Wie begint er ook met IUI/IVF deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Druufke, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    J of m weten we pas op de bruiloft he...nog 6 dagen!
    Ja die heeft een dag slipcursus gehad met van alles met een motor. Van auto tot step zeg maar. Ook echt een hele leuke dag.

De kleine van mijn vriendin heeft waterpokken, maar gelukkig heb ik het gehad e kan ik vanavond naar haar verjaardag.

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Deb, oh oeps, ik dacht vandaag, haha!! Stukje ongeduld ben ik, zeg!! Ben je nu opgelucht dat je de 15 weken voorbij bent? Kan me dat nl. wel zo voorstellen met Angel haar geschiedenis?

En heb je nu al def. voor zowel een jongen als voor een meisje een naam?

Dikke kus, Elvi

3. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ja heel opgelucht, eerst was de 12 weken echo een mijlpaal. Toen de 14 weken, en nu ben ik dol gelukkig zwanger en show me buikje trots :D

De namen...ja die staan (voor nu) vast. Zoiezo voor een meisje, voor een jongen zit nog een kleine twijfel in.

4. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Wauw mooi deb! Enne toegevoegd hoor! Elvi het is niet gevaarlijk hoor! Ik moet afwachten of ik het krijg.. Incubatietijd is 2 weken dus volgend weekend ga ik eens kijken of ik gespikkeld ben hihi

5. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Es... krijg t maar lekker dan heb je geen gezeur on je volgende zwangerschap. Hoop dus dat je de pineut bent;-p

6. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Zo, meiden, ben weer bij gelezen. Moet eigenlijk effe stofzuigen maar eerst effe schrijven. Elf, ben erg blij voor je lief, spannend weer. Debb, ik wil ook je album zien hoor!

Vakantie was leuk, Loïs ging supergoed. Volgende week weer aan het werk....

Maar wat een superieur idee die high tea! Wat zal ik meenemen? Als ik iets moet maken kun je beter de voedselcontrole inhuren, dat is niet veilig....

Verder heb ik nog twee dilemma's waar ik jullie advies voor wil vragen... Moet ik even de tijd voor nemen om te schrijven....

Kus,
    Aug!

7. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @aug koop van doe tommies (mini toumpousen) van metre paul. Die doen t altijd goed.
    Ik heb er zin in ladies. Ik hoop op mooi weer dan kunnen we buiten zitten.

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Kom maar op met je dilemma's aug! Enne ik hoop het ook dat we het dan nu krijgen!

9. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Sorry aug. Ja kom op met die dillema's:)

10. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Augje, thanx Meis!!

Maareh, spill the dilemma chica, we willen je graag helpen hoor!!

Debs, nog twee dagen verder weer, dus nog maar vierrrrrrrrr dagen ennuh, je krijgt een Meisje hoor, dus je hoeft die jongensnaam helemaal niet te hebben, toch!! Haha!!

Queen, nog suggesties voor wat ik mee moet nemen? Ik ga namelijk ook zeker niets koken en of bakken, doe ik jullie en mezelf ook zeker geen plezier mee hoor!! Maar kopen kan ik heeeeeeeeeel goed hoor!!

Dikke kus, Elvi

11. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Oke, zet mij maar op de de lijst voor tompoesjes en aanverwante artikelen. Ik ga voor de zoet.

oke, dilemma:

ik zit op donderdagavond in een tennisgroepje van ongeveer 10 meiden, leuke meiden, meiden die ik ken vanuit de kroeg en waar ik het gezellig mee heb maar het zijn geen diehard vriendinnen zeg maar. Bijvoorbeeld mijn kapster zit er tussen. Die meiden hebben me nu gevraagd om volgend jaar februari mee te gaan om vier,vijf dagen te gaan skiën in Gerlos. Die meiden zijn vorig jaar ook geweest en geen onvertogen woord is er gevallen, gezellige dagen gehad, wilde je niet mee naar de kroeg, geen probleem.

Ik en nog een meisje, B, zijn de enige met kleine kinderen. B, aardige meid, gaat mee. Vind het heerlijk om zonder kind te zijn, heeft een dochter van 2,5 jaar, vind het moederschap heerlijk maar gaat elke vrijdagavond met haar vriendinnen een borrel drinken in de kroeg en vind dat erg belangrijk.

