Es ik neem toch me petje af hoor dat je dit vrijwillig doet. Persoonlijk heb ik de punctie erg pijnlijk en vervelend ervaren dus zou het niet graag nog eens ondergaan...
Nope drukt nog niets hoor, ze zijn nog rond de 1 dus nog niet zo groot! Ja mijn lichaam begrijpt het kennelijk nu grappig toch he dat onze lichamen zo wijzigen. Enne Ingeping, ik vond de punctie opzich te doen, wel vervelend maar toen ik er echt klaar mee was toen was de gyn ook net klaar. Dat half uurtje kan ik een ander stel zo gelukkig mee maken. Enne in Utrecht krijg ik naast een verdoving in de vaginawand ook een infuus met pijnstilling, dus dat is meer dan ik in het VU had.
Ja Es, je bent gewoon toch een bikkel, je doet het toch maar!! Wel fijn wat extra pijnbestrijding!! Morfine of iets anders? Dikke kus, Elvi
geen morfine, daar kan ik namelijk niet tegen. Tis een soort van geloof ik. Hier kan ik als het goed is wel tegen Kusss
Oh ja Es das waar dat je niet tegen morfine kan ja, das lang geleden zeg!! Hier kleine update; nou hoop gedoe dus toch voor cryo tp. Voelt semi goed. Aan de ene kant erg veel zin in nu maar aan de andere kant lijkt 't voor mij persoonlijk soms wel een obsessie....blegh!! Snap manlief zeker ook wel hoor in zijn bedenkingen maar het is zoooooo lastig nu!! Gelukkig hebben we een suuuuuupermooie dochter samen, dat maakt alles weer goed!! Dikke kus, Elvi
Sorry voor mijn gezeur en gedraaikont Meiden maar ook al tijden zonder baan en met al het gedoe, soms ff lastig!! Ben zoooooo ontzettend gelukkig dat we tenminste een kindje van ons samen hebben kunnen krijgen!! Echt ons Kleine Kerstwondertje hoor!! Dikke kus, Elvi
Lieve Elvi, het is ook allemaal niet niets geen werk, waardoor je nog meer tijd hebt om na te denken over een tweede kindje. Knuffel
Geeft niet hoor Elvi, kan me voorstellen dat je er je twijfels bij houd. Wat heeft jullie nu toch tot de beslissing gebracht om wel een tp te doen?
Thanx Meiden!! Tja Ing, mijn volhardendheid denk ik..... En we zien samen dat Flo andere kinderen echt zooooooo leuk vindt!! Dikke kus, Elvi
Spannend Meis, toch wel weer een dingetje hoor!! Hoe gaat 't met het spuiten en de hormonen en zo? Last van? Dikke kus, Elvi
Queen, alweer bijna 17 weken zeg, wat gaat de tijd dan hard zeg!! Ervaar je dat nu zelf ook zo nu je al een kleine hebt rondrennen of gaat 't nog net zo langzaam als bij de eerste Meis? Dikke kus, Elvi
Geen last van de hormonen wordt 15.00 gebeld of ik woensdag of donderdag moet komen. Ligt aan de agenda ! Elvi hoe is het met jou tp? Is er nu meteen se eerste goed ontdooit?? Kuss
Heey Essie, bijna al je punctie dan,.schiet op hoor, nog twee nachtjes slapen maar!! Yep maar nu was pas de derde die ze pakten goed ontdooid dus van de in totaal zeven ontdooide cryo's verspreid over deze twee pogingen zijn er slechts 2 goed ontdooid, niet zo best dus....!! Maar goed het zijn bonuspogingen en zo moet ik het ook gewoon zien hoor maar heb nu al beetje naar gevoel ervan!! Zo spannend ook allemaal, he!! Dikke kus, Elvi
Ja en dan ook nog, wat moeten we nu met onze laatste cryo,.want de kans dat die ene dan nu nog goed ontdooid..... Dan liever gelijk nieuwe ivf poging er tegenaan hoor.... Of ben ik nou te ongeduldig toch? Dikke kus, Elvi