Wie begint er ook met IUI/IVF deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Druufke, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer is je punctie eigenlijk Es, voor je donatieronde?

Dikke kus, Elvi

2. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ik begin woensdag met spuiten. Als het goed is zo 2 weekjes later ;)

3. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aahh wo. alweer Es, gaat snel man!! Hoeveel moet je spuiten nu?

Dikke kus, Elvi

4. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    150 gonalf! Spannend weer!

5. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend idd Es!! Stoer dat je dit doet hoor!!

En dan gaan we december of zo lekker gelijk op, gezellig!!

Dikke kus, Elvi

6. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Jij krijgt nu toch nog een tp???

7. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Es, ja in principe wel, maar hangt van een aantal dingen af.
    Eerste is of er uberhaupt wel nog een cryo poging in zit omdat de overige vier mogelijk dus ook niet goed ontdooien.
    Tweede is dat ons dochtertje nu al twee weken extreem slecht slaapt door ziekte, verstopte neus, etc.!! Dus wij slapen ook niet goed nu en weet niet of dat wel zo handig is met een evt. poging, misschien wordt 't daardoor bij voorbaat al niks.... Dus we twijfelen of we nu deze maand gaan doen. Misschien wel hoor maar weet nog niet. Wat zijn jullie ideeën hierbij?

Dikke kus, Elvi

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ik zou gewoon laten tp denk ik... Vermoeid was ik destijds ook door de hormonen, punctie ed! Enne het ontdooien zal toch pure pech geweest zijn! Ik geloof niet dat er nu weer 4 nodig zijn hoor... Volgens het vu worden alleen hele goede emmy's ingevroren dus is het echt pech als er 1 niet goed ontdooid.

9. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik denk Elvi dat je het even moet vragen aan de dokter ivm misschien aangestoken zijn door je meisje.
    Ik dacht dat je geen IVF had gehad. Grr zo verwarrend allemaal.
    Maar meis t komt goed echt waar. Elke beslissing is goed.

10. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Queen en Essie!!

Weet 't niet zo goed. Mannetje is bang dat ik dan weer zo moe en niet lekker en zo ben door de Utro en dat er veel op hem aankomt terwijl hij moet werken en ook doodmoe is van de laatste weken...!! Heeft hij zeker ook wel een punt hoor, maar ik ben zo'n stukje ongeduld en wil keihard door door door!!

Dikke kus, Elvi

11. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hey meiden,
    Jullie kennen me vast nog wel. Denk sluit me weer bij jullie aan. Ben weer wat actiefer op ZP. Alles goed met iedereen??

12. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hallo, als het goed is kom ik hier ook meepraten.
    Wij hebben 07/11 intake in UZ Gent en dan gaan we de MMM in. Ff kort zeggen manlief werd vorig jaar onvruchtbaar verklaard als gevolg van teelbalkanker in 2006 en een korte chemokuur daarna. Gyn in Kortrijk vorig jaar zei doodleuk, breng uw man eens mee en dan kiezen we samen een donor die toch beetje op hem lijkt. Wij hebben alles even laten bezinken en beslist om naar UZ Gent te gaan en te horen wat zij daar voor ons kunnen doen.

13. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Heeey meis, natuurlijk ken ik je nog ;) we zitten met dit groepje meer op facebook. Niet iedereen is zeer actief hier! Gaan jullie ook al voor een tweede??

Ennne Elvi, manlief heeft zeker een punt hihi. Ik kan ook niet wachten hoor hihi liefs

14. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Klinkt heftig Yaraah, hopelijk kunnen ze in Gent wat voor jullie betekenen! Liefs

15. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeeeey Ingeping, dat is laaaaang geleden zeg, hoe gaat het met je? En met je zoontje? Ga je idd ook voor de tweede nu? Spannend he!!

Yaraah Jeetje Meis wat een heftig verhaal, kan me voorstellen dat je zoiets eerst moet laten bezinken. Hopelijk is je man weer helemaal gezond nu?

Es, ja ik snap mannetje idd ook ja, maar die tikkende eierstokjes he..... hahahahaha!!

Dikke kus, Elvi

16. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Elvi idd jullie hebben natuurlijk allebei een goed punt. En de volgende ronde is natuurlijk alweer snel he.

Essie toppertje! Dus het spuiten verleer je niet...fijn hoor. Lijkt me toch een stap die eerste prik. Natuurlijk is het nu voor een ander doel...maar toch.

Inge...meis welcom back. Ben je ook weer in de mmm? Met mijn gaat het prima zoals je weet hihi

Yaraah....wat een heftig verhaal. En dan een dokter die er vrij ligt over denkt zo te horen. Maar ze hebben bij jou man geen tese of iets dergelijks voorgesteld? Of om zijn zaad in te vriezen voor de chemo? Is hij nu wel weer gezond? Want dat is natuurlijk het belangrijkste.

Nou vanavond pretecho poging 2....ik hoop echt dat ons meisje niet weer zo eigenwijs is. Nu is strenge opa erbij...daar luisterde ik groeger ook goed naar hihi ons pap z'n ogen fonkelde helemaal toen ik vroeg of hij ook mee wilde. Zooo lief hihi

17. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hey meiden,
    Ja we hebben 15 nov een afspraak bij de gyn hoe of wat om onze cryo's te gaan gebruiken. Vind het allemaal weer erg spannend.
    Hier gaat alles goed. Me zoontje is 15 mnd nu, en is echt een toppertje. Loopt als een trein en het word steeds leuker met hem.

En wat fijn dat alles goed gaat met jullie. Heb je een fijne zwangerschap debby?
    Jullie meiden dus ook voor de tweede onderweg?

En Yaraah je kent me nog wel he? En jeetje wat een verhaal zeg. Hopelijk is het in Gent beter en hoef je geen donor te kiezen. Dat is niet niks als dat zo zou zijn, en die arts was wel lekker klinisch daarin dan zeg....pffff echt een vent!!!

18. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Deb leuk! Wel ff showen hier he! Enne ingeping, misschien gaan we straks gelijk op! Ik heb mijn gesprek al gehad en mocht direct starten zei ze! Ik ga alleen nu eerst eicellen doneren en de volgende cyclus meld ik me dan aan voor mijn cryo's! Het is wel druk zei ze en dat het kan voorkomen dat je de volgende maand pas mag, nog niets veranderd in het vu dus ;)

19. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Es, hopelijk gauw zelf aan de beurt Meis, als wij Meiden het eenmaal in ins bolletje hebben.... !! Gezellig om gelijk op te gaan straks Meis!! Maar eerst doneren dus. Gebruiken ze alle goede eitjes direct eigenlijk of kunnen die ook los worden ingevroren (zonder dat ze bevrucht zijn bedoel ik)? Stomme vraag misschien hoor maar vroeg het me ineens zo af!!
    En heb je recht om te weten wat ermee gebeurt en naar wie ze gaan en zo?

Dikke kus, Elvi

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debster idd foto'tje showen he!!

Dikke kus Elvi

Deel Deze Pagina