He he eindelijk jullie terug kunnen vinden heb evendoor gelezen en es wat een mooi meisje zeg heerlijk om te zien druuf wat balen zeg dat het niet gelukt is afgelopen keer hoop dat de dhea zijn werk gaat doen voor je en dat je het nieuwe jaar vol geluk in mag gaan deb wat een geweldig nieuws dat je eindelijk zwanger bent en dat het tot nu toe goed gaat en wat een mooie foto's zeg dat tash nog even en dan heb ook jij je kleintje in je armen hoop voor jouw een goede bevalling elvi ook fijn om je hier terug te vinden het gaat goed zo nog effe volhouden hier gaat het ook goed alleen nu veel last met opstaan van de bank en lopen krijg ook af en toe harde buiken nog even geduld opbrengen hier effe foto van afgelopen keer was 12 nov
Jeetje Benji!! Wat ga je hard!! Gek idee dat we straks mama zijn.. Elvi, baby is vandaag weer ouderwets druk! Gelukkig!! Volgens mij nog nooit zo blij geweest dat ik hard in mijn ribben getrapt word! Hehe! Wel erg moe vandaag na zo'n nacht geen oog dicht doen.. Maar ja, kan er maar beter aan wennen, haha!
Het maakt me ook niet echt uit, of bezorgd gelukkig. Ieder spiek moment is geweldig! Nog 2,5 week Wanneer krijg je eigenlijk het hartje te horen? Benji....jeej meid wat een buik joh! Tash...ja het is bijna zover meis....staat je tas al klaar? Elvi....mooi dat je meis al lekker klaar ligt voor je joh!
Jeetje benji wat een buik maar er zitten er natuurlijk 2 in ! Jij zal waarschijnlijk snel bevallen, 36 weken is wel beetje normaal bij tweelingen ! Spannend! Liggen ze goed? @ tash hier was dame volledig ingedaald maar kont zat toen ook nog tussen mijn ribben! Ze was 55 cm en heeft dat voornamelijk in haar lange rug zitten dus kon niet anders . Nou ik verwacht hier snel wat beebs te zien
@es ja mijn buik is echt groot marjan is wel het warme huisje van 2 kleintjes de ene was vorige week ruim 2500 gram en de ander zit er net onder zolang ze het goed doen wil de gyn me door laten lopen en evt pas inleide met 38 weken nu lagen ze allebei ook in stuit dus hoogst waarschijnlijk word het een keizersnede of ze moeten nog even draaien wat evt nog wel kan maar we wachten wel af mogen dinsdag weer voor echo en controle
Wow Benji, wat een ontzettend mooie buik heb je, zeg! Ik schaam me diep, moet de mijne ook echt gaan uploaden nu, sorry, ga het echt gauw doen! Ja Benji, jij waarsch eerst, dan Tashie en daarna pas ik, haha, ik kijk de kunst nog eventjes flink af van jullie! Liefs, Elvi
Tashie, wat goed zeg, dat je kleintje vandaag weer zo druk is, toch maar beter een paar extra schoppen tegen je ribben incasseren dan! @All you preggies: Hoeveel zijn jullie in totaal nu zo aangekomen? Ik ben van mezelf erg klein en smal, maar zit nu dus wel al ruim over de 20 kilo heen, bizar he!! Liefs, Elvi
@elvi ik ben vanzelf wel klein 1.60m maar wel wat volslank zeg maar en de vorige weegschaal moment was vorige controle en was toen een kleine 11 kilo zal nu wel na de 12kilo gaan ben alleen wel nieuwsgierig wat er na de bevalling over blijft hoop niet teveel maar als je bedenkt dat ik nu al zo'n kleine 5kilo aan baby's heb binnen zitten vind ik het erg goed zo voor mezelf
Elvi, ben ook benieuwd naar de volgorde.. Zal allemaal dicht op elkaar zijn! Ik ben tot nu toe 8,5 kg aangekomen (1.70 lang). Maar nu het kamertje bijna klaar, een hoop al schoon en andere dingen geregeld, dus zou zomaar snel een kilo of wat bij kunnen komen omdat ik eindelijk stil zit! En ik wil jouw buik nu ook wel eens zien ja!! Hier rommelt er van alles vanaf gister, heb er vannacht geen oog van dicht gedaan.. Lekker voorwerk allemaal!
