Wie begint er ook met IUI/IVF deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Druufke, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik voel me prima hoor, wel wat last van maagzuur maar ach als dat alles is. Dinsdag de 20 weken echo....vind het toch wel weer heel spannend hoor. Ook omdat ik de kleine nog niet echt voel. Wel plopjes en kriebeltjes maar had op al meer gehoopt.

En met jou meis?

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Es,
    O had even gemist dat je akkoord had gehad voor de punctie. Sorry, beetje afwezig, oeps!! Hey dan beginnen we misschien wel weer gelijk met cryo's, zou gezellig zijn!!
    Dikke kus, Elvi

3. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debster, spannend di. he!! Ja misschien ligt je placenta voor? Of weet je dat nog niet?

Dikke kus, Elvi

4. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Spannend weer deb! Vanille vla hielp bij mij goed tegen maagzuur! Heb ik wat van weg gedronken (deed gewoon in mok voor ik ging slapen ;) ) . Elvi, leuk, gaan we samen!!

5. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Goedemorgen deze zondagmorgen!

Hoop dat het allemaal oke gaat? Vanmorgen het hardlopen weer opgepakt. Heb helaas de Dam tot Dam afgezegd, door alle perikelen heb ik niet goed kunnen trainen en moet ik weer van begin af aan trainen maar vanmorgen 4,2 km gelopen en het ging niet slecht, op naar de 16! Ik wil mijn lijf ook tip top in shape brengen voor als we het volgend jaar weer gaan proberen... heb daarom ook besloten dat ik geen light cola meer drink vanwege de aspertaam. Ik ben best een cola junk en ik weet ook dat in gewone cola suikers zitten dus ik ga drastisch minderen en tot nu toe nu gaat het goed. Ben ook al weer begonnen met die tabletten te slikken. Ik zit te wachten op mijn menstruatie zodat ik dat een beetje kan gaan monitoren...

Augman zat laatst een documentaire te kijken en zag een meisjesnaam voorbij komen. Goh, zegt ie, leuk voor als we ooit nog een dochter krijgen.... In gedachten stond ik al op de bank te springen en te juichen.... maar ik bleef cool en zei, ja, leuk idee, we gaan het onthouden... mijn hart maakte een megasprong.... zou ie dan toch overstag gaan.... hoe verder nu met mijn tactiek...

kus,
    Aug

6. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Augje, heel goed heel goed gedaan Meis!! Volgens mij doe je het perfect nu hoor!! Je hebt sowieso volgend jaar als belofte gehad, nou dat begint dus al in januari, dus dat valt in principe nu nog te overzien (oké duurt nog even maar het aftellen kan nu echt wel beginnen he)! Intussen gewoon niet meer zelf over beginnen en idd net zo reageren zoals je eerder deed op zijn enthousiasme. op een gegeven moment wordt jouw houding en het kind idee interessant en dan ga je ervoor als hij een ingang zoekt om het er weer over te hebben en doet ' ie dat niet dan heb je januari als start al!!

Dikke kus, Elvi

7. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Hoi Elf,

ja toch, ik krijg van iedereen het "advies" om er niet teveel over te beginnen, dat het manneneigen is om te reageren zoals hij doet. Ik doe het dan maar zo. Ik hoop alleen niet op een ontzettende teleurstelling in januari.... zou daar veel verdriet van hebben. Geen idee of ik me daarop zou moeten voorbereiden? Jullie?

Liefs,
    Aug

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Lieve aug, ik vind dat je het goed aanpakt! En ik denk niet dat je je kunt voorbereiden op welke teleurstelling je ook kunt krijgen! Wel denk ik dat het echt een mannenkwaal is. Mannelijkheid ofzo om er zo over te denken haha. Komt vast goed!

9. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ons meisje is glansrijk door de 20 weken echo!!!! Ooow wat is dat een opluchting zeg pfff hoofd en buik omtrek kwamen zelfs op 20+3 dus dat groeien doet ze goed:)

10. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aug, ik denk dat Es gelijk heeft maar denk ook dat het goed komt!! Mannen zijn raar maar vaak wel voorspelbaar, dat maakt 't (soms vervelende) spel wat makkelijker voor ons denk ik dan maar!!

Debby de Debster, JEEEEEJ, fijn Meis, alles goed he!! Nu op naar de laatste twintig weken en de leukste voorbereidingen van de babykamer en zo!! Al ideeën of zelfs al aankopen gedaan Meis?

Dikke kus, Elv

11. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Och Deb wat ben ik blij voor je, ik drink straks een bakkie op jou en je meissie hoor!! Nu nog even thuiswerken maar straks trakteren op schooltje met Loïs... Gelukkig hoefde ik geen bananen om te toveren tot bootjes of op een andere manier picasso uit te hangen. Dat kan ik helemaal niet. Ik ben wel hard op weg om creatiever te worden, binnenkort kan ik jullie mijn tweede gepimpte t-shirt voor Loïs showen en heb ik ondertussen samen met mamma de stof voor haar eerste jurkje geknipt.... wordt vervolgd...

Waarom denken die kerels zo raar?? Ik ben er uit, ze komen echt van een andere planeet. Ik wacht maar af... weet niet zo goed wat ik anders moet doen. Ik ben nu bezig om mijn lijf zo gezond mogelijk te maken en te houden, er is weer een kilo af, nog negen te gaan, heb het hardlopen weer opgepakt en de cola afgezworen.... lekker bezig, al zeg ik het zelf..

kus voor jullie allemaal!!
    Aug...

12. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    We hebben al het het een en ander gekocht : box met 2 kleden, Bebe-jou badje, Maxicosi en de kinderkamer roepen we eind september af. Boven is er weinig werk dat hebben we begin dit jaar al opgeknapt. Wel plak ik nog een gezellig behangetje :)

13. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    @Deb: leuk he, elke keer als je iets gekocht hebt is alles weer meer af. Geniet er maar lekker van...helemaal als straks je kamertje af is...

Liefs,
    Aug

14. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ahhh deb, wat een knap kind! Nu al ;) fijn dat alles goed is. Nu lekker lijstjes gaan afstrepen! Yeaaah. Waarom zit jij nog niet in onze facebook groep eigenlijk??? Hihi kussies

15. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Ja Deb, onmiddellijk in onze FB groep zou ik zeggen!!!

Gisteren getrakteerd op school, was zo trots. Zat eerst nog te twijfelen of ik het überhaupt moest doen omdat ze in de vakantie jarig was.... zo blij dat ik het toch gedaan had. Was van top tot teen gelukkig..

Bijgevoegde bestanden:

16. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Wat een droppie Aug. Ja Deb mee kletsen jij.

17. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hahaha geen idee....pb me anders de fb maar even :)

18. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ahhhh wat een leuke foto aug! Echt knappe meid en leuk dat trakteren geslaagd was! Deb wat is jou facebook? Voeg ik je ff toe dan kan ik je aan de groep toevoegen ;) xx

19. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debster, gezellig dat je erbij bent Meis en veel plezier morgen op verjaardag Deb-man!! Leuk he, al die voorbereidingen en babykamer dingen he!!

Dikke kus, Elvi

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aug, wat een superscheetje echt, zo trots kijkt ze, heel cute hoor!!

X Elvi

Deel Deze Pagina