Hey waarom 7 dagen ertussen? Bij het vu rechtstreeks zitten er 6 dagen tussen. Dinsdag pregnyll, maandag tp! Spannend! Jammer dat er nog niet echt iets groeit! Hopelijk donderdag wat te zien!
Goed om te weten dat kleine niet naar binnen mag. Ben wel van plan die kleine bij oma te laten die middag. Geen idee waarom, maar er zitten toch zeg dgn tussen. Vrijdag pregnyl. Za, zo, ma, di ,woe en do en dan tp... Wanneer mag je nou testen? Top dat er een mooie blasto terug is geplaatst...duimen draaien...
Vrijdags pregnyll zou donderdag tp zijn... Ik heb volgende week vrijdag bloedtest! Vorige x 2 dagen ervoor al posi getest , dus ga woensdag gokje wagen!
Dus tien dgn na tp? Bloedtest... Ja snap je punt met de dgn, heb geen idee verder. Eerst donderdag even afwachten en dan hoor ik wel hoe of wat. Hoe voelt dat nou weer om zo een tp gehad te hebben? Vond het toen zo bijzonder. Ook mooie foto van je blasto??
Jeps! Met verse poging was het 3 dagen na punctie...(3 dagen na ei) nu krijg je cryo dat is ingevroren en al verder gedeeld is en is dus al een dag ouder. Klopt precies met het termijn!
Nog geen mooie follikel te zien. Ze zitten er wel en eentje is wel groter dan de rest maar nog niet mooi genoeg. Bms was wel mooi opgebouwd. Nu bloed laten prikken of me eisprong misschien niet al geweest is. Dus wacht nu belletje af van het zkh hoe en wat....
Hey, Heb nog geen eisprong gehad, dus waarschijnlijk laat ei. Morgen is dag 14 dus het kan allemaal nog. Moet maandag weer heen voor fm. Hoe is ie bij jouw Es. Hoe voel je je? Spannend he....
Oke nog even afwachten dus! Maandag is dan wel weer laat toch? Hoe groot was die grootste gister?? Hier dubbele gevoelens steeds haha, vreselijk weer die wachtdagen
De grootste was 10/12!! Dus ja nog niet echt groot. Doe nu maar even ovutestjes de komende dagen. Ja joh dat wachten is altijd lang, de tijd kruipt voorbij. Maar het schiet al op voor je.
Met 0,2 per dag zou je toch al snel op de maandag uitkomen met je ei... Das eigenlijk te laat voor je prenyl dan... Ben benieuwd! Werken ze in het weekend niet in jou ziekenhuis?? Anders zou ik zondag echo vragen...
Nee ze werken hier niet in het weekend. Ach we wachten rustig af en zien wat er maandag te zien is.....is niet anders. Geduld is een schone zaak, maar daarom doe ik nu ook ff ovu ptestjes de komende dgn. Eens kijken hoe of wat...
Hey, Ja hij was mooi gegroeid. Wacht nu op telefoontje van het VU wanneer ik de pregnyl mag zetten en wanneer tp. Spannenddd.... Hoe is het met jouw Es, spannende week...