Ja Es klopt en dus niet eens zo heftig met timing bezig geweest ivm gekke cyclus, maar wil wel eerst echo met kloppend hartje zien voor alle blijdschap, hoor!! En ga gewoon weer de Utro de eerste volledige 12 weken gebruiken, denk ik, vind het superleuk maar ook doodeng en durf na al die tijd toch niet helemaal meer op m'n eigen lichaam te vertrouwen!! Debs, hopelijk gauw echo ja!! Thanx Lieffies, luv u!! Dikke X, Elvi
Nou ik beb blij dat ik in de airco werk ik kan al helemaal niet tegen warmte maar nu nog minder lijkt wel. Nog 2 daagjes en dan mag ik frummel weer zien hihi
Leuk Deb, spannend!! Ik moet nog even drie weken wachten!! Zoo, hier is het weer wat kouder, bij jullie ook? X
Geslachtsbepaling morgen deb welke dag ga je ook alweer trouwen??? We willen natuurlijk wel een foto van de taart plus binnenkant zien! @ elvi, veeeeel te warm! Hier afgelopen zondag bbq gehad bij me nichtje , 2 dagen later blijkt ze alleen waterpokken te hebben! HELP, de besmettelijke periode waren wij er dus en ze heeft bij mij en mijn zusje op schoot gezeten! Wij hebben beiden geen waterpokken gehad, dus zou zomaar kunnen dat wij en onze kids over 2 weken ook waterpokken hebben!
Es.. je kan t maar beter gehad hebben en die kleine ook. Zolang jij niet zwanger bent hoop ik dat je het krijgt. Kus
Wat was die regen gisteren even welkom zeg...al waren het maar een paar druppels. Essie...ik heb er echt zin in nog een paar uurtjes wachten. Ik maak straks na de wedding een privé album aan. Alleen zijn wij geen vriendjes. Zal ik je even toevoegen? Ik mag nu gaan aftellen want wij trouwen volgende week DONDERDAG aaah!!!! Het is zo snel gegaan allemaal. Vandaag lekker spieken naar frummel, maandag heb ik me 16 weken controle. Dus alleen maal leuke momenten nog tussen de drukte door. Gisteren had ik mijn vrijgezellen feest, maar als je zwanger bent vallen er een hoop dingen af zeiden de meiden. Dus we zijn met 8 man sushi gaan eten (geen rauwe vis natuurlijk) en daar na even over de kermis want dat moet als Tilburger natuurlijk even. En daarna zijn we gaan glow-in-the-dark midget golfen. En allen met een bride to be sjerp om. Echt super gezellig!
Hier is frummel...we hebben zelfs 4d HD live beelden gezien en foto's van ook sepia en 2D natuurlijk. Natuurlijk zie jede details ng nie zo goed maar das logisch met zo'n klientje hihi. Maar echt zoooooo geweldig
Aaaahh Deb, klinkt superleuk man, je vrijgezellenfeestje!! Heeft je vent 'em ook al gehad? EN EN EN..... J of M?????! Dikke kus van een kotsmisselijke Elvi
Essie, waterpokken, getsie wat naar zeg!! Wat zijn de symptomen die je dan zou moeten krijgen (of hopelijk liever niet natuurlijk) en is 't gevaarlijk voor de Kleine? Dikke kus, Elvi