Elvi....mooie banner meis! Had je nou het zh al gebeld voorzien je echo? Sorry ben echt een vergiet Nou wij hebben een lekker druk weekend voor de boeg en maandag naar wen leverancier in wassenaar dus dan is het zo dinsdag.....jippie
Och Deb, wat gaat de tijd snel voor jou, ik zie aan je banner, nog 62 dagen. Wat superspannend! Ik heb nu vier zwangeren in totaal om me heen, heerlijk! Ik zit me gewoon helemaal te verkneukelen. Ik lijk wel verslaafd aan het gevoel. Gelukkig gaat het thuis nu ook harstikke goed. De sterren zijn zeer positief gestemd en als alles lukt wat er in de planning staat zie ik alles heel positief in. Puzzelstukjes lijken op zijn plaats te vallen. @happydepeppie! Liefs, Aug
Thanx Debs!! Nope, nog niet gebeld nee, moet ma. bellen dus dan weet ik vast meer!! Jij gaat nu ook hard he, ben je er stiekem al een klein beetje klaar voor dan? Goed zo Augje, lekker positief Meis!! Dikke kus, Elvi
Hey lieverds Elvi, wauw mooie streep Deb., Dinsdag echo zeker? Spannend Es en Ing, voor jullie is het ook best wel spannend allemaal Aug, goed dat je positief denkt Ik: nog even afwachten tot donderdag...
Thanx Yaraahh!! Hierbij de meest linker twee als resultaat van vanochtend, hcg stijgt mooi dus dat is goed maar zoooooo spannend he!! Dikke kus, Elvi
Ohhhhhh heerlijk Elvi! Ikke zeeeeeer jalours hihi. Enne Yaraah aftellen voor jou! Ben benieuwd wat ze voor jullie kunnen doen! Lieve aug, heerlijk die positive vibes! Ik duimmmmmm
Thanx Lieve Essie maar we zijn er nog niet hoor!! Eerst nog een paar weekjes afwachten en intussen kots ik momenteel alles onder, hoort erbij natuurlijk he!! Ja Ing, hoe ging het? Dikke kus, Elvi
goedemorgen ladies, Nog steeds geen nieuws van Ing? Hier: ongi zijn doorgebroken, normaal zouden ze een tweetal daagjes later moeten zijn, maar goed... dan zit ik dus op dag 4 als we donderdag opnieuw naar Gent moeten.
Hey meiden, Sorry druk werkweekend gehad. Afspraak vrijdag was niet zo bijzonder. Weer standaard gezondheidsvragen, daarna uitgangsecho gehad. Alles zag er goed uit. We staan nu weer op de lijst voor de cryo's. Word nu binnenkort gebeld door de fertiliteitspoli voor een afspraak bij hun, en daar gaan we verder. Dus er gaat nog wel even tijd overheen. Er is een collega thuis van de fertiliteitspoli en ze wist niet hoelang dat ging duren, dus afwachten maar. Het is in eigen cyclus en wel de pregnyll voor de tp. Sterkte Elvi, niet fijn dat je zo misselijk bent..... Succes alvast voor do Yaraah....
Wat raar dat jij nog een afspraak moet maken. Ik hoefde alleen de eerste afspraak door, uitgangsecho en daarna gewoon starten als ik ongi ben... Tenminste als er plek is
Ik word nu gebeld voor een afspraak idd en zal dan starten vanaf ongi. Moet komend weekend ongi worden, dus word volgende maand denk afspraak en dan januari aktie ofzo. Maar ik zit hier gewoon bij ons ziekenhuis dat samen werkt met het VU he.
Idd dat scheelt, ben vanmiddag gebeld. Mag januari bellen op dag 1, deze maand word hem niet meer en volgende maand is sluitingsperiode zkh. Dus voor ons word 2014 weer aktie mbt cryo tp....en wie weet wat er in die tussentijd nog gebeurd hihi....het is niet onmogelijk!!
Heey Es en Inkie, gaan jullie gezellig op samen, toch!! Thanx Ing, maar ik heb het er natuurlijk maar wat graag voor over hoor!! Ben alleen te nerveus voor Echo over paar weekjes......!! Dikke kus, Elvi
Dan zal ik ook wel pas in januari mogen ben ik bang, gezien afsluitingsperiode! Hoe is de misselijkheid Elvi?
Ja elvi je zou vandaag bellen idd.... ing....dar het niet onmogelijk is bewijst iemand die ook in dit topic zat. Heitjekarweitje is spontaan zwanger nu. En 2014 staat over 6 weken ookal voor de deur dus de tijd zal snel gaan. oooh meiden morgen ochtend de groeiecho kept der zin in!!!
Ja en elvi was ook spontaan, helaas is dat misgegaan! Andere vu dame was ook spontaan zwanger van tweede en moet bijna bevallen!
Hoi lieve meiden!! Ook al klets ik hier niet mee, toch wil ik even inbreken! Ik zie dat Elvi weer zwanger is, meid wat supergaaf! Gefeliciteeeeeeeeeeeerd!!!! Ik heb ook nieuws! Bekijk bijlage 361236 Het is haast niet te geloven! Eerst 3 jaar bezig voor ons meisje en nu....na 2 maanden spontaan raak! (groene testje is een ovu-testje en rechtse streep, de bovenste dus, is de T-lijn. Was ff benieuwd hoe zo'n testje zou reageren op HCG hihi) De digitale heb ik ook gekocht maar durf die nog niet te doen...denk dat ik die bewaar tot ik op een 3+ hoop Debby had me al gespot bij het vage-testen-topic Hoe gaat het met iedereen?