Zoveel elvi ik ben de laatste week 3,5 kilo aangekomen haha. In totaal 16,5! Waarvan 12,5 weg was een week na de bevalling maar had dan ook 4,5 kilo kind, 2 liter vruchtwater en een liter bloed succes met de laatste loodjes dames!
Oohh, netjes hoor Benji, Tashie en Es, jullie kilootjes! Ach ja, ik zie vanzelf wel, kon altijd heel makkelijk alles eten wat ik wilde en toch in maatje 36 passen, ik hoop dat 't zo weer terug komt, maar we gaan 't zien!! Oh, Tashie, begint 't idd al te rommelen bij jou? Ik hoor dat van heel veel meiden dat ze dan gaan bevallen, hoe voelt dat rommelen dan precies? Een onrustig gvoel in je buik? Hier wat voorweeen hier en daar en verder weer een dikke blaasontsteking, auw!! Ach, met Meisje gaat alles goed, dan vind ik alles prima verder, hihi!! Liefs, Elvi
Bah Elvi, weer blaasontsteking?? Zat je niet op te wachten natuurlijk.. Hier 'rommelt' het wat, af en toe flink pijnlijke harde buiken. Dat trekt dan ook door naar mijn rug/stuitje. Indalingsweeen waarschijnlijk zei de vlos. Volgens haar kan dat betekenen dat het eerder komt. En aan de andere kant kan ik ook lekker overlopen! Ach, we wachten het af! Maar als jij voorweeen hebt, ben je toch ook aan't rommelen? Of bedoel je daar de harde buiken mee? Want met 36 weken is het nog niet de bedoeling volgens mij, haha! Verder al een beetje klaar voor je grietje?
Heey Tashie, ja vooral 's nachts voorweeen ja, het worden er steeds meer 's nachts, ken je dat? Tja, die suffe blaasonstekingen ben ik nu op zich wel gewend, maar deze deed wel een beetje zeer, maar goed, gaat met een goed kuu wel weer over, hoor!! Ons Kleine Meisje ligt al een tijdje vrijwel geheel ingedaald, dus wie weet, maar goed het zegt ook allemaal niks idd, maar ze zeggen wel eens dat ivf kindjes'gemiddeld genomen vijf dagen eerder komen, maar goed, da's ook weer een gemiddelde en zegt natuurlijk niks over een persoonlijk situatie verder!! We zijn er wel al helemaal klaar voor hoor, jij ook? Liefs, Elvi
Hihi op het vu forum waar ik zit met de ivf mama's zijn ze juist allemaal overtijd bevallen en allemaal hadden ze al langer voorweeen en regelmatig harde buiken. Wel een hoop ook keizersnede ongepland. Ik hoop dat jullie wondertjes zich snel aandienen! Overtijd lopen is niet leuk
Meiden eindelijk gevonden. Debbie wauw... dat wordt vast en zeker een twins. @gbw..wauw.. aftellen maar... @druuf.. meis al mijn pijlen zijn op jou gericht. 2013 komt een kleine Druuf. Voor de rest een dikke kus.
Ik heb er ook vnl 's nachts last van ja! En 's avonds ook wel.. Nu ook welke +/- 10 min een pijnlijke harde buik. Maar ga er ook van uit dat het verder nog niet meer dan oefenen is!
Weet ik, heb er al een tijdje 'last' van.. Maar was altijd heel onregelmatig, nu steeds zelfde tijd ertussen. Dat is het enige verschil. Daarom ook niet bang dat er nu iets door zou gaan zetten
Hoe is het tash en elvi?? Nog steeds gerommel of zijn er al beebs enne benji??? Is de tweeling er al??