Wie begint er ook met IUI/IVF deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Druufke, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Deb, gefeliciteerd met je trouwen en je meisssie!! Wat gaaf!!!! Wil ook héél graag foto's zien, hihi!

2. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Morgen ga ik er een stel up-loaden. Vanavond ff genieten met z'n drieën :)

3. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Meiden ik heb een album gemaakt van de bruiloft.

4. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Wauw mooie foto's deb!

5. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deb, wat een prachtige foto's Meis en wat zie je er schitterend uit, je haar, die jurk, alles; helemaal mooi hoor!! Was het een heerlijke dag? Was je erg zenuwachtig of heb je ook lekker kunnen ontspannen? Zeg en je buik weet je wel goed te verstoppen in die jurk hoor!!

Dikke kus, Elvi

6. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Wat een gave foto's! Je lijkte wel een fotomodel man! Hoop dat je een fijne dag hebt gehad en dat je er heerlijk van genoten hebt! En weer een meisje... een hoop meiden hier allemaal zeg!

7. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Augje, je hebt weer een cyclusbanner zie ik, is jouw cyclus eigenlijk weer een(redelijk snel) hetzelfde geworden na de bevalling of niet?

Dikke kus, Elvi

8. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    He Elv, in het begin ging goed maar na een paar maanden helemaal niet meer. Bijna twee weken ongesteld en heel heftig ook nog. Ik was er echt beroerd van, kon bijna niet werken. Daarom heb ik mei weer een curretage ondergaan en ben ik op advies van de gyn aan de pil gegaan. Tijdens deze curretage ellende hebben Augman en ik besloten dat we volgend jaar willen proberen voor een tweede (van de week krabbelde hij een beetje terug = ik überverdrietig = vertel ik nog wel eens). Dat pilgebruik zat me zo dwars. Eigenlijk moest ik vorige week vrijdag weer aan een strip beginnen maar heb tegen Augman gezegd dat ik het echt niet meer wilde. Hij was er heel relaxed onder en vond het prima om het dan met condoom te doen. Ik wil niets meer in mijn lijf. Ik wil zo gezond mogelijk leven (ging gisteren compleet de mist in, schoof twee stroopwafels naar binnen...) en wil mijn lijf zo klaar mogelijk hebben voor een tweede. Vooralsnog ben ik resoluut in mijn mening, ik wil het ziekenhuis niet meer in. Of natuurlijk zwanger of niet... zeg ik nu...

Door dat teruggekrabbel ben ik best een beetje uit het veld geslagen, ik was er zo happy mee dat hij ook voor een tweede wilde gaan. Nu ik zwangeren om me heen heb begint het toch weer te kriebelen. Augman heeft de gebruikelijke twijfels (tenminste denk ik). We zijn nog niet compleet en diep in mijn hart ben ik ervan overtuigd dat er een meisje onderweg is naar ons gezin...

Liefs,
    Aug

9. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ohhhh lieve Aug, ik ben er ook van overtuigd dat er gewoon nog een kindje volgt hoor! Aug man draait vast nog wel bij!
    Het is en blijft een man en die zijn toch altijd minder enthousiast als wij vrouwen! Maar weet zeker dat hij er net zo blij mee zal zijn.

Liefs , dikke knuffel

10. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaa Augje, heeeeelemaal met Esje eens hoor, Augmannetje draait echt heel snel bij, hoor!! Is idd altijd zo'n ding van mannen hoor Meis, ik hoor dat echt bij ie-de-reen in de omgeving hoor!! Ik heb nog wel wat overhaaltips anders voor je, hoor!!

Dikke kus, Elvis

11. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Schatties, hier bloedverlies en nu morgen gelijk verlos bellen voor echo, klote he!!

Dikke kus, Elvi

12. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Jeetje dat meen je niet!!! Wat erg!!!

13. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hoe lang ben je nou zwanger?

14. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Bah wat naar Elvi! Is het veel bloed? Helderrood met kramp? Het zegt niets ik heb het ook gehad en zie ons pracht meis. Sterkte en ik duim!

15. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Elvis: oh nee, laat je ons weten? Ik denk aan je. Houd je vast aan Es, die had het ook en die heeft me toch een lekker meissie!!!

Kus,
    Aug

16. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Lieffies, echo wees uit een ruime week minder dan gedacht, dus nog geen kloppend hartje te zien en groot stolsel eromheen dus nu kan het alle kanten op en weekje wacht, klote hoor!!

Dikke kus, Elvi

17. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hoe lang zou je dan nu zijn?
    En hoe kunnen die stolsels komen gbw?
    Dikke dikke knuff

18. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    @Elvi: gewoon een week wachten, dat meen je niet... mag je echt niet over een paar dagen terugkomen? We wachten met je mee, wat een gedoe allemaal weer, minielvis moet blijven zitten!!!!

Wou zeggen, kom maar door met tips maar kan me voorstellen dat je hoofd er niet naar staat. Komt wel!!

Liefs,
    Aug

19. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @aug.. welke tips meis?

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Aug en Queenie, Thanx Lieffies!!

Tja, ze dacht zo'n zes weken en volgens eigen berekingen na pos. ovulatietesten e.d., zou ik nu dus zo'n ruime zeven weken zijn, zeg maar!!

Tja bloeding was lastig want was zag ze op zich heel vaak bij zwangeren zei ze, maar ikzelf vind dan de combi met ruime week korter niet echt een fijne, maar bij vrouwen bij wie 't sowieso mis gaat zag ze vaak ook nog veel grotere bloedingen zei ze, hoor!!

Tips om zwanger te raken bedoel je Aug? Oh wat afleiding kan ik goed gebruiken hoor!!

Dikke kus, Elvi

Deel Deze Pagina