Wie begint er ook met IUI/IVF deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Druufke, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Hey elvi, ik wordt meestal na een week ongi, anders 10 of 11 december testen ! Toch wel spannend, merk dat ik erg met alles krampjes ed bezig ben haha

2. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Is ook niet gek he ess...je wens is natuurlijk weer net zo groot. Ik duim voor een langere lf meis!

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Thanks deb! Hoe is het bij jou? Rommelt het nog? Enne wat een schatje die kleine van je zus! Trotse tante! Nu jij nog heel ff wachten!

4. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Bij mij is het rustig gelukkig. Alleen als ik ondoordacht te zwaar til voel ik het trekken. Maar met iedere dag dat ze er nog in zit ben ik heel blij. Ja echt een scheetje ze is ingeleid met 37+4 door zware zwangerschapsvergiftiging. Nog een curettage er achter aan omdat de nageboorte niet los kwam. Nu ligt ze nog 2 dagen in het zh voor haar nieren. Met een catheter en een magnesium infuus. Maar dat komt allemaal goed en de kleine doet het super. Vanmiddag ga ik weer knuffelen :)

5. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    @Tante Deb: van harte meid met je grote nicht, wat een lieverdje. En wat een rijkdom voor je familie, twee wondertjes in de familie binnen zulke korte tijd. Een best pittige bevalling als ik het zo lees maar gelukkig is ze in goede handen en doet Noora het goed. Wat een leuk naam trouwens...

@Es, spannend ook voor jou lief, ik duim voor je mee. Wij klussen nog steeds veilig... maar de sterren staan nog steeds goed. Fingers crossed...(en alleen de vingers... :p)

Kus
    Aug.

6. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaaaaaaaahh, trotse tante Deb, echt een cutiepantsje hoor!! Ja je Meisje moet nog wel heel eventjes geduld hebben, is toch fijner hoor!! Idd heeeeeeeeerlijk gezellige familieuitbreiding allemaal zo rond de feestdagen he!! Knuffel je Kleine Nichtje maar lekker en over een paar weekjes is 't je eigen Meisje die je een lekkere knuffel geeft, bijzonder he!!

Essie, you go giiiiiiiiiiiiirl!! Tuurlijk is het spannend, je weet immers nooit, je buikje kent het nu dus wie weet he!!

Augje, haha!! Straks niks meer crossed he.............Hihi!!

Dikke kus, Elvi

7. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    @ Elf: nee echt niet, alles wide open zal maar zeggen. Spanned voor iedereen weer...

Kus,
    Aug

8. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tijd gaat snel Essie, volg. week al testen he!! Voel je je oke?

Augje............vast wat rek en strekoefeningen doen!! Ben je straks lekker soepel he!!

Dikke kus, Elvi

9. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Tijd kruipt haha. Voel me goed! Wel veel kramp gister maar nog niets te zien dus lf is al langer dan vorige rondes ;) maandag ga ik testen als ik nog niet ongi ben! Wanneer heb jij je echo? Geen bloedverlies meer gehad??

10. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Lieffie,

Vandaag echo gehad en een prachtig kloppend hartje gezien, zoooooooo blij he!!

Dikke kus, Elvi

11. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey elv ik dacht de 9de...mmmm zwangerschapsdementie???
    Maar super fijn meis! Geniet ervan!

12. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ik dacht ook de 9de ;) maar yeaaaah wat superfijn meis! Deb hou je het nog vol of begin je het al zwaar te vinden ;)

13. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Nou eigenlijk gaat het nog heel goed. Soms zo goed dat ik niet eens in de gaten heb dat ik zo zwanger ben. Alleen me grasmatje bijhouden is niet echt meer te doen....dus dat gaat op de gok. Maar me benen scheren...die leg ik nog steeds op de wasbak hihi het zijn vaak kleine dingen waaraan ik het merk...maar moet er stiekem gewoon om lachen :D

14. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Lieffies, nee klopt hoor, maar kon ook al eerder bij eigen verloskundebureau, superfijn echt!!

Haha Deb, je grasmatje, hihi!!

Dikke kus, Elvi

15. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Haha mooi he! Wees blij dat het niet zo warm meer is! Ik kon toen niets meer aan me voeten zelfs slippers zaten strak zoveel vocht hield ik vast in die hitte toen ;)

16. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Lieve Elf: wat fijn dat het begin goed is, hoe lekker is dat? Nou, een hele geruststelling toch? Deb, goed het tuintje bijhouden he! Anders vraag je je man toch? Wat moet je anders, je wilt er tegen enigszins elegant bij liggen... al is dat lastig en kan het op een gegeven moment je totaal niet meer interesseren hoor!

Augman en Loïs ziek, I am still standing... nog wel. Iedereen om mij heen is ziek... heerlijk avondje valt misschien wel in het water. Maar goed, niets aan te doen. Ze zijn samen thuis nu. Vind het lastig maar moet het nu ook aan hem overlaten. Hij kan het absoluut, het is gewoon mijn moederhart die het niet los kan laten...

Liefs,
    Aug

17. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, herkenbaar hoor Augje!! Heb jij Lois wel eens uit logeren gedaan? Ik Flo nog niet....!!

Dikke kus, Elvi wat

18. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    @Elf: ik denk dat Loïs nu twee of drie keer uit logeren is geweest, bij mij ouders en schoonouders. Echt, aan hen ligt het niet hoor, ik ben het probleem. Ik vind het vreselijk moeilijk om haar dus achter te laten. Een paar weken geleden werd Augman 40 en sliep ze bij mijn ouders. Lag om half 3 in bed (kapot, ben het niet gewend) en stond om half negen bij mamma. Die lachen natuurlijk! Ik moest en zou haar bij me hebben.

Volgende week ga ik een vrijdag en een zaterdag met vriendinnen naar Maastricht. Augman is dan bij haar. Ik vind het vreselijk moeilijk maar ik moet het doen en ik ga er echt van genieten, we hebben elke maand twee tientjes gespaard. Ik moet echt van mezelf. Ik heb ook recht op me-time en ik moet Augman ook het gevoel geven dat hij het kan... betrap mezelf erop dat ik wel weer veel uit handen neem de laatste tijd. En, ik heb ook een goed voornemen voor volgend jaar: ik ga een weekend weg regelen met Augman naar weetikveelwaar. Ik doe de oma en oma's een megaplezier met oppassen en het is natuurlijk goed voor onze relatie. Ik moet even over dat heuveltje heen maar het gaat me lukken.

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ahhh beschermende mama's ;) Joëlle is echt al vaak uit logeren geweest, ook bij een vriendin van mij. Totaal geen moeite mee eigenlijk... Ze vindt het superleuk. Zaterdag gaan mijn lief en ik een nachtje naar Antwerpen samen, hadden we nog cadeau gehad van vrienden! @ Deb, echt fijn dat je je zo goed voelt! Nog even en dan gaan jullie je dochter ontmoeten! Zooooobijzonder!

20. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Helaas ongi geworden dus me opnieuw aangemeld in het vu!

Deel Deze Pagina