Helemaal eens met Essie, mooi gezegd Meis!! Wij gaan ook in sept. een paar weken weer met z'n drietjes op vakantie, weet alleen echt totaaaaaaaaal niet waarheen. Wil het liefste weer naar Thailand of Maleisie of zo, maar dat is veel te warm voor haar en misschien ook wel te ver vliegen of zo, Engeland en Schotland trekken me ook wel, maar daar is weer geen (nauwelijks) zon en geen blauwe zee en mooie jungle of zo..... Iemand tips voor een mooie bestemming met zowel bos als blauwe zee, niet te heet en niet superver of ben ik nu superveeleisend? Dikke kus, Elvi
Ik heb zin in onze thee/lunch/high tea date trouwens dames! 1 september! Ik neem denk ik gewoon mini sausijsjes en kaasbroodjes ed. mee. Denk misschien nog een bak vers fruit Je hebt wel een over toch syl
Met mij gaat alles goed hoor, druk druk druk pfff. Zelf je feest vieren kost yoch een hoop energie en geregel zeg. Aan de kleinste dingen moet je denken. Nou hen ik wel veel laten komen zoals: champagne, wijn en longdrink glazen. Kop en schotels, statafels met stretch rokken, barkrukken, bbq verzorgd en de catering 's avonds en de taart natuurlijk. Maat toch nog een hoop om zelf te regelen. Het word nu echt spannend....nog 2 dagen waaaaaaa. Gisteren de 16 weken controle gehad, ook alles goed hartslag zat grmiddeld pp 150 pm. Alleen mij bloeddruk mag wel iets omhoog die was 108/57... maar ach als dat alles is
Wij hebben met ze tweeen wel hele mooie boottocht en jeepsafari gemaakt maar met kleine doe je dat nog niet. We liggen met haar voornamelijk in het zwembad
Zoute dropjes deb ik had ook een lage bloeddruk tijdens mijn zwangerschap! Ennneee ik gok dat jullie een zoon krijgen hihi
Oooh essie was jij ook zo zenuwachtig met je taart toen? Mijn gevoel zegt ook een jongen....maar Ronald denkt echt een meid...we snijden wel samen maar tegenover elkaar de taart aan om elkaars gezichtsuitdrukkingen te zien hihi
Nee hoor, het wordt een meissie!!!! Let maar op. Wat dachten jullie van Tenerife? Daar is het toch ook het hele jaar mooi weer en niet zo heel lang vliegen? Mij persoonlijk trekt Thailand niet met zo'n kleintje. Mijn familie woont in Australië en ik zou zo graag met Loïs en Augman daar naar toe gaan maar je bent gewoon 24 uur onderweg. Kunnen ze niet zo'n "beemmeupscotty" apparaat uitvinden dat ze me daar naar toestralen of zo? Kus, Aug
Jaa Deb, ik denk ook een Meisje hoor, let maar op inderdaad, trouwens, had Es niet eigenlijk alles zo'n beetje goed bij ons qua geslachten en data zelfs en zo? Dikke kussies, Elvi
Wat denk je nu bij mij dan Es? Ja zo'n taart aansnijden lijkt me vet spannend ja, wat als ze het per ongeluk verkeerd doen? En doet iedere bakker dit eigenlijk echt? Dikke kus, Elvi
Onze bakker had het nog nooit gedaan en vond het een super idee en een eer om te doen. Maar de taart kost dan ook 300,- dus dan doen ze wel wat meer moeite voor je wensen. Nou vandaag alles op z'n plek gaan zetten en klaar leggen voor MORGEN!!! oooh wat is dit spannend zeg Ik denk gisteren me kleintje te hebben gevoeld maar jah, , weet je nou dat het je kindje is. Het waren een soort van bubbeltjes niet tegelijk maar er zat wat tijd tussen.
Essie, haha, nou ik ben benieuwd, we gaan 't zien, hoor!! Maar wel leuk idee die taart, hoor!! Spannend Deb, nog EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNN dagje te gaan en dan ben je EN getrouwd EN je weet wat het geslacht van je kindje wordt.........aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh, spannenddddddd!! Dikke kus, Elvi