Wie begint er ook met IUI/IVF deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Druufke, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Je laatste cryo's zijn dan in ieder geval nog de moeite om te kijken of die wel goed ontdooien toch. Wat doe je er anders mee? Laten vernietigen zonder het een kans te geven is sonde. Wat een spannende tijden he. Ben je alweer bij het zkh geweest dan Elvi?

2. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Als er nu al 7 ontdooit zijn maar 2 goede tja dan wordt je laatste cryo ook lastig denk. Maar volgens mij ben je verplicht die te gebruiken voordat je een nieuwe ivf mag starten!

3. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee niet meer geweest Ing, alleen dus afgelopen zo.!!

Ja Es moet dat echt? He gets, dan dus een eigen poging maar daarna, jammer hoor!! Idd Es, kans is erg klein dan, zonde wel he!!

Dikke kus, Elvi

4. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee Ing, ik zou ze niet weggooien hoor maar ik zou 'em even bewaren en tegelijk weer nieuwe ivf willen doen, zoiets dus!!

Dikke kus, Elvi

5. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Essie, heeeeeele dikke Knuffel voor morgen hoor!! Dat je er maar zo weinig mogelijk last van hebt Lieverd!!

Dikke kus, Elvi

6. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Thanks meis! Spannend nu hoor ;) hopelijk valt het mee!

7. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Succes Essie....

nou onze babyuitzet is gisteren compleet geworden, met de nuna leaf en luiertas:). Helemaal klaar om ond meisje te ontvangen....duurt alleen nog 10 weken hihi

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Leuuuuk deb! Aftellen nu, 10 weken vliegen voorbij hoor ;)

9. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    En Es?

10. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Alles goed gegaan, het was zo voorbij! Er waren alleen maar 5 rijpe eitjes gevonden. Maar goed toch 5 kansen!

11. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd Essie, toch vijf kansen Meis!! Gaat dat dan eigenlijk naar een persoon? En heeft die persoon jou dan bijvoorbeeld geselecteerd op uiterlijke en/of innerlijke kenmerken die je moest doorgeven of zo? Sorry hoor voor al mijn vragen maar ben gewoon zo nieuwsgierig naar hoe dat dan allemaal gaat en zo echt!!

Debje, jeeeej nog maar tien weekjes lieve Schattie, zooooooo spannend he!!

Dikke kus, Elvi

12. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ze worden nu ingevroren en over een half jaar na een bloedtest op hiv mogen ze de eitjes gebruiken. Volgens mij zouden ze 5 per stel gebruiken, dus dat komt dan precies uit ;). Ze selecteren op uiterlijke kenmerken! Kuss

13. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Nou nogmaals petje af hoor, en idd het zijn toch weer vijf kansen voor een stel in ons land.....fijn dat het goed ging!!

14. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Es, wel gek idee of niet, ergens? Was alles anoniem of mocht dat nou niet meer met nieuwe wetgeving en zo? Kunnen ze bijv. ineens na twintig jaar voor je deur staan, zeg maar? En mag jij nog enigszins selectie maken naar wat voor soort mensen je eitjes dan gaan?

Dikke kus, Elvi

15. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Nee ik mag geen selectie maken en anoniem is niet meer mogelijk dus kan inderdaad over 18 jaar een kind voor mijn deur staan! Maar de slagingskansen zijn nog maar heel klein hoor! Ze zei een half kind per donatie procentueel gezien. Het zou al een wonder zijn als er 1 ontstaat!

16. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja Es? Hmm ja misschien ook wel logisch ja als ik kijk naar mijn eigen ontdooingen en zo!! Wat een wonder he Meiden, toch!!

Dikke kus, Elvi

17. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    P.s. En de wereld kan nog heel goed een lief Esje gebruiken hoor!!

Dikke kus, Elvi

18. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hey meiden, vandaag eerste gesprek gehad in Gent. De gyn daar vond het ook heel vreemd dat mijn vorige gyn geen verdere onderzoeken liet uitvoeren.

Vandaag hebben manlief en ik bloed moeten laten prikken. Op 21 november mogen we teruggaan. Dan wordt er nog een staal van manlief onderzocht en als dat goed is mogen we met de behandeling beginnen IVF of ICSI, dat zal afhangen van het resultaat. Indien er opnieuw geen zaadcellen worden aangetroffen worden we doorverwezen voor een biopsie van de teelbal in de hoop daar dan genoeg zaadcellen uit te kunnen halen. Ook die afspraak bij de uroloog staat al vast.

Manlief en ik waren heel blij dat er misschien toch nog een kans zou bestaan om een eigen wondertje in ons armen te mogen sluiten.

19. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor Yaraah!!

Dikke kus, Elvi

20. yaraah

yaraah VIP lid