Nou meiden na het uitlopen van eren half uur mochten wij met onze zenuwen naar binnen. Ik durfde niet te kijken...ze snapte me en zei...kijk maar hoor. Een heel mooi snel kloppend hartje, een mini baby en en dooier zakje. Volgende week maandag mag ik al bij de verloskundige komen voor de intake en weet en echo. Deze echo is wat wazig door mijn uber volle blaas
Hi meiden!! Sorry dat ik hier zo lang niets van me heb laten horen! Ik heb wel een beetje meegelezen, maar geen puf en tijd om knap te reageren... De tijd hijgt in mijn nek en er is nog zoveel te doen! Ik was continu gefocust op de grote dingen, maar nu die klaar zijn besef hoeveel kleine dingen er nog gedaan moeten worden. Ik weet nu ook niet waar ik beginnen moet om iedereen even apart iets te zeggen, dus hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik vanaf nu weer meer reageer? Dikke knuff voor iedereen hoor!! En een extra dikke knuff voor Deb's beeb!!!! Wat prachtig meis... Ik zal binnenkort wel even wat foto's spammen zodat jullie kunnen zien waar ik allemaal mee bezig ben.. Eerst nog even keihard doorgaan zodat ik rust in mijn lijf en hoofd heb omdat de boel klaarstaat voor baby. Ben zo bang dat het te vroeg komt en we helemaal nog niet klaar zijn.... Liefs
Jeeeeeeeeeeeeeej Debster, goed Meis! Het is er eentje dus? Of zit er nog eentje verstopt, hihi! Liefs, Elvi P.S. Verlof is echt fijn!!
Toch nog toe is het er eern Elvi....2 waren meer dan welkom maar 1 is toch wel wat fijner en minder risicovol. Maandag bij de verloskundige zal de echo beter gaan omdat ik dan me blaas leeg van te voren hihi.
Lieverds, wat is het hier stil zeg! Debster, morgen echo toch? Spannend weer, voel je je flink zwanger Meis? Liefs, Elvi
Ja...morgen mag ik weer in me buikje kijken Het enige wat ik heb is: snel moe, misselijk als ik net te veel eet en zere borsten. Voor de rest eigenlijk (nog) nergens last van. Morgen kom ik met de up-date...moet er om 11 zijn en duurt een uur ongeveer. Knuff
Deb, hoe is het gegaan?? Heb je een mooie foto te showen hier?? Ben benieuwd hoor! En meiden, ik wil meedoen aan de buik van de maand, maar kan nog niet kiezen welke foto ik zal doen.. Willen jullie in mijn album kijken en zeggen welke jullie het mooiste vinden? Hoe is't verder met iedereen? Liefs
Nou meiden...de beeb is een weekje terug gezet maar ik hoefde me geen zorgen te maken omdat het in 1 week was beduveld in lengte en dat was het belangrijkste. Tash....hier is de foto
Cool Deb!! En wat gaaf dat je de navelstreng zo goed kan zien!! 3 December dus weer langs om te kijken of het allemaal nog volgens (nieuw) schema groeit?? Es, bedankt voor het compliment en je mening! Hier de kleertjes eindelijk gewassen.. Dus dan kan ik deze week de vluchttas in gaan pakken. Blij dat het allemaal een beetje voor elkaar is nu, want heb nog steeds het gevoel dat beeb eerder komt.
Spannend he tash! Ik heb ook constant het gevoel gehad dat ze eerder zou komen! Helemaal toen ik met 35 weken in het ziekenhuis lag met weeen en ontsluiting maar toch hebben ze haar moetrn halen bij 40+3 ! Heb ik nog om moeten zeuren hihi. Zelfs toen wilde ze er nog niet uit
Ja geinig he....3 dec is idd de echte termijn echo dan ben ik 11 weken volgens gisteren. En 24-12 de 16 weken echo met 14 eken ivm kerst en oud en nieuw. Iedere 3 weken dus een echo hihi. Meiden kennen jullie de GUO echo op 20 weken? Deze is nog uitgebeider dan de normale 20w echo. Ze zei dat ze dat meteen wilde doen bij de gynaecoloog omdat ik zwanger ben via ivf. Hebben jullie dat ook gehad?
@ deb, die echo zou bij ons alleen uitgevoerd worden als er afwijkingen waren of erfelijke ziektes/aandoeningen in de familie. Deze hebben wij dus niet gehad!
Ja dat is idd ook wat ik vond...maar miss doen ze het omdat ik prenatale screening niet doe. En echte ziektes in fam, alleen mijn vader en opa zijn hart patiënten dus dat zal het toch ook niet zijn.
Tashie, herken je gevoel, ook ik denk steeds dat de Kleine Meis veel eerder gaat komen, ze ligt zo ontzettend laag en ingedaald en krijg steeds meer voorweeen, ben ook echt steeds minder mobiel nu!! Jij? Debbie de Debster, mooie foto weer Meis, idd vooral die navelstreng zie je erg mooi! Ik heb idd ook een aparte 20-wkn echo gehad ivm mijn eigen hartklachten e.d., maar gevolg bij mij was wel dat ze echt bijna alleen maar daarop hebben ingezoomd en minder op andere dingen, hou dat dus goed in de gaten!! Liefs, Elvi
Deb, wij hebben met 7,5 week de eerste echo gehad, de tweede was met 10,5 week. Die was goed, dus zijn ontslagen uit het ziekenhuis. De termijnecho hadden wij dus volgens zh en vlos al gehad. Daarna met 20 weken weer de standaard echo. Verder niets extra's hoor.. Verder geen prenetaal onderzoek gedaan. Elvi, hier ligt beeb wel wat ingedaald, maar evengoed nog steeds wel met de kont in mijn ribben! Voorweeen nog niet echt last van. Soms een steek in mijn lies, wat op indalen wijst. Verder blijft het erg rustig en baby (meestal) erg druk. Gister was beeb héél stil. Was al een paar dagen zo rustig. Uiteindelijk gebeld met de vlos, ik vertrouwde het niet. Baby is normaal goed aanwezig en anders altijd weer wakker als ik een tip van de vlos navolg. Nu gebeurde er niets... Moest 20 min warme douche nemen en daarna op bed gaan liggen en de baby wakker maken door zacht in mijn buik te porren. Duurde een ruim een uur voordat we wat voelde. Wat zenuwslopend! Bah.. Heb er vannacht niet van kunnen slapen. Zat nog met die spanning in mijn lijf denk ik... Goed dat ik tegenwoordig niets meer móét!