@heitje: wat super zeg: gefeliciteerd!!! Hoop stiekem dat het misschien ook nog spontaan lukt, maar we wachten af. Anders wachten er nog een paar cryo's.... Mooie testjes!!
Gefeliciteerd heitje! Super nieuws! Hoe is het met jullie dochter? Hoe oud is ze nu?? Hopelijk lukt het hier ook spontaan , maar door mijn extreem korte lf heb ik er een hard hoofd in ! Maar wie weet!
Heitje waaaaaaauuuuuuuwwwwwiiieeeeee!! Gefeliciteerd Meis!! Hoe oud is jouw Meissie nu ongeveer ook alweer dan? Tja ik hoop alles goed ja maar wacht even tot eerste Echo!! Echo is 9 dec. Debs, dus dat blijft nog wel even spannend hoor!! Jij bijna je echo en weer lekker spieken naar je Kleine Meissie, gaaf hoor!! Wel weer de foto plaatsen he!! Essie soms kotsmisselijk ja en soms even helemaal niks en dat vind ik echt doodeng weer he!! Dikke kus, Elvi
Es, ik heb tijdens zelf proberen wel steeds Utro gebruikt hoor,.anders wordt het wel erg moeilijk toch!! Dikke kus, Elvi
Heitje, wat een geweldig nieuws, super gefeliciteerd zeg! Hoop dat alles goed met je gaat? Spannend voor iedereen weer zeg, hoop dat ik volgend jaar ook weer mee mag doen! Morgen spannend gesprek voor manlief en hij begint nu zelf ook over een tweede, jaaaahhhh, hart maakt een sprongetje maar blijf koelbloedig!!! Liefs, Aug
Dank jullie wel meiden! Mijn meisje is nu 18 maanden. Gaat zoooooooo snel he!! Maar alles gaat prima, ze is een grappig, opgewekt en heel lief meisje! Ik hoop dat het snel raak is voor jullie Es, Ingeping en Yaraah! En Aug hopelijk bijna voor een 2e! Jeuj!
Superfijn Heitje!! Zeg hoe voel jij je? Ik voelde me eerst meeeeeeeeeeegazwanger en nu weer ene stukje minder en dat maakt mij errug onzeker en merk dat ik het eigenlijk nu niet zo heel prettig vind. Jij? Augje, jeeeeeeeeeeeeeeeej, zie je wel, daar ga je hoor en heeeeeeeeeel goed dat je lekker koelbloedig blijft Meis, je methode werpt vruchten af he!! Dikke kus, Elvi
@Elf: ha ha, je had me moet zien zitten, ik dacht alleen maar, rustig blijven, geen paniek, rustig blijven. En ik op mijn koelbloedigst zeggen: ja, dat zou geweldig zijn..laten we hopen dat alles uitkomt. Ik zat te tippen op die bank!!! Hij is erg met zijn gesprek bezig en denkt er goed over na, over de voor en tegens. We zetten samen alles op een rijtje. We zitten natuurlijk in een enorme luxe positie. Hij hoeft niet weg bij zijn huidige werkgever maar dit is misschien wel de gouden kans waar hij het altijd over heeft... duimen jullie voor augman? Ik laat jullie snel weten hoe het gegaan is... Echt, heel koelbloedig en kalm ben ik...... not Kus, Aug
Bij ons was alles weer perfect in orde. Mevrouw weegt ong 1800 gram. Hoofdje kwam op 31+3 de beentjes en buikje op 32+4 dus iets korter en iets verder maar prima tussen de curvelijnen. Bij de bevalling op de uitgerekende datum schatten ze haar rond de 6 / 6,5 pond.Bevalling besproken (medische indicatie) maar dat was ook niet zo heel spectaculair. Over 2 weken controle en bloed prikken. aug wat fijn joh...maar idd niet te hard van stapel lopen nu Elvis. ..ik snap dat dat je onzeker maakt maar meis het komt goed! Heit...leuk dat ze zo opgewekt en lief is. Meisjes kunnen ook echt kattekoppen zijn toch?
Mooi dat alles goed was Deb!! Augje, haha, ik vind je in ieder geval wel heel stoer hoor en uiteraard suuuuuuuuuperveel geluk bij 't gesprek het is toch allemaal spannend he!! Dikke kus, Elvi
Deb: kattekopje jahoor die dagen zijn er ook bij! Maar dan nog geniet ik van haar! Elvi: ik voel me echt zwanger: steken in buik: vooral bij snel opstaan,niesen enz. Misselijk (al was dat vandaag een stuk minder!) en duizelig tijdens t sporten. Oh en snel hongerrrrr! Dat van je soms zomaar niet zwanger voelen herken ik wel hoor, ook van toen met Dewi! Ik zeg: geniet ervan! Ga je nog meer testjes doen? Ik heb nog 1 digi liggen en 1kv. Digi wil ik bewaren voor ruim 5wk en hoop dan een 3+ te zien...
Heey Heitje, had ik dus ook maar nu niet meer..... ik zie het allemaal wel ben er nu eigenlijk steeds minder mee bezig ook . Het is goed zo geloof ik, kan toch niks doen nu!! Testen nee, had al 1-2 en 2-3 gehad.... Zou dan alleen 3+ nog moeten, wie weet!! Dikke kus, Elvi
Augman belt net: eerste gesprek is harstikke goed gegaan, het was een "kopkoffiewiebenjijgesprek". Er was absoluut een klik! In januari komt er een vervolg. Hij klonk erg enthousiast en de functie spreekt hem ook ontzettend aan! Hij wil er graag mee verder dus de eerste stap is gezet! Onze toekomst ziet er dus nog mooier uit dan dat ie al is! Het leven zit ons mee! Kus, Aug
@Deb: ja, het geeft me een heel fijn behagelijk gevoel. Het gaat beter dan ooit, met Loïs gaat het echt heel goed, ze is een blije happy baby die zoveel liefde van verschillende kanten ontvangt, het is gewoon aandoenlijk hoe de twee families gelukkig zijn met dat kleine meisje. Tussen Augman en mij gaat het heel goed en hoe fijn dat hij zelf over een tweede begint? Ik ben er al lang klaar voor maar hij moet er natuurlijk ook achter staan. Ik ben heel trots op hem dat hij twee functies bij verschillende bedrijven gevraagd wordt terwijl hij niet op zoek is en dat in deze tijd! Hij hoeft helemaal niet weg bij zijn huidige werkgever maar als hij zich kan verbeteren op allerlei vlakken hoe gaaf is dat dan! Nou, heel gaaf vinden wij. Het gevoel dat ik volgend jaar wellicht ook weer zwanger zou kunnen worden, het maakt me gewoon enorm gelukkig. Iets in mij zegt dat er nog een kindje onderweg is naar ons. Ik heb heel lang geworsteld met de beweegredenen van Augman om wel of niet voor een tweede te gaan en hij met de mijne. Ik heb geprobeerd hem te overtuigen maar dat werkte natuurlijk voor geen meter. Toen jullie advies opgevolgd en het op zijn beloop gelaten en kijk eens, jullie hadden gewoon harstikke gelijk. Alles lijkt de goede kant op te gaan en ik zie het nu gewoon harstikke positief in. Ondertussen geniet ik en leef ik met de andere mee en als ik de verhalen lees ben ik er van overtuigd: ik ben er klaar voor en heb nog genoeg ruimte en liefde voor een brusje....
Wat ontzettend fijn Aug dat alles zo lekker gaat! Lekker van genieten!! Elvi, precies!! Dat gevoel heb ik ook hoor! Kan er niks aan meehelpen dat de tijd sneller gaat...of dat ik een mk kan uitsluiten.... Whiehoee jij 5 weken vandaag!