Maar je had je tp op zondag toch? Dan zit je pas 8 dagen erna. Mijn lichte test was van 10 dagen erna. Idd woensdag nog 1tje doen
Ja is ook zo Deb, maar ik voelde het ook al hoor!! Maar ik test idd wo. nog eens en daarna hopelijk gauw weer ongi!! Es, welke bijwerkingen van Utro heb/had jij altijd? Ik niet zo heel vaak last van, maar laatste maanden dus wel ineens misselijk (echt overgeven ook) en dat sport dingen (heel moe). Jij? Dikke kus, Elvi
Verschillend per cyclus! Ene x alles erop en eraan zoals jij nu, andere x helemaal niets! Rot spul is het!
Ja Es, gek he is 't!! Maar vooral dat je er dus niet van op aan kan, gets!! Nou ja , de kaartlaatste twee maanden kan ik er dus wel van op aan helaas met idd gewoon alles erop en eraan hoor!! Dikke kus, Elvi
Witter dan wit!! Maar gelukkig al wel aan zien komen. ik stop nu maar wel al met Utro denk ik, ookal heeft zh pas vr. als testdatum opgegeven. Toch? Wat zouden jullie doen? Ook stoppen nu? Dikke kus, Elvi
Elf, misschien moet je inderdaad maar doorgaan tot en met vrijdag. Die paar dagen kunnen er ook nog wel bij... Hoop dat alles goed gaat met iedereen? Kus, Aug
Thanx Aug en Essie, toch ongi geworden vandaag!! Ben dus nu toch maar gelijk gestopt en nu maar hopen dat ik gauw door kan met nog een cryo....!! X Dikke kus, Elvi
Heey Es, ik had er dus eerst in totaal nog 8. Maar nu deze eerste poging net weer was pas de vierde goed ontdooit, dus dat wil zeggen dat de helft al weg is nu. Dus nog maar vier over waarvan ik toch echt wel heel sterk hoop dat er nog tenminste een kans bij zit!! Het ontdooien wordt nu wel heel erg spannend, erop of eronder de volgende keer..... Het telefoontje wordt extra spannend, bah!! Dikke kus, Elvi
Zaten er 4 in 1 rietje of zijn er meerdere rietjes ontdooit? De laatste 4 zitten die ook samen? Bij mij zitten ze per 2 ingevroren heb dus 3 pogingen, maar lijkt me mega spannend dat ontdooien!
Elvis wat jammer meis! Maar sinds 2013 mag er toch nog maar 1 cryo worden terug geplaatst ookal zitten ze per 2 in een rietje? Uitzonderingen waren geloof ik....boven de 35 jaar....en als het de laatste vergoede poging betreft.
Heej Lieverds, Thanx voor jullie lieve reacties!! Nope, per stuk zitten ze bij mij, dat is 't erge ervan, er waren er gelijk drie slecht en pas de vierde was goed!! Bizar he!! Yep, heb vandaag gelijk weer gebeld, op m'n verjaardag weer eerste fm!! Maar misschien dus niks geen tp deze cyclus want heb dus nog maar vier cryo's ineens!! Ik dacht dat dat wel goed zat joh, maar nu wordt dat telefoontje deze maand toch wel heel erg spannend ineens!! Essie, wat doen ze bij jou dan als er twee goed zijn? 1 weggooien of beide plaatsen? Eerste geval lijkt me zo cru, toch? Ik krijg er dus sowieso altijd maar 1, want per stuk in riet verpakt!! Dikke kus, Elvi
Bij mij inderdaad 1 terugplaatsing en de andere, hoe goed ook gooien ze weg cru he! Ben echt bang voor de kwaliteit cryo's als ik jou zo hoor. Pfff spannend weer meis!
Ja, zegt niks hoor Es, ik heb gewoon pech dus dat zegt niets hoor!! Komt vast goed Essie!! Hoeveel had je er nu nog? Dikke kus, Elvi
Ik heb er 6 over 3 rietjes! Maar als 1 rietje niet goed gaat ben ik er ook meteen 4 kwijt bij de 2de ontdooing!