elvi: ik weet niet of ik het aan zou durven... als je lichaam het al drie keer heeft afgestoten als het spontaan gebeurt.... maar ja wat heb je aan mij ik weet er weinig vanaf xx
Sorry GBW ik las t verkeerd. Ze is niet natuurlijk verwekt. Wat heb je gehad als ik vragen mag? IVF of IUI?
Heey Queenie, ja dat wel ja!! Kan nu gelijk weer gaan proberen of wachten tot we weer met Cryo's verder kunnen over twee maanden of zo!! Maar weet nu gewoon niet meer of ik eigen lijf moet vertrouwen, wil liefst kans op miskraam zo klein mogelijk houden natuurlijk en bij mmm doen we volledig kunstmatige cyclus dus misschien safer maar misschien ook niet hoor!! Dikke kus, Elvi
Heey Queen, ivf!! Ja For dat heb ik dus ook, is dit nog toeval of niet. Nou ja we gaan er a.s. wo. over praten in het zh dus dat is wel fijn maar ik moet dan zelf natuurlijk ook al wel wat bedacht hebben over hoe of wat ik denk en voel en zo!! He wat lastig he!! Dikke kus,.Elvi
@Elvi. ik heb natuurlijk ook IVF gehad en bij de IVF doen ze niks anders dan de eileiders omleiden. De Utrogestan houdt het baarmoederslijmvlies in tact. Dus ik zeg lekker door proberen.
Elvi ik heb ook het gevoel dat ik liever de embryo's/cryo's gebruik dan het zelf ga proberen, ben bang dat het anders misgaat. Al het verdrietige nieuws hier heeft me er zeker over aan het denken gezet. For, wat zei de gyn?? Hier maandag naar de gyn voor mijn spiraal, hopelijk krijgt hij hem eruit.. Maandag middag wordt ik gebeld door umc of ik eicellen mag doneren. Knuffels
Hoi meiden Antwoord van de gyn: vlinder mankeerde niks ! Gelukkig en vlinder zou een jongetje zijn. Ik moet over drie weken terug komen om te controleren of het bloed in mijn baarmoeder weg is ... En anders krijg ik alsnog een curettage . Wij zijn trots op onze zoon. Het is toch ons eerste zoontje en we houden van hem ... Als hij bij ons was gebleven zou hij waarschijnlijk de naam Brian mogen dragen maar omdat hij niet meer bij ons is blijft het de naam vlinder. Xx
For, heey wat fijn dat er niks engs gevonden is he!! Maar kwamen ze nog met een andere verklaring of is het gewoon heel naar toeval dat dit jou nou moet treffen? Hartje gestopt omdat het te zwak was of zomaar ineens? Essie, ja heb ik dus ook..... twijfel me een eind in de rondte geloof ik! Wel spannend he ma.!! Welk zh zit jij ook alweer eigenlijk? Dikke kus, Elvi
Ik zit voor de ivf in vu amsterdam, donatie in utrecht medisch centrum, en maandag naar rode kruis beverwijk daar ben ik bevallen en is mijn spiraal gezet
For, hopelijk blijft een curretage je bespaard en kunnen jullie nu alles een plekje geven! Dikke knuffel
Heey Queenie, ja maar daarnaast is ivf niet in eigen cyclus gegaan dus eigen cyclus lag volkomen plat en is dus volledig medisch gereguleerd geweest. de twee keer dat 't mis ging waren wel in eigen cyclus (op utro voor tweede gedeelte na dan), dus vandaar mijn vraagtekens bij (gedeeltelijk) eigen cyclus. Bovendien worden de beste emmy's geselecteerd voor je bij ivf dus dat geeft me dan misschien ook meer houvast en hoop of zo!! Maar misschien was het allemaal toeval hoor. Ik weet 't dus zelf ook niet zo goed meer maar heb zelfde gevoel erbij als Essie!! Es, mag jij kiezen voor 1 of 2 cryo's terug of moet je ook 1 omdat je nog onder de 35 jaar bent en het niet je derde poging is? Hier is dat nl. de regel maar baal van de erg kleine kansen weer met cryo (10%) t.o.v. embryo..... (ruim 30%). Vind dat zo jammer he!! Tuurlijk snap ik het hoor van risico op tweelingen en zo maar kans is niet al te groot en bovendien zit mijn familie er vol mee!! For, gaat 't een beetje lieverd? Dikke kus, Elvi
For ik heb veel aan je gedacht meis. Ik weet hoe het voelt en wat je door maakt. Vlinder zal net als onze Angel nooit worden vergeten. Het blijft een hele tijd moeilijk. Probeer kracht te krijgen uit het feit dat er niks mis was met jullie kindje...al maakt die wetendheid het miss nu ook nog zwaarder. hele dikke knuff en kus
For wat ben je toch sterk Meis!! Hopelijk krijg je veel steun uit de omgeving maar dat zit vast goed he!! Gaan je flink knuffelen de 1ste hoor Meis!! Dikke kus, Elvi
Lieve for, hele dikke knuffels! Queen ik had je op fb al gefeliciteerd maar hier nogmaals en 1 september in het eggie! Zin in! Elvi, ja hier ook maar 1 maar moet er ook niet aan denken om nu een tweeling te krijgen hoor haha. 3 wordt wel erg druk, zullen er zeker van houden maar liever 1 erbij . Kussss
Haha Es, kijk maar uit hoor, krijg je er straks toch ineens drie he!! Hihi! Heej jij hebt alweer een cyclusbanner zie ik.... Spannend hoor!! Welke ovutesten gebruik jij Es? Ik heb nu hele goedkope gekocht en als er iets van streepjes oid verschijnen doe ik wel de Clear Blue denk ik. Jij? Dikke kus, Elvi
Queentje ook hier van harte gefeli Meis, hoe voel je je? En Debster, bijna op de helft he, hoe voel jij je nu? X Elvi
Elvi ik heb ooit eens ovu testen gebruikt en werd er nooit wijs van dus dat ga ik ook niet doen. Ik ga eerst doneren he 9 september hormonen halen, dan 15 tot 25 september met vakantie en de eerste cyclusdag na de vakantie starten! Dan na de punctie maandje rust en dan cryo ophalen