Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyborn, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Wie begint er ook met IUI/IVF?

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik! Starten volgende maand met IUI.

3. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    @Babyborn, Ik haha.Zo ik kom weer naast je op het bankje zitten................
    @ Tinkebell: Ik zie dat je al een zoontje hebt. Heb je toen ook iui gehad?? spannende tijden, beginnen aan ui.

4. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    #4 RoSa2009, 29 jul 2010
    Laatst bewerkt: 29 jul 2010
    Ik zit op de laatste dag van het wachtbankje, morgen (weer) testen, NOD dag 3 maar nog geen positieve test.

5. brigges

brigges Niet meer actief

Hey babyborn!

Ik sluit me weer aan op het wachtbankje hoor!!!

Over twee weken de eerste spuit voor de IVF

6. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hoi gillian,

Zo wij zitten weer samen op het bankje lol opschuiven jij ja lol
    ik stuur je zo een mail prive.

Andere dames welkom hier gezellig:)

Groetjes babyborn...

7. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hoi brigges welkom weer lol leuk joh voor je zo snel weer op het wachtbankje en over 2 weken eerste spuit ivf leuk hoor.

Groetjes babyborn....

8. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    rosa spannend voor je zeg leuk hoor ik ben benieuwd we gaan duimen draaien voor je:D

Groetjes babyborn..

9. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Spannend de iui tijd in gaan maar wel leuk als je dat lekker kan delen met ons kom maar op met je vragen wij zijn helaas al wat ervaren hierin;).
    Hoe is je vorige zwangerschap gegaan gewoon op de normale manier of had je ook hulp nodig .

Groetjes babyborn.....

10. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    Hoi dames, gelukkig heb ik jullie weer gevonden !! Jammer dat ons vorige topic is gesloten (geen idee waarom), maar dan kletsen we gewoon gezellig hier verder ;)

Vandaag weer FM gehad trouwens, ei was pas 15 mm, schiet dus niet echt op... Zaterdag volgende FM

11. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    gezellig zo komen we weer bijelkaar haha. Lien je ei 15 mm maar dat kan ineens hard gaan hoor. Bij mij was ie 15 mm en had 1,5 dag later een pos. ov test! je weet maar nooit.

rosa spannend hoor! wekom brigges op het wachtbankje. wel stil zitten graag want babyborn zit steeds met haar benen te trillen van de zenuwen dus die hele bank trilt mee LOL. ( grote fantasie haha)

12. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Heeeee Gillian pas op jij he lol ik ga liggen op het bankje en dan moet je er toch echt vanaf;) hihi ga jij nou maar testen morgen toch??:$
    Spannend hoor hihi ik moet nog zolang wachten ik weet niet of ik dat red hoor zolang wachten ik heb nou geen pregnyl gebruikt misschien eerder een test doen:)

Groetjes babyborn.....

13. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Lien je weet maar nooit hoor het kan nog veel doen hoor hoop voor je dat het zaterdag goed is;)

Ja gezellig he een nieuwe topic het is niet anders ik had je toch prive mailtje gestuurd??

Kom je er nou wel gauw bij zitten op ons bankje:p

Groetjes babyborn..

14. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    jaaaaaaaaaaaa daar zijn jullie. Vreemd topic gesloten.
    Thx voor het melden .
    Maare waar staat TS voor??? op verzoek van TS gesloten?

Ben net thuis kom morgen uitgebreid terug hoor.

15. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey dames,
    Tanx babyborn voor het privéberichtje, zodat ik jullie weer heb gevonden :D

De vakantie was gelukkig heerlijk, maar baalde wel dat we nu dus eerder naar huis moesten. Het weer hier in Nederland is toch niet zo mooi als daar.

Vanmiddag de FM gehad en net om 22.00 uur de pregnyl. Er zat 1 eitje die groot genoeg was. Verder ook een cyste van 35mm, dus waarschijnlijk is het grote eitje van de vorige keer niet gesprongen en nu dus een cyste.
    De gyn zij dat we als het zaad van mijn man zo rond dit aantal blijft hangen zoals bij de 1e en 2e IUI we moeten gaan denken aan IVF. Toch wel even schrikken dat IVF zo dichtbij komt. Hopelijk is het niet nodig en zijn we deze IUI zwanger ;) Zaterdag poging 3.

16. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Welkom terug misty , zeker balen dat je eerder terug bent gekomen. Hopelijk is dit jullie laatste IUI en ben je hierna gewoon zwanger.
    Meiden het gaat wel hard zo. Eerst allemaal in mei aan de IUI en nu 2 met IVF beginnen en bij 1 is er mogelijk sprake van.

