Super licht met kv en na het avondeten een cb met 2-3. Ik verwachtte 1-2. Foto's staan allemaal in me album.
Aaaaaahh ma. al? Nee joh dat durf ik echt niet hoor!! Wo. had ik in m'n hoofd en dat is al vroeg want volgens mck vrijdag pas!! Ik test trouwens altijd enorm licht, dus durf dat echt niet eerder hoor!! Jullie wel dus? Eng man!! Dikke kus, schijtlijster Elvi
Whahaha Elvi, test jij altijd licht?? Hoeveel dagen na je ei had je vorige x getest dan? Ziekenhuis houdt altijd langer aan!
Heey Essie, ja misschien een dagje of hooguit twee of zo maar is het ook niet zo dat mijn lichaam nu minder hcg nog heeft omdat hcg pas later ontstond doordat pas dagen later dan in 'normale situatie' het geval zou zijn, terug wordt geplaatst, dus paar dagen later start aanmaak hcg dus nog lager gehalte nu, toch? Dikke kus, Elvi
Volgens mij niet hoor, de cryo is al verder ontwikkeld bij terugplaatsing en geeft volgens mij meer hcg af...
Ja, echt? Maar het is toch je lichaam die hcg moet aanmaken, niet de cryo toch? Nou ja iig te eng hoor dat testen, hoe later hoe beter!! Testen jullie altijd gelijk keidonker dan? Dikke kus, Elvi
Ik ook heel licht hoor...ze werden wel netjes donkerder. Maar ik heb geen foto meer op deze tel. Zoals ik al zei in mijn album zie je het...10 dpo was het ook in het licht houden goed draaien en dan zag je hem
Ik zag het Deb, mijne nog lichter altijd hoor!! En wordt ook echt veeeeeeel langzamer donker hoor!! Dikke kus, Elvi
Toch maar vroeg getest op jullie advies, helaas witter dan wit!! Kdoe wo. nog een laatste testje en dan is 't weer over en uit en op naar de nieuwe ronde!! Dikke kus, Elvi