JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Debster, gefeliciteerd Meis! Oooooooooohhhhhhh, wat een fijn nieuws zeg! Hoe voel je je? Liefs, Elvi
Elvi....ja duifelijk hè! Ik ben net ook en cb gedaan, zoo gaaf! Ik voel me wel echt zwanger, ik ben brak joh vaak weeig. En vandaag dus belachelijk vroeg wakker....waren jullie ook wel eens om 5 uur klaar wakker?
Deb : ja ook wel is dan lag ik net op bed en na een uit klaar wakker maaAAAR Ook heel veel geslapen hahah
Haha, super Deb, al die goede verschijnselen! Ik had het omgekeerde, kon uuuuuuuuuuuren en uren en uren slapen en dat heb ik nu trouwens ook, 10 uur op een nacht lijkt nog wel 't meest ideaal, erg he!! Pff, nu echt aan 't aftellen hoor Lieverds, nog maar zo'n 3 weekjes werken en dan lekker rustig aan doen, ben ik nu al wel aan toe, hihi!! Liefs, Elvi
Ik heb vandaag alvast bloed laten prikken omdat ik morgen met het werk zat.....hcg 616 ze vonden het hartstikke goed. 5-11 krijg ik de eerste echo...anders was het begin volgende week maar vond laten fijner ivm het knipperlichtje
En ik heb me opgegeven voor moeders voor moeders...ben benieuwd wanneer ze terug bellen om een afspraak te maken.
Banner staat idd heel mooi! En wel lekker om iets later heen te gaan en dan duidelijkheid te hebben! Anders miss net te vroeg.. Ben zo benieuwd! Zullen het er twee zijn denk je! Hcg is wel al prachtig hoog!
Go Debster, go Debster! Superspannend he, die eerste echo straks! Ik ben erg benieuwd, goed dat je het durfde uit te stellen! Liefs, Elvi
Ja...liever iets langer de spanning hoor. Nou mvm komt maandag ochtend, dan ben ik 6 weken en mag ik meteen beginnen. Heb vandaag me laatste test gedaan hihi tjah ik had er 4 gekocht dus.....die moeten dan op he
Wauw, mooi hoor Deb, heel duidelijk en idd ook zo mooi om te zien dat ze steeds donkerder zijn, he! Spannend Meis, nu dus nog wachten tot aan de echo! Liefs, Elvi
Mooi rijtje deb!!! Ego: vandaag dus terug geweest naar dusseldorf! Het was echt een heel fijn gesprek! Ik ga nu voor 3 maanden aan de DHEA! Dit zal ervoor moeten zorgen dat de kwaliteit van mijn eicellen verbeterd! Dat lijkt ook het probleem te zijn! Hij vond het positief dat er wel een innesteling heeft plaats gevonden. Dus weer netjes aan de pilletjes en dan over een week of 8 terug bloedprikken om te kijken of de DHEA zijn werk doet! Dan zouden we in januari weer van start kunnen gaan!
Druuf, wat fijn dat het voor jou ook weer door gaat! Wat is dat dhea precies? Nog nooit van gehoord.. Zijn het een soort hormonen? En dan over 8 weken dus kijken hoe dat gaat? Moet je dan bloedprikken om het te zien? Hoe kunnen ze de kwaliteit van eitjes bepalen vanaf de buitenkant?
Deb, prachtig om te zien dat ze elke dag donkerder worden!! Kan je het al een beetje geloven? En hoe voel je je?
Hey tash......de kwaliteit van je eitjes is niet te bepalen! Maar doormiddel van onderzoek vooral in amerika is gebleken dat het werkt! Dusseldorf heeft er ook mee getest vanaf dec. 2011 en hun resultaten zijn ook goed! Er zijn zelfs mensen na jaren plaren spontaan zwanger geworden na t gebruik van dhea! Het is inderdaa een hormoon dat word aangemaakt in je bijnieren! Na je 30e word dit minder! Maar mijn amh waarde ligt ook aan de lage kant dus in combinatie met mijn leeftijd en de amh zal dit waarschijnlijk het probleem zijn bij ons. Daarbij hebben ze ook gekeken naar mijn eerste en tweede poging. En de resultaten daarvan waren ook niet bijzonder goed! Dus laten we hopen dat het gaat werken!
Druuf...Thnx wat fijn dat ze het behandelplan hebben aangepast joh...is toch weer een volgende stap he. Elvi....Thnx ja de echo mmmmm die duurt nog zo lang, soms baasl ik dat ik hem later heb gezet maar een stemmetje zegt dasn weer dat dit beter is. Tash....Thnx ja ze worden echt donkerder. Heb er nog 1tje gekocht voor maandag hihi lekker nog ff snel zelf voor mvm komt. Hoe ik me voel...uhm soms toch echt zwanger hahaha 'S ochtends gaat het met wat misselijkheid maar dat trekt na de lunch ver weg gelukkig. Ook merk ik dat me bloeddruk omlaag aan het gaan is dus heb laten controleren en hij was 111/58. Verder heb ik best nog wat gekke kramp achtige maar geen pijnlijke steekjes maar dat hoord zo geloof ik he? Ooh meiden bovenal ben ik toch best bang hoor...ik probeer te genieten maar toch.....
Oeh Druuf, wat zou het fijn zijn als dit dan de oplossing was Meis! Fijn dat je weer begint! Op naar die twins nu dan, he! Straks werkt alles weer zo goed, dat je misschien wel een drieling krijgt! Zet 'em op Lieverd! Liefs, Elvi