Ok meiden haha.....super spannend en Es wat ga je rap. Ik heb vrijdag afspraak in het zkh, eind volgende week ongi. Hopelijk kunnen we meteen starten.
Spannend ingeping! Denk dat je ook meteen mag starten! Mits het niet te druk is ik wordt tussen 15.00-16.00 gebeld of ik mag deze ronde of dat ik een maand moet wachten ivm de drukte... Ik wacht dus nog ff af !
Ok spannend.....hopelijk mag je meteen door. Ik ga nog ff de deur uit ff snoep shoppen voor de kids van vanaaf!!
Er mogen er maar 2 per dag starten, daarbij hebben degene die vorige maand niet mochten voorrang! Hopelijk kan ik volgende ronde maar ze kon geen garantie geven helaas
He wat balen es....van dat soort richtlijnen heb ik ook kog nooit gehoord. ja ik wil graag wat zwangerschapsgezelligheid....dus ook al geen cryo tp es ik duim iedere ovulatie voor je. Elvi wanneer had jij tp nou gehad dan? En wanneer is je test datum? Ik heb als kind mega vaak bloedneuzen gehad. Dus ik dacht echt sh*t toen ik las dat dat regelmatig voor komt in de zwangerschap. Maar ik heb het niet een keer gehad ook niet tijdens de utro. ooooow ik heb zin in volgende week!!!Ben zo benieuwd hoe groot ons meisje is. En de gesprekken met verpleegkundige en gynaecoloog. Ik heb trouwens wat foto's in me album gezet (zwangerschap2) van de uitzet.
Nee Deb, pas eind deze week zh bellen en dat vind ik ook wel fijn zo hoor, eventjes in alle rust voorbereiden en zo nu!! Dikke kus, Elvi
Nee hoor ik teste ook 4 dagen voor nod. Maar Bloedprikken mocht ik toch niet eerder helaas. Moet jij nu ook bloedprikken?