Wie begint er ook met IUI/IVF deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Druufke, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee Ing, zeker niet nee, ik voelde ook al van alles vandaar nu!!

Debs, nope geen bloed.... Gewoon Echo met zeven weken dan!!

Dikke kus, Elvi

2. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Elvi gefeliciteerd!!!
    Es wat jammer dat je nog een ronde moet wachten
    Ing ook spannende tijden voor jou...

Ikzelf zou willen dat ik de tijd vooruit kon spoelen tot 21/11... Dan weten we toch al iets meer...

3. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Yaraa het gaat nu wel opschieten voor jullie....je kunt nu zeggen volgende week/ over een week. Maar wachten duurt zoooo lang soms.

4. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Het wachten op een datum of het moment dat je mag testen vind ik het allerergste van het hele proces. Ik kan daar maar niet aan wennen. Is er geen potje geduld wat ik kan aanschaffen. Oh ja, op 2: onzekerheid, niet weten waar je aan toe bent... Man, killing.

Maar Yaraah, dit forum maakt het ietsiepietsie makkelijker.. Iedereen zit ongeveer in dezelfde wachtkamer...

Liefs,
    Aug

5. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yaraah, thanx Lieffie ennuh.........aftellen tot een weekie kan gaan beginnen nu he!!

Es, luv u!! Voel je je er erg klote over dat het later moet of gaat 't wel?

Pffffffffff..........het lange wachten op een eerste echo gaat nu beginnen Lieffies en ik ben zoooooooooooooo ontzettend bang, soms voel ik eventjes helemaal niks en schiet ik gelijk weer in de stress, hoor!! Ik weet dat ik er totaal niks aan kan doen maar oooooooooooohhhhhhwwwwwww ik ben zooooooo zenuwachtig Meiden, echt!!

Dikke kus, Elvi

6. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Het schiet op voor jou Yaraah! Ik duim heel hard voor positief nieuws voor je! Deb jij ook al aan het aftellen ;) ben nieuwsgierig naar jullie meisje! Elvi het moet nu goed zitten hoor, dat verdien je! Ik vindt het nu niet heel erg maar ze moeten me niet volgende ronde weer wegsturen dan ben ik niet blij hoor. Maar ja protocol he! Ik snap dat er niet teveel kunnen, ik heb in ieder geval voorrang volgende ronde, en gelukkig korte cyclus ;). Zaten al jou emmy's los in een rietje??

7. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja gelukkig voorrang ja!! Ja, per Emmy in een rietje ja!! En bij jou?

Dikke kus, Elvi

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    2 per rietje! Ik heb niet zoveel vertrouwen in de cryo's omdat ze per 2 zitten. Ze zeggen 1 goede en 1 minder goede per rietje, maar er zijn ook mensen met 1 per rietje dat zijn nog betere kwaliteiten... Nou ja we zien wel!

9. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hier hetzelfde hoor, twee per rietje. Ach afwachten maar, het kan beter uitpakken dan je denkt.

10. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Es, dus bij jullie heeft dat dan met de kwaliteit te maken? Vreemd eigenlijk toch!! Bij ons vriezen ze sowieso alleen van supergoede kwaliteit in!! Maar hoeveel rieten heb je nu dan en mag je beiden teruggeplaatst krijgen indien goed ontdooit dan?

Dikke kus, Elvi

11. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Nee er mag er maar 1 teruggeplaatst worden. Dit geldt overigens voor alle ziekenhuizen momenteel anders vergoed de verzekering niet meer. Zijn nieuwe regels. Ze zijn bij vu ook heel streng met invriezen hoor. Ze kijken naar de kwaliteit. Maar goed ik wacht het af. Hoop alleen niet dat ik dan tussen iedere tp een maand moet wachten ;)

12. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Zou wel een domper zijn he als je er elke keer een mnd tussen zou hebben, maar we gaan van het beste uit he. Volgens mij zegt het allemaal niks. Ikd enk dat een cryo van goede kwaliteit ook het dooiproces niet zou kunnen overleven. Wat denken jullie?

Yaraah het schiet al lekker op voor je, bijna de afspraak.

Elvi het is toch ook weer super spannend, heb je nog eens getest van de week of?

Hier morgen de afspraak in het zkh om door te nemen dat we starten willen met onze cryo's.

13. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Dat bewijst Elvi wel want daar zijn van de 8 losse al 5 niet goed ontdooit! 2 wel waarvan nu de laatste zwanger.

14. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik had het de eerste ivf 4 cryo's maar gelukkig allemaal goed ontdooit. Maar mijn fert arts zei dat dat heel uitzonderlijk is. Nu heb ik er 3 maar door de nieuwe regelgeving zitten ze zoiezo allemaal apart in een rietje.

15. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Idd, dus het blijft toch altijd afwachten hoe goed of hoe minder ze van kwaliteit ook zijn. Ookal is het morgen maar een gesprek, toch weer spannend de eerste stap naar een tweede kindje.

16. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Veel plezier morgen! Is voornamelijk opscheppen over je kleine mannetje ;)

17. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt Es, dus zegt idd helemaal niks!! Maar wel raar dat er maar eentje terug geplaatst mag worden terwijl er misschien twee goed ontdooien..... Die gooien ze dan dus gewoon weg!! Waarom dan per twee... dat snap ik nog niet helemaal !! Ach, alle ziekenhuizen doen het anders!! Het is een medische jungle he!!

Zal tweede testen ook uploaden zo Ing!!

Yaraah zet hem op he!!

Dikke kus, Elvi

18. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ing, heel veel succes morgen he!! Hoeveel cryo's had jij nu ook alweer dan?

Dikke kus, Elvi

19. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tweede testje twee dagen later is heel wat donkerder, superfijn hoor!!

Dikke kus, Elvi

Bijgevoegde bestanden:

20. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Mooie testjes hoor. Wij hebben vier cryo's verdeeld over twee rietjes. Zit ook bij het VU net als Es

Deel Deze Pagina