Ik hoop 't Queenie!! Hoe is 't met jou? Ga je nog een nieuwe bannetrouwens nemen? Niet te misselijk? Dikke kus, Elvi
Kei goed hoor...ik geniet van ieder tikje dat ik krijg en manlief ook. Ik heb van de week al wel de helft van me kleren uit de kast gegooid want dat pas ik toch allemaal niet meer. Over 2 weken komt de kraam hulp voor de intake en heb ik controle bij de vk en 3 dagen erna de pretecho. Heb er echt zin in om ons meisje in 4D te zien.
Ha die Deb, wat fijn voor je dat het zo goed gaat. Had net een heel verhaal geschreven op onze FB, foutmelding, wegtekst. Maar goed, het enige waar ik echt wat aan gehad heb ik zwangerschapsmassage, je ligt dan op zo'n tafel waar een gat in zit zodat je buik erin past. Dat was voor mij zo ontspannend, en het heeft echt geholpen (baby drukte op zenuwen in mijn been waardoor mijn hele rug vastzat en pijn deed) dat hele yogagebeuren kan mij gestolen worden. Ik moest me maar niet zo aanstellen wat zoals ik het me voorstelde was het echt niet hoor. Nou, ze heeft het geweten. Ik wilde namelijk in het ziekenhuis bevallen omdat ik een aparte bloedgroep had en als ik een zakje nodig had, dat het in de buurt was, ook wilde ik zuurstof omdat ik kortademig bent. Die tuthola was prothuis bevallen en als ik me had laten leiden door haar had ik echt in de penarie gezeten want ik heb geen gemakkelijke bevalling gehad en had het zuurstof en bloed dus met spoed nodig. De beste tip heb ik van meiden gehad die reeds bevallen zijn: luister naar de verloskundige en doe letterlijk wat ze zeggen, kijk ze aan en doe ze na. Die meiden hebben al duizenden kinderen op de wereld gezet en weten echt waar ze het over hebben. Je begrijpt, ik heb op mijn manier die tuthola verteld hoe ik er over dacht, en daar was ze best van geschrokken en ik hoop dus dat ze haar thuisbevaltheorie er niet meer zo door heen probeert te drukken.... ik heb in ieder geval geen reclame voor haar gemaakt en heb haar dat verteld ook. Dit is mijn ervaring. Kus, Aug
@Queenie: ik moet je eerlijk bekennen dat ik dat niet goed meer weet. Moet je eerlijk bekennen dat ik nu even niet meer weet wat die bloedgroep dan is, alleen dat het een zeldzamere is dan de gemiddelde Nederlander. Zou het eigenlijk wel moeten weten en iets daarover in mijn portomonnee moeten hebben. Ik weet nog wel dat ik toen bloed kreeg in het ziekenhuis weer ander soort was dan dat ik had... Zal het eens nakijken. Kus, Aug
Mijn moeder heeft heel mijn leven geroepen dat ik o had. Maar blijkbaar b positief. Ff een verschil. Mijn vader heeft A-B resusfactor negatief ben blij dat ik dat niet het geërfd.
Jaja....ons meisje is echt wel actiever sinds deze week. Maar echt heel de dag als ik even zit. Ik verwachtte het eigenlijk alleen 's avonds of in bed. Het is een gek maar super fijn gevoel. Ml heeft haar ook al goed gevoelt, dat vond ik echt fijn. Dan word het voor hrm ook "echter".
Hier ook alles ok. Even een snel antw ivm dat ik zo aan het werk moet Ik krijg aanstaande maandag alsnog een curretage en vind het dood eng Xx
Heey For, ook hier even heeeeeel veel sterkte gewenst Meis!! Ik ben in gedachten bij je!! Als ik niet veel van me laat horen komt dat omdat ik op vakantie ben en niet overal is wifi daar (hoe suf in 2013, maar goed!!), dus hopelijk kan ik je verhalen nog allemaal wel lezen ma. en di. vanuit daar!! Dikke steunknuf voor jou Meis!! Ik ga een klavertje vier voor je zoeken, hoor!! Debster, ja wat heerlijk he als je je kleintje zo voelt schoppen en zo!! Straks zie je het dan ook vet goed aan de buitenkant!! Zo leuk, joh!! Dikke kus, Elvi
Hey meiden. Mijn weekend was kut....zaterdag hebben we mosselen gegeten en daar ben ik goed ziek van geworden, ik werd wakker van een overgeef neiging, en dan krijg ik een paniek aanval want dat is echt een fobie voor mij, meteen flinke diarree. Ml was op stap in Eindhoven en kwam niet thuis slapen, ik was echt zo bang. Mijn schoonouders zijn gekomen en hebben me gesteund. Ik de huisartsenpost gebeld maar die konden ook niks doen. Maar het zou geen kwaad kunnen voor ons meisje. Om 4 uur toch bij me schoonouders gaan slapen. Om 8 uur weer wakker en een PIJN heel mijn rechter kant van me buik deed zeer. Ik heb het even afgewacht, toen mijn ouders gebeld en na aandringen van ons mam toch de vk gebeld en moest weer langs komen. Maar alles was goed. Hartslag, urine en baarmoeder. Die laatste is alleen wel een ruime week groter dan mijn termijn. Vandaag heel de dag rustig aangedaan en nog misselijk en veel pijn. Advies was ook veel rust en warmte...maar pfff ik kan nooit stil zitten. Gisteren thuis gebleven van het werk. Om 5 uur belde de verloskundige hoe het ging. Nou de pijn id het zelfde en ik kan dus amper lopen. Advies is langs de ha en hij het niet weet terug en een afspraak met de gyn. Dus vanmiddag langs de ha ze denkt dat het mijn darmen zijn
Och Deb, dat is niet tof. Kun je niet even een echo laten maken of alles goed is? Hoop dat je je snel beter voelt.. Kus, Aug
Dat deed ze niet helaas. Heb er ook niet om gevraagd. Maar tot vanmiddag had ik me kleine meid vandaag nog niet gevoeld en dat maakte me wel angstig. Ook al hoor ik haar dan met de Angel sound toch mag ik daar niet van uit gaan van de vk. Ml wil wel dat er een echo gemaakt word maar denk niet dat ze dat doen. Nu zit ik nog steeds thuis. Maag is nog van streek, lopen gaat amper en ook nog een een goede verkoudheid. Ik voel dus zwaar K*T pfff
Debster Meis, hoe gaat het nu dan? Lieffies, even een vraagje. Mag weer op voor cryo tp. Nu zijn 't vierde dag cryo's geloof ik. Dan moeten ze op vierde dag na eisprong ook worden teruggeplaatst. Nu heb ik wo. ochtend ongeveer mijn eisprong (pregnyl morgenavond zetten), wat zouden jullie dan als de vierde dag rekenen? Ikzelf reken die wo. dan namelijk mee en zou zeggen za. maar ik moest afspraak maken voor de zo. Ga maar eens vragen nog denk ik, maar hoor heel graag jullie ervaringen hiermee!! Verder nog paar vraagjes: - Wanneer (hoeveel dagen) na cryo tp testte je? - Vanaf welke dag gebruikte je Utro en hoeveel? - Met eigen gemeten eisprong gedaan of met Ovitrelle-Pregnyl? Ik ga nl. met Pregnyl. Tenminste, heb dat gekregen maar heb van onze kleine meis destijds nog ovitrelle liggen die nog goed is t-m deze maand (sept.). Nu heeft die Ovitrelle me veel meer geluk gebracht dan alle keren pregnyl (die gebruikte ik nl. tijdens de IUI pogingen ook). Dus ik neig er toch naar om die Ovitrelle te gebruiken. Tuurlijk ga ik erover bellen, maar hoor ook heel graag jullie gedachten erover!! Dikke kus, Elvi
Ik krijg ook pregnyll, want eigen gemeten is niet zeker genoeg volgens mijn vk! Heb zelf nooit iets anders gebruikt! Testen blijft 14 dagen na eisprong (woensdag dus) enne kwa dagen maakt 4of 5 volgens mij niet uit! Utro vanaf eisprong, woensdagochtend dus. 3x daags 2 bollen!
Deb, wat onzettend naar! Ik zou ook echo laten maken of iig aan de ctg! Dat ik ons meisje een dag niet voelde mocht ik meteen in ziekenhuis langs komen voor de ctg!