Ik had het verwacht voelde gewoon niet zo dus de teleurstelling viel reuze mee! Ik ga er vanuit dat een verse poging beter is en dat dat hem gaat worden. Maar ja eerst die laatste cryo nog he
Hoi hoi, Ja de tp is prima verlopen. Mooie topper teruggeplaatst. Volgende week donderdag testen...de andere cryo was niet doorgedeeld...
Ja duurt lang haha....je zou het liefst de dag erna meteen weten of het gelukt is. Heb wel even getest of pregnyl uit me lichaam is. En dat is zo. Dus ken geen vals positief krijgen...
Bruin/roze verlies vanaf de middag!!! Dus weet niet wat het worden gaat. Voel me in ieder geval nu niet happy. Laat het weten hoe het verder lopen gaat...
Ow meis, crap! Soms zou je willen dat je de tijd even vooruit kan spoelen dan weet je wat je te wachten staat..
Nou de tijd vooruitspoelen is niet meer nodig. Ben ongi geworden en het is dus definitief game over!!
Nou de tranen hebben rijkelijk gevloeid. Doe vandaag lekker even niks en morgen pak ik de draad weer op. Baal flink. We hebben nu nog 1 cryo poging over.....
Meis, dikke knuf voor jou. Weet wel een beetje hoe je je voelt, ik voel me vandaag ook een beetje down. 3dgn voor NOD, maar denk niet dak t haal. Ik zal voor je duimen!!