Wat fijn Yaraah dat ze in Gent nu weer goed kijken wat de mogelijkheden zijn. Spannende tijden dus weer voor jullie...
Meiden me meisje ligt soms echt te duwen, soms voel ik een stekende duwende "pijn" scheut van onder. Zou ze nu al aan het indalen zijn? Dat zou toch veel te vroeg zijn? Ow en vanmorgen had ze de hik hahaha echt zo'n grappig gevoel. Yaraah wat goed dat ze verder gaan joh!
@Deb, het zou toch best kunnen als ze er al eens lekker voor gaat liggen? @yaraah: wat een lange weg hebben jullie al gehad zeg. Ik leef met je mee hoor, en hier kan je lekker je verhaal kwijt...! Ik duim voor jullie! @personal: zondag eerste gesprek manlief voor een van de functies waar hij voor gevraagd is. Wordt er een beetje onrustig van, de ene dag zegt hij alles serieus te overwegen en de andere dag zegt ie dat ie toch happy is waar hij zit. Helaas is zijn gesprek voor tweede functie verzet naar 20ste, dus nog langer wachten. Maar goed, ik moet niet piepen, hij heeft een baan en wordt gevraagd in plaats van dat hij op zoek moet. Maar het stemmetje in mijn hoofd zeg: een promotie opent deuren..... geef mezelf maar een schop onder mijn poezelige kontje. Niet klagen Augvrouw!! Kus, Aug
Augje, is het voornamelijk financiële overweging van je hubby dan? Debster Jaaaaaa, de hik is echt Superleuk he!! Dikke kus, Elvi
@ aug, ik duim heel hard voor je meis! Hopelijk geeft hij snel positieve berichten af @ Deb, heb ik ook veel gehad die pijnscheuten. Is het koppie wat over je bekken scheurt is mij toen verteld! Enne die hik is zo schattig! Joëlle had op het eind echt zo'n 5 x per dag de hik en nadat ze geboren was nog steeds hihi
@Elf en Es, we realiseren ons heel goed dat een goede financiële beloning bij een baan natuurlijk heerlijk is maar dat het ook ontzettend belangrijk is dat je met plezier naar je werk gaat. Maar deze twee kansen krijgt hij zo voor in zijn schoot geworpen en hij kan echt een goede promotie maken in iets wat hij echt heel graag wil. En ja, dan is een hoger salaris ook "leuk" natuurlijk. En ja, mijn hart maakt een sprongetje natuurlijk, daar ben ik eerlijk in. En en ander zou een beslissing natuurlijk iets vergemakkelijken.... Ik ben er allang al uit! ha ha. Liefs, Aug
Spannend Augje!! Wanneer weet je meer nu? Es, kreeg jij ook wel eens sneller bloedneus van Utro of zo? Heb beetje het idee dat het daarmee te maken heeft namelijk en dat ik er steeds vaker last van krijg. Herkenbaar? Dikke kus, Elvi
Jeps! Woensdag over een week zou ik ongi moeten worden, maar meestal ben ik eerder ongi. Maar dan hopen dat er plek is anders maand overslaan.. Maar dan komt mijn tp uit op 1 januari volgens mij en dan is de afdeling dicht als enige dag van het jaar... Haha we wachten het dus af
Heey Essie, kun je dat al zo precies berekenen joh!! Bij mij loopt het allemaal erg uiteen!! Spannend Meis dus even wachten nog hoe het loopt!! Hopelijk gauw duidelijkheid!! Dikke kus, Elvi
Al de tweede cryo ingeping bij de eerste tp was de 4de cryo pas goed ontdooit en bij de tweede tp pas de derde, vandaar dat ze nog 1 cryo overheeft van de 8. Hier vanmorgen ongi geworden! Lekker snel dus na de punctie! Me gelijk maar aangemeld voor cryo ronde! Hopelijk is er plek liefs
Klopt helemaal Ing, wat Essie zegt!! Spannend he!! Ooooohh Es zoooo lekker snel en nu lekker door Meis!! Moet je met Pregnyl en Utro ook starten deze cyclus? Lekker samen Essie, gezellig hoor!! Dikke kus, Elvi
Essie hier ook bekend mee ja!! Thanx Debster!! Hoe gaat 'ie met jou Meis? Buikfotoooooooooo!! Dikke kus, Elvi