Hier had ik ook stolsels op de echo waardoor ik bloedverlies had inderdaad. Hopelijk ben je gewoon net zoals ik toen gewoon goed zwanger! Enne wanneer was je posi ovi test ook alweer??
Thanx Lieffies, betekend erg veel voor me hoor, jullie steun, zo fijn echt!! Es, op 6 en op 7 juli had ik die pos. ovutesten, volgens mijn ziekenhuis mag je niet 14 dgn vanaf dan rekenen maar langer ivm springen eisprong pas na die testen, dus dan zou ik nu zo'n zeven weken moeten zijn volgens mij he? Ik hoop 't Es, dat 't zo gaat zoals bij jou ja maar bloedrand zit volledig om vruchtzak heen he!! Dus weet 't niet hoor!! Dikke kus, Elvi
Lieve Elvis de Pelvis: hoe gaat het vandaag? Lieve Francis, hoe gaat het met jou? Denk aan jullie! Liefs, Aug
Heey Lieve Meiden, hier helaas vandaag miskraam gehad, heel naar, het vruchtje erg goed gezien met hartje, ruggengraatje en navelstreng en zo, zo mooi eigenlijk wel!! Vruchtje vanmiddag begraven in 't bos, hele mooie plek bij de grote boom waar we altijd langslopen!! Heel mooi doosje ervoor gepakt en tekstje erin gedaan en wat persoonlijke herinneringen en spullen en zo!! Dikke kus, Elvi
Thanx lieve Es, het is zo vreemd, het lijkt net allemaal een droom geweest of zo, Het kwam heel plotseling en het ging ook weer ineens heel snel, vreemd gevoel hoor!! Dikke kus!!
Ow lieverd wat hebben jullie dat mooi gedaan. Maar wat ongelooflijk naar allemaal idd. Moet je nu nog op controle ? Heel veel sterkte x
Veel sterkte lieve Elvi! Wat hebben jullie het prachtig gedaan, begraven op 'jullie' plekje.. Neem wel goed de tijd om het te verwerken hè lieverd! Knuff
Thanx lieve Meiden voor jullie superlieve woorden en steun, dat voelt echt zo fijn he!! Zit nu midden in de nacht aan de bouillon,.door de huisartsenpost net aangeraden voor de zware duizelingen (zout zou helpen), kan nu niet eens lopen, echt heel bizar dit want de fysieke pijn op zich is nog te doen.. Morgen word ik wakker en was alles een droom!! Kus
Hi Elf, wat hebben jullie dat mooi gedaan, een bijzonder plekje voor een heel bijzonder kindje. Het is niet niks, neem je tijd om te herstellen, lichamelijk en geestelijk. Heeft men een idee waarom het is gebeurd? Wat een verdriet, wat leef ik met jullie mee meiden! Dikke kus, Aug.
Thanx Aug!! Nou, we gaan er volg. week met 't ziekenhuis over praten. voor mijn gevoel stoot mijn baarmoeder mijn 'eigen' zwangerschappen af, ik zat ook al weken compleet onder de uitslag,dikke rode bulten, enorme echt, overal ook mijn benen en bips, echt een natuurlijke afweer of zo!! Flo is gecreerd en geboren in compleet onnatuurlijke cyclus en de andere twee zwangerschappen waren grotendeels eigen cyclus (op tweede keer utro na)!! Maar dat is slechts mijn gevoel , volg. week hopelijk meer!! Dikke kus, Elvi
Idd wie weet Elvi. Goed dat je een afspraak hebt gemaakt. Het zou zo maar eens kunnen zijn dat dat het geval is. knuff
@Elf: ik heb geleerd dat je je eigen lichaam als geen ander kent en dikke kans dat je er niet ver naast zit. En als je begrijpt waarom iets gebeurt je het ook kan accepteren (uitzonderingen daargelaten natuurlijk). Maar wat voor antwoord je ook krijgt, het blijft superverdrietig dat je spruitje niet meer bij je is. Het lijkt wel of we hier met zijn allen getest worden hoeveel we aankunnen, ieder op zijn eigen manier... Liefs, Aug
goedemorgen meiden ! elvi: gatverdarre had zo gehoopt dat je propje bij je zou blijven ! maar helaas maar meid misschien heb je idd wel gelijk dat jou lichaam dat hulpje nodig heeft... aug: nou ik wordt niet graag op deze manier getest .... ze mogen me me hele leven testen maar niet zo .... daar is mijn harnas niet tegen bestemd... en ik denk dat niemand hier tegen kan... maar je zou best ook wel is gelijk kunnen hebben want hoeveel kan een mens nou eigenlijk hebben ? zijn we sterk genoeg om dit allemaal te kunnen dragen en wordt je rugzak een koffer of blijft dat een rugzakje? het zet zn wereld op zn kop... druuf: hoe is het met jou moppie ? hier: vandaag een afspraak bij de gyn... spannend hopelijk krijgen we de uitslag van vlinder wat er mis was of dat ze niks hebben kunnen vinden en dat het een domme pech is.. ik laat het jullie weten xxxjes van hier !
Lieve For! ik hoop dat je wat meer informatie / antwoorden krijgt over waarom Vlinder is gegaan. Ik denk aan je. Oh, je hebt helemaal gelijk, ik wil ook helemaal niet zo getest worden maar je gaat toch op een gegeven moment twijfelen? Tenminste ik wel. Soms denk ik, ik wordt gestraft maar zou niet weten waarvoor. Moeten wij eerst over een "stormbaan des levens" heen voordat we moeder mogen worden? Moeten wij eerst op een of andere manier bewijzen dat we het kunnen? Vlinder was zo welkom, waarom overkomt dit jou? Spruitje idem.. Ik denk echt niet dat een god of andere wereld is maar zit ik er naast en ik kom de manooit tegen, nou, ik hoop dat ie hard kan rennen... Zo, heb gezegd.... (beetje koffieoverkill....) Kus, Aug
Thanx For, Aug en Debje voor jullie lieve steun!! Haha Aug, lets kick some but!! I'm in!! Zouden jullie het nog eens zelfstandig aandurven denken jullie met mijn verhaal? Dikke kus, Elvi