Mijn eerste gedachte was, echt niet, ik kan niet zonder mijn kind, zo lang. Ik ga daar kapot, ik kan haar niet missen. Aan de andere kant, ik ben gek op skiën, vind het leuk, en betrap mezelf erop dat het alleen maar Loïs Loïs, Loïs is. Ik cijfer mezelf weg en maak mijn wereldje heel klein. Ik betrap mezelf erop dat ik op mijn moeder begin te lijken, haar wereldje heb ik altijd heel klein gevonden. Ze is de beste moeder van de wereld, heb nog nooit een sleutel om mijn nek gehad bijvoorbeeld, ze was altijd thuis om voor ons te zorgen. Daarentegen weet ze niet goed met een computer om te gaan, heeft nooit gewerkt, en ik vind dat ze soms in de jaren 80 is blijven hangen wat mening en interesses betreft.

Op vrijdagavond gaat augman nog wel eens naar de kroeg. Vind het dan prima dat ie weg is. Ik breng Loïs naar bed en trek om acht uur al mijn pyama aan, en zit klaar voor de Voice bijvoorbeeld. Ik wordt zo vreselijk kneuterig.

Woensdag wordt Loïs 1 jaar en dat vieren we 10 augustus met een feestje in de tuin, ben er al tijden mee bezig. Ik wil het hoofdstuk "hetgevechtomeenkindjetekrijgen" afsluiten. Het afgelopen jaar is best pittig geweest en met vallen en opstaan hebben we het toch maar mooi geflikt. Als straks het kaarsje op de taart wordt uitgeblazen is dit voor mij een soort van ritueel van klaar, hup, afsluiten, naar de toekomst kijken. We hebben het mooiste grietje van de wereld gekregen, ze is gezond, de strijd is gestreden, ik wil niet meer achterom kijken. Ik betrap mezelf dat ik als een soort van moederleeuw haar welpje beschermd en dat soms wel heel erg fanatiek doe... Veel, zo niet alles, moet wijken voor dat welpje... Maar de moederleeuw is er ook nog...

Snappen jullie het nog? Ik wankel tussen, ik ben er ook nog en niet alles hoeft om mijn kind te draaien tussen, nee, laat mij maar moederen en de wereld aan me voorbij gaan.

zucht.... wat zouden jullie doen?
    Kus,
    Aug

12. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Aug, ja moeilijk he je kind loslaten ;) maar ik vind echt dat je ook aan jezelf moet denken! Heeft je leven niet al heeeel lang om het krijgen van een kindje gedraait! Ga heerlijk skieen met de meiden en heb plezier. Loïs redt het ook wel met papa of andere familie! Wij laten joëlle regelmatig logeren, je moet aan jezelf en je relatie blijven denken. Als mijn lief weg is dan zit ik ook op de bank maar nodig ik vriendinnen uit en trek ik een fles wijn open met de ladies. Geniet! Ze gaat heus niet weg hoor! Hup schop onder je kont want ook aug is heeeel belangrijk!

13. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeeeeeeeeeeeey Augje,

Zooooooooo herkenbaar, alsof je mijn verhaal schrijft Meis, het is zooooooooo vermoeiend voor ons he, maar je blijft het doen en kunt er ook niet mee stoppen, het is een soor ubercontrole gedoe of zo!! Ik zou het ook zeer moeilijk vinden zo'n beslissing te maken. Een weekendje zou ik dan nog makkelijker beslissen dan een week en al helemaal met mensen die je niet eens zo heeeel goed kent. Misschien beter om met meiden te gaan die wel echt close met je zijn of zo, zodat je je er echt thuis voelt misschien en je daardoor wel oke erbij voelt?

Mijn vent zegt ook vaak dat ik haar los moet leren laten maar ze is zooooooooo veel ziek geweest en ook met die reflux zo'n valse start gehad. Vorige week nog moesten we weer hals over kop naar het ziekenhuis en kreeg ze weer allerlei infuzen en shit, dus ik wil zelf ook eerst zien dat ze het goed doet of zo!! Misschien speelt zoiets bij jou ook nog eens mee?

Anyways, snap je gevoel dus heel goed en ook ik kn de schop onder m'n kont van Es goed gebruiken, hoor!! Es, hoe doe je datr en vind je het ook moelijk om haar te logeren te laten? En wat doen jullie bijv. om (schoon)moeders precies te laten doen (qua eten, drinken en slapen), zoals jij dat wilt dan? Vooral schoonmoeders btw........pff......!!

Dikke kus,

Elvi

14. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar is die dan, nog duidelijker, he!!

Dikke kus, Elvi

Bijgevoegde bestanden:

15. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    P.s. Deb hoe is het?

X Elvi

16. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    #456 Esther1983, 29 jul 2013
    Laatst bewerkt: 29 jul 2013
    hihi nog zo'n controlfreak ;) Hier totaal geen probleem mee om haar te laten logeren hoor. Heerlijk juist ff wat tijd met mijn vent. Lekker samen naar een verjaardag of uiteten of wat dan ook. En ik kan nog wat doen ook! Zaterdag bracht ik haar om 16.00 naar mijn vader en toen heb ik thuis ff het één en ander kunnen doen. Om 20.00 gingen we uiteten en daarna naar de film. Heerlijk wijntje bij het eten en uitslapen ;) nou ja tot 9 uur dan, das al flink uitslapen hihi. Ouders vinden het heerlijk en wij ook. Ik zeg helemaal niets. Ik ben heel makkelijk. Zolang ze maar niet teveel suiker krijgt. Ze hebben allemaal kinderen gehad en weten echt wel wat ze doen. Ze mag alles eten dus das ook lekker makkelijk. En slapen doet ze toch wel. 19.00-7.30. Als je nu al zo gebonden bent, ben ik benieuwd hoe het is met 2 haha. Ik ga morgen mijn spiraal eruit laten halen! De 19de van augustus hoor ik of ik mag doneren of moet wachten tot na mijn tweede kindje. Als het antwoord nee is gaan we gewoon meteen zelf proberen ;) hopelijk loopt het dan net als bij jou Elvi hihi. Enne wij hebben besloten om te gaan trouwen als ik zwanger ben van een tweede, gewoon met de ouders hoor want hou niet van alle poespas. We willen wel een feestje geven maar dat doen we dan gewoon later. (we vertellen niemand verder dat we gaan trouwen) Omdat deb zo'n goed idee had van die gender bruidstaart vond ik dat super om ook te doen! Kussssies

17. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou toch hartstikke mooi zijn he Es, spannend hoor!!

Dikke kus, Elvi

18. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Whoe hoe esssssss...

19. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Wauw Es, wat gaaf voor je! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je mag doneren en snel natuurlijk zwanger raakt! Spannende dingen staan er voor je op de agenda zeg!!

Ben vandaag aan het werk in plaats van woensdag, dan wordt mijn meisje alweer 1 jaar! Die vakantie spookt de hele tijd door mijn hoofd en het idee alleen al, dat ik dan een week weg ben, ik ben er volgens mij helemaal niet klaar voor. Misschien ben ik ook het type niet (meer) naar. Ik was altijd best een carrière type, heb me echt de blubber gewerkt voor dit kantoor en was vaak uithuizig, wilde niets missen. Nu ik Loïs heb vind het nog steeds leuk om ergens naar toe gaan maar niet zonder haar, tenminste niet te lang. Werken vind ik nog steeds leuk maar om half zes ben ik weg. Overwerken doe ik niet meer.
    Ik ben bang dat als ik wegga, ik me daar beroerd zit te voelen omdat ik me schuldig voel omdat ik "zo nodig" op vakantie moet. Het voelt niet goed. Tenminste, nu niet. Ook zei Augman gisteren dat we ook een lastminute naar de zon kunnen pakken in oktober/november. Daar werd ik meteen blij van, voelde goed en ging meteen snuffelen op internet.

Dan maar niet skiëen, helaas pindakaas. Ik ga wel weer als Loïs meekan! Thanks voor jullie hulp, ik heb besloten. Ik ga wel dingen meer zelf ondernemen, vrijdag ga ik bijvoorbeeld borrelen met mijn "echte" hartsvriendinnen. In december ga ik een dag winkelen in Maastricht en blijf ik daar slapen. Dan maar een moederkloek. Ik doe alles op mijn tempo en manier. Ik moet toch dicht bij mezelf blijven en doen waar ik happy van wordt/blijf?

Gisteren zei Augman, jeetje, vorig jaar zaten we er heel anders bij en zaten we te wachten op ons meisje... Het is een bewogen jaar geweest.. Ehhh duhhhhhh Sjakie!!!! Dat probeer ik je al tijden te vertellen.... Volgens mij komen mannen echt van een andere planeet.....

Kus,
    Aug

20. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Haha ja dat zijn mannen aug! Klinkt heerlijk ff last minute naar de zon! En je moet doen waar je je goedbij voelt! Als het jou tijd nog niet is doe je lekker rustig aan! Zolang je maar lekker in je vel zit! Knuffel!!

Deel Deze Pagina