Wie begint er ook met IUI/IVF deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Druufke, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik teste ook 14 dagen na cryo tp...deze zwangerschap 10 dpo al hihi maar dat was natuurlijk een verse emmy. Ik heb 1x ovitrell gebruikt de rest pregnyl, maar ovitrell is wel fijner. Met utro begon ik 1 dag na tp altijd...maar ik kreeg dat niet na een cryo tp.

Met mij gaat het weer goed hoor...ik heb zelf een echo laten maken toen de verloskundige het niet wilde doen. Bij de controle zei ze dat se die niet zouden kunnen verantwoorden en daarom niet zomaar konden laten vergoeden of what ever. Ik had nog aangeboden om hem te betalen maar ook dat kon dus niet. Dit is de foto:) ik vind haar nu al op ML lijken maar ja dat kan ook anders zijn als ze is geboren.

Bijgevoegde bestanden:

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Lieverds, thanx voor jullie snelle reacties!!

Debster, wat een mooie echo Meis, prachtig echt!! Haha ja, lijkt ze niet op jou? Eerste maanden wordt dat uiterlijk nog zo anders joh, ik herken Flo haast niet terug van toen!!

Es, waar zit jij nu in cyclus?

Dikke kus, Elvi

3. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    P.s. Deb, door de vruchtzak en het weefsel er omheen lijkt net op je foto net of ze al een enorme bos haar heeft, met een mooie zijscheiding erin, cute hoor!!

Dikke kus, Elvi

4. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ahhh schattig deb! Ik zag trouwens ook niets van mezelf terwijl ze nu wel trekjes van mij heeft! utro moest ik al vanaf de punctie (dus eisprong) gebruiken. Ik krijg het bij cryo's ook! Ik heb begin november de punctie voor donatie! Daarna gaan we zelf pas! Heb momenteel 3 weekse cyclus. Wel 2 weken tot ei maar daarna ongi na 1 week.

5. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Elvi dat zijn haar handjes op der hoofd hihi verder zie ik geen haar.
    ze lijkt nu echt een indo neusje te hebben, maar volgens mij hebben alle baby's een bolle neus

6. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Deb, oohh zijn het haar handjes, nu zie ik het, ze houdt ze zo op haar hoofd alsof ze zichzelf beschermen wil tegen iets dat uit de lucht komt vallen of zo!! Te cute echt, mooie foto hoor!!

Essie, dus ongeveer eind november a begin december ben je zelf aan de beurt, zeg maar dan, toch!! Hier ook te kort op de eisprong mijn ongi, acht dagen nu zo gemiddeld, dus ik blijf ook Utro gebruiken maar nu bij cryo dan 3x1 ipv 3x2 omdat bij verse emmy door punctie alles plat was gelegd en toen dus weer dubbel opgebouwd moest worden. Omdat het nu een cryo is en ik dus voordat de eisprong plaats vond verder geen hormonen heb gebruikt (die de boel dus platleggen) is het er dus nu steeds maar 1 per keer!! Is dat bij jou straks ook zo Es?

Hier zo. dus eerste tp weer, vind het toch wel weel erg spannend hoor maar de tijd gaat tenminste wel wat sneller met een mini die hier lekker rond loopt!!

Dikke kus, Elvi

7. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Mooie echo Deb en idd neus is normaal:)
    Whoe hoe elvi spannend

8. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt wel spannend ja Queen, hoe is 't met jou Meis? Hoe voel je je? Denk je zelf een jongen of een meisje? En wil je het weten? En zo ja, wanneer ga je dan de echo laten doen? kan nu bij zo'n vijftien weken toch al?

Dikke kus, Elvi

9. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Spannend weer Elvi! Hier gewoon 3x daags 2 ook in cryo cyclus! Het kan geen kwaad wat extra ;) inderdaad hoop half november te mogen maar is druk dus kan zijn dan het een maand later pas kan, hoor je bij aanmelding. Mogen er max. 3 per dag aanmelden!

10. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Es, ja toch 3x2 jij he, ik twijfel bij mij soms ook wel of dit genoeg is hoor, ik zou een beter gevoel hebben ook bij 3x2 hoor!! Heb er nog genoeg liggen.....!!

Zie je op tegen je punctie voor je donatie? Moedig vind ik het, hoor!! En hoeveel cryo's heb jij nog dan?

Dikke kus, Elvi

11. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Nee hoor totaal niet. Ik krijg hier veel meer pijnstilling en een infuus! Ik heb 6 cryo's over 3 rietjes verdeeld. Ik zou voor je eigen gevoel gewoon 3x2 gebruiken ;)

12. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Succes Elvi !!!

13. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Essie, idd nu gedaan, 3x2!! Dan heb ik tenminste echt het idee dat ik een kans heb hoor!!
    Aha dus jij ligt daar straks lekker stoned bij, hihi!! Nou en toch vind ik je een held hoor!!

Debster, Thanx Meis, hoe is 't met jou Poppie? Nog lekker druk in de buik?

Dikke kus, Elvi

14. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ja ze begint echt meer te bewegen, ook merk ik dat het vaak op de zelfde momenten is. In de ochtend voor het werk, rond 3 uur en dan 's avonds op de bank. In bed voel ik haar nauwelijks omdat ik binnen 5 min slaap :) woensdag hebben weer een pret echo dus daar kijk ik weer naar uit. Maar dat is wel echt de laatste! ( denk ik hihi)

Hoe is het gegaan?

15. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Zo leuk he dat getrappel! Bij mij werd ik er wel gek van op een gegeven moment ;) zooo druk en zo in mijn ribben haha. Heeft ze al de hik in je buik?? Dat is ook zo grappig ;)

16. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooohh lekker Deb, vooruitzicht op een pretecho is toch heerlijk he!! En wat leuk dat ze zo lekker actief is joh, gezellig zo samen he!! Genieten!!

Ja die hik is ook leuk he Es, bij mij wel bijna dagelijks toen hoor!!

TP ging goed, nu afwachten maar!!

Dikke kus, Elvi

17. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Nee nog geen hik gevoeld eigenlijk. Ze heeft me blaas wel gevonden om als trampoline te gebruiken. Vooral in de auto....niet echt een fijn moment hahaha

18. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, plastuit meenemen Deb!! Nooit gebruikt die dingen trouwens maar werkt vast!?!

Dikke kus, Elvi

19. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik zat op de snelweg hihi. Maar dat heb ik ook nog nooit gebruikt. Lijkt me ook erg vreemd...plassen als een man hihi

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh maar wat hebben die mannen het makkelijk he wat dat betreft hoor!!

Even vraagje, als je bijv. 12 dagen na TP mag testen, reken je dan dag 1 als de dag van de terugplaatsing of de dag erna juist?

Dikke kus, Elvi

Deel Deze Pagina