hoor, maar heb toch maar eventjes voor de zekerheid een testje gedaan, spierwit maar had ook eigenlijk niet anders verwacht zo zonder (of met een gemiste) eisprong.. Straks ben ik vroeg in de overgang of zo, net als mijn moeder, doodeng, echt!!

Augje, lekker even eruit, jeeeeeej, heerlijk genieten dus!! Ga je vandaag of morgen weg?

Dikke kus, Elvi

8. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    @Elvi: we gaan woensdag weg. Lekker naar Italië. Alleen belt oma net, Loïs heeft de hele boel ondergespuugd maar ligt al weer gewassen en gestreken te slapen. Ik wacht even totdat ze wakker wordt en dan belt oma me even op. Misschien dat mijn vakantie wel eerder begint dan gepland alleen niet zo gezellig. Hoop zo dat ze niet ziek wordt.... Maar afgelopen maandag heeft ze prikken gehad, zou het daar mee (nog) te maken kunnen hebben?

Kus,
    Aug

9. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Elvi dat klinkt eng hoor net als je moeder vroeg in de overgang! Volgens het ziekenhuis waar ik nu loop kan dat erfelijk zijn :( hopelijk is dat niet het geval! Je had toch ook genoeg cryo's??? @ augje, wat supergoed dat je augman zover gekregen hebt ;) Dat was mijn eis ook dit jaar maar achteraf had ik liever gewoon een hotel gepakt als ik eraan toe was ;) Enne hopelijk gaat alles goed met Loïs! Lijkt me niet dat het nog van de prikjes is! Liefs

10. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Augje, ooh lekker zeg naar Italie!! Hoop dat Lois niet ziek(er) is geworden? Lekker eventjes helemaal genieten met z'n drietjes!!

Es, vandaag positieve ovutest gehad....... Op dag 28..... Normaal word ik dan alweer ongi, dus dit is echt wel heel erg raar, zeker ook omdat de eerste rondes na de bevalling weer vrij normaal waren. Nou ja, ik ga dus toch maar met de Utro beginnen vandaag. Nu 3 x 1 gekregen omdat ik verder geen hormonen heb gehad die mijn hele cyclus plat hebben gelegd zoals vaak voor ivf wel 't geval is!! Maar weer even afwachten wat dat gekke lichaampje van mij nu weer bedacht heeft!!

Meer meiden die trouwens na de bevalling nog een paar kilootjes kwijt moeten? Hier van maat 34 naar maat 38 gegaan, nu wee flink aan 't hard lopen 3 x in de week. Ik hoef echt geen maat 34 meer hoor, maar maat 36 en een heeeeeeeeeeel klein beetje terug van mijn oude vertrouwde lijfje zou toch wel fijn zijn (hoewel ik daar ook geen wonderen van verwacht hoor, haha)!! Ik was trouwens ook meer dan 25 kilo aangekomen tijdens mijn hele zwangerschap, vooral de laatste weken thuis vlogen de kilo's eraan, nu gelukkig meeste alweer weg hoor!!

Dikke kus, Elvi

11. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Elvi... jij mag niet meer meedoen!!! Maatje 34.. en nu 38..
    Dat had ik ook toen ik 12 was..:( grrrrr
    Hoop idd of je niet vervroegd in de overgang bent. Je kunt je mha wasrde laten bepalen. Xx

12. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Queen, Haha, voor mij is dit al een hele verandering hoor. Maar goed, het is dus denk ik vooral de grote verandering die je lichaam doormaakt (en het zichtbare resultaat helaas ervan) waar ik het af en toe een beetje moeilijk mee heb, hihi!!

Maar weet je, het doet er ook eigenlijk helemaal niet toe, want kijk eens wat ene prachtige kids we er voor terug hebben, toch!! Maar het is wel even wennen, hihi!!

Dikke kus, Elvi

13. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Nou ik zou graag maatje 38 hebben hoor hihi! Hier moet ik nog 6 kilo van de zwangerschap kwijt, maar kan gewoon geen kracht bij elkaar rapen om fanatiek te sporten! Deze week 4 onrustige nachten gehad en dan ben ik blij als ik thuis ben en me bedje in kan! Zullen vast de tandjes zijn( eindelijk!!) maar nog niets te zien ;) Fijn dat je nu toch een posi test hebt! Spannend!!

14. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hier ook even reclame maken. Ik verkoop honden spulleb tegen hele lage prijzen want ik ben gestopt met mn webwinkel. Heb nog een voorraad. Als jullie intresse hebben dan kunnen jullie mij pben met het gene wat jullie zoeken en dan kkmt t vast goed. Heb kongs, halsbanden lijnen etc etc en andere speeltjes, coolmatten en banden.

15. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Es, ahh dus Joelle heeft ook nog geen tandjes, Flo hier ook nog niet, hoor!! Ze is nu weer ziekjes, na oorontsteking en luchtweginfectie, nu dus blaasontsteking tegelijk met oorontsteking en ontstoken amandelen, hoe verzin je het he!! Tegen de 40 graden koorts weer, best eng hoor!! Weer aan de antibiotica dus!!
    Hier aan 't hardlopen geslagen en manlief doet ook mee met de kinderwagen, gaat heel goed, al bijna twee maandjes bezig denk ik nu!!

Queenie, jammer, ik heb geen hond, maar goed om het overal door te geven, ook op Facebook en zo!! Ik zal eens om me heen vragen!!

Vraagje: Hoeveel dagen (vanaf posi ovulatietest) gebruikten jullie Utro? 14 dagen of 10 dagen? En welke dag namen jullie als testdag dan? En topten jullie eerder als je eerder testte en test was negatief bijvoorbeeld?

Druufie, alles goed Meis?

Dikke kus, Elvi

16. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Elvi goed bezig! Enne ik gebruikte het 14 dagen na eisprong! Testen 13 dagen na eisprong meestal! Xx

17. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik heb alleen utro als ik een behandeling heb. Dan schrijven ze het keurig op. X

18. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Elvi...dan ben ik benieuwd. Ik heb boven maat 34 en broeken 36. Nu zit ik op 60,9 en dus al 2,5 kilo aangekomen. Vanaf wanneer gaat het aankomen eigenlijk snel?

19. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Sorry over de rest kan ik natuurlijk niet mee praten, maar vinbd het wel leuk om te lezen:) kan ik wat van leren hihi

20. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    De laatste weken kom je het meest aan ;)

Deel Deze Pagina