Deb, vanaf mijn verlof ging het echt megahard, haha!! Essie, Thanx Meis, ik dacht testen op dag 11 of zo, maar 13 is idd veel veiliger ja, ga ik doen, thanx voor je advies!! He wat een troep is het eigenlijk ook he, was ;t zeker niet vergeten hoor, maar het is echt zo'n 'o ja, jekkes' momentje..!! Liefs, Elvi
Elvi, het was 11 dagen na tp! Maar tp is altijd 2 dagen na de eisprong ranzig spul he! Ben het ook nog niet vergeten hihi
Heey Tashie alles goed hier hoor, met jou ook? En met mini-Tash, (hihi)? Lijkt ze eigenlijk op jou of wat zeggen mensen? Jij had 1 cryo tp gekregen toch destijds of twee de laatste keer? Essie, pfoe nou hey, echt een rotzooi idd ja, haha!! Ja klopt ja, na je emmy of cryo TP ben je natuurlijk ook al iets verder ja, nou ik moet eigenlijk heel eerlijk bekennen dat de kans nu wel heeeeeeeeeeeel klein is en daarbij ben ik er (ook nu een weekje op vakantie) best wel weinig mee bezig. Het is dat je er steeds aan wordt herinnert door de hele Utro cyclus, maar verder even geen gedoe gelukkig hoor!! Dikke kussies voor jullie allemaal Lieverds, Elvi
Heeeeej Lieve Schatten, even een shocking bericht vanuit hier, had dus vanochtend een licht positieve test..................... Was al kotsmisselijk van de utro maar nu zooooooooo zenuwachtig. Had dit echt totaal niet verwacht en 't is ook nog eens voor de datum, dus even afwachten nog, ik plaats binnenkort foto van test (kan nu niet met Schoonouders erbij en die weten van niks)!! Vind dit zo raar want de kans was echt heel erg klein met deze heeeeeele rare cyclus en gekke timing en zo...... Heb dus al eerder eens iets mis gehad, gebruik nu natuurlijk wel de Utro maar ben toch erg bang ineens......... Buiten dat is het natuurlijk fantastisch nieuws als het zo ineens kan....... Ben nog even helemaal flebbergested...... Bericht gauw weer wat, dikke kussen!! Elvi
Waaaaaaaaaa elvi....wat een goed nieuws meid. Alvast voorzichtig gefeliciteerd lieverd! Ben idd benieuwd naar de foto. Jeeeeeej
Wauw Elvi !!!!! Wat geweldig !!!! Alvast een gefeliciteerd !!! En komt vast helemaal goed joepie een brusje onderweg !!!! X
Thanx Lieverds, voel me zo raar!! Tuurlijk weet je dat 't kan, maar zo ineens in een rare cyclus, zonder timing en zonder medische hulpmiddelen behalve Utro dan, he!! Had dit zo niet echt verwacht, maar heeeeeeeeelemaal leuk en welkom en feest, alleen durf nog niet echt blij te zijn nu, hoor!! Morgen laatste dagje vakantie en dan daarna een weekendje relaxen en dus foto's en zo z.s.m. dit weekend Meiden, mits de test morgen/ za. natuurlijk niet goed is, he!! Hoop dat ik (over)morgen hier weer gelijk kan berichten!! Debster, hoe gaat het met je Meis? Alles goed met jou en de Kleine mini-Deb, vast wel he!! For en Queen, hoe is 't met jullie en met de Kleintjes? Dikke knufs, Elvi
Hier alles goed Elvi met Kimberley ook groeit hard heeft alleen nog geen zin om te lopen maar dat komt vanzelf ik kijk hier al helemaal uit naar het brusje ben alweer bijna 13 weken het gaat zo snel Xx
Elvi, dat is echt geweldig!!! Wauw!!!! Dat verwacht je toch niet na zo'n cyclus? Echt super!! Inmiddels nog een test gedaan of wacht je nog wat langer?
O elvi.. zo leuk voor jullie. Hier is alles goed. M'n moppie loopt sinds gister. Jij lieo 3 stappen vanaf vorige maand maar gister liel hjj uit t niets het grasveld over. Mama heeel trots. Knuffel voor alle meiden. X
Jaaaaaaa, Thanx Lieffies, hier tweede kv2 gedaan, was al donkerder vanochtend en vanmiddag digitale gedaan en die zegt heel duidelijk; Zwanger 1-2!! Jeeeej maar niet te vroeg juichen en op hopelijk snelle 7 weken echo wachten!! X Elvi
Jaaaaaaa het grote bewijs is gelukt, spannend he!! Idd echt nooit verwacht na zo'n geschiedenis, zo'n rare cyclus en zo'n gekke timing en zo!! Maar nu eerst maar eens even kloppend hartje echo afwachten!! Dikke X Elvi
Prachtig elvis...wat een wonder met zo'n cyclus. Super mooi! en nu op idd naar de echo. Die krijg je natuurlijk via het zh?