Wie begint er ook met IUI/IVF deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Druufke, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Debby ik had met koptelefoon maar je kunt gewoon de oortjes van je telefoon ofzo er ook in stoppen! @elvi , irritant he! Ik heb ook zoveel dagen gehad dat ik dacht nu komt ze echt maar nee hoor ;) wachten duurt dan zolang he! En ineens is het straks echt ! Succes alvast!!

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Es, zeker spannend haha, maak mezelf er helemaal gek mee!! Hoe is 't met jou knappe Meis? Groeit ze hard?

Liefs, Elvi

3. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Dat heb ik ook regelmatig gehad Elvi! En dan was het opeens weer over.. Zijn indalingsweeen, 'grappig' hè?! :D Hier ook nog steeds behoorlijk aan het rommelen en moet van vlos, vriend en fam nu echt rustig aan gaan doen. Ben daar niet zo goed in, maar merk nu ook wel dat dat beter is. En nu kan het nog!

4. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Benji ik had ingezet op vandaag ;) hihi lig je al op de ok???

5. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @ alle dames esther heeft gelijk gehad vandaag is onze tweeling geboren om 8:46uur l.i.n.d.s.e.y en om 8:48uur y.o.e.r.i beide dien het ontzettend goed L is 3020gram en 48cm en Y is 2395gram en 47cm ze drinken goed en liggen heerlijk bij ons op de kamer later zal ik even fototje plaatsen ga nu heerlijk slapen

6. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Gefeliciteerd benji! Leuke namen! Een jongen en een meid! Wat een verschil in gewicht zeg! Geniet lekker en ben benieuwd naar de foto!

7. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Gefeliciteerd Benji!! En dan ben je opeens mama van twee kindjes... Prachtig! Ben benieuwd naar de foto's. Fijn dat jullie allemaal bij elkaar mogen liggen op de kamer en dat ze het zo goed doen! Heel veel geluk en rust goed uit.

8. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Gefeliciteerd benji !!! Wauw weer nieuw leven op de wereld en vast twee prachtige kindjes ! En kei leuke namen ook ! En een jongen en een meid :) kei leuk ! Geniet er van elke dag ! En rust lekker uit en laat je lekker verwennen :)

Xx

9. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Benji...gefeliciteerd met je koningspaar! En idd hele leuke namen!

10. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Benji, van harte meid, hoop dat alles goed met jullie is, rust lekker uit en genieten nu! Liefs, Aug

11. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Benji, gefeliciteerd met je 2 wondertjes!! Ben benieuwd naar de foto's! Geniet er maar lekker van!!

12. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Es, ben je miss helderziend ofzo? :D Je had Benji goed, lijkt hier idd vandaag te worden... Als het doorzet! En als we meelezers hebben: mondje dicht en het komt allemaal goed!

13. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeeeeeeeeeeej Benji, van harte gefeliciteerd Meis en nu heerlijk lekker gaan genieten, he! Oooooooohhhh, wat bijzonder he en idd, als je weer een beetje op krachten bent, ben ik supernieuwsgierig naar je foto's!

Tashie, spannend Meis, als 't idd vandaag is, zet em op!

Essie, op welke datum had je mij nou ook alweer gezet? Ben 't even kwijt, maar dan kan ik er rekening mee houden, hihi!!

Liefs, Elvi

14. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah, ik zie 't al Es, 10 dec. dacht je bij mij, ik ben erg benieuwd hoor, als je dit goed hebt, moet je maar even van baan wisselen en hier je brood mee gaan verdienen, hihi!!

Liefs, Elvi

15. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Spannend tash!!! Ben benieuwd!

16. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooooohhhhhhhh, Tash, wat maak je 't spannend voor ons Meis!

Essie, hoe gaat 't met je mooie Meisje, alles goed? Slaapt ze al een beetje langer 's nachts?

Liefs, Elvi

17. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ja nog geen reactie ;) hier gaat alles goed! Vandaag eerste prikjes en ze is zo zielig! Eerst lachte ze nog dat we thuis waren maar na een uurtje begon ze te huilen en stopte niet meer. Bij het zetten schreeuwde ze het uit! Maar ze ligt nu lekker te slapen! Meestal vanaf 18.00/18.30 tot 5.00 en dan van 5.00 tot 8.00! Soms slaapt ze helemaal door tot 8.00! Ze woog vandaag 5935 gram en is 58,5 cm! Ze doet het erg goed! Nou op naar 10 december haha. Liefs

18. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hi meiden! Nou, eindelijk bericht... Ik heb 18 uur weeen gehad en zat toen op 3/4 cm! Dus weeopwekkend spul gekregen en toen ging het qua hoeveelheid wel goed, maar ze waren gewoon niet sterk genoeg. Door dat middel kreeg beeb het moeilijk, heel moeilijk. Dus opeens iedereen rennen en is ze geboren dmv een spoedkeizersnede.. Ze was moeilijk te pakken en draaide haar hoofdje weg waardoor ze met iets meer kracht dan gewenst in stuit gehaald. Vervolgens stopte het lieve moppie ermee, moest gereanimeerd en beademd worden. Was vreselijk. Vriend mee met de kleine meid, terwijl ik aan alle kanten gehecht moest worden. Door de kracht was mijn baarmoeder gescheurd. Nu met Evi de grootste zorgen weg, gaat goed, maar moet nog wel een paar dagen op neonatologie. Ik heb nog een hoop pijn van de ingreep, maar ben bovenal supertrots ons moppie!!

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Jeetje tash das heftig meis! Hopelijk herstellen jullie snel samen en kunnen jullie lekker gaan genieten!

20. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Pohhh Tash....wat een verhaal!! Nu maar eerst lekker goed herstellen en vooral lekker gaan genieten!!!!
    Gefeliciteerd mamma en pappa :)

Deel Deze Pagina