@es: alweer ongi en nieuwe ronde? Weet jouw omgeving wel dat je weer bezig bent? @debby: spannend, benieuwd of je al mama bent Het lijkt mij zo onprettig die kleine mee te nemen naar de fm echo's. Ook voor diegen die daar wachten en nog geen kindje hebben mogen krijgen. Dat kan ik niet. Zal het denk ik toch aan iemand vertellen. Dan ken ze op De kleine passen als het nodig is.... Wachtend op me ongi, dan bellen naar de poli....
Ja hier weten de mensen om me heen het wel. Vind het teveel gedoe om me mond te houden maandag heb ik weer fm dan zit ik op dag 14! Vorige ronde had ik op dag 21 mijn ei! Hopelijk mag je ook starten!
Ingeping, weet je al meer?? Hier vanmorgen al meteen een follikel van 17! Mag dus vanavond of morgen al de pregnyl zetten en dan zondag of maandag tp! Mits het ontdooien nu wel goed gaat!
Hier tweede ronde IUI. Vijf dagen voor NOD en heb een weke rug... bah, zeuren, t gaat maar door. En pijnlijk e (.)(.) ook niet normaal. Vorige rond ook, dus het zegt nog niets. T kan mij niet snel genoeg zaterdag zijn. (zo, ff mijn ei kwijt hoor Oh nee, die ben ik 9 dagen geleden al kwijt geraakt)
Zoooo Es wat super zeg, gaat vlot zo bij je. Ik weet nog niks. Wacht rustig af...spannend meiden!! Hoop op een goeie ontdooiing Es...🍀
Balen LadyIngrid: hopelijk mag volgende ronde iets moois brengen.. Es, laat je even weten hoe het is verlopen morgen!!
Hey ingeping! Jij fm vandaag toch?? Ik mag tussen 9.30-10.00 bellen. Best zenuwachtig of het nu goed gegaan is!
YES...ben blij voor je....SUPER!!! Hier nog niet heel veel te zien met de FM, veel kleine follikels. Donderdag weer FM....als het dan ok is vrijdag pregnyll en volgende week vrijdag de TP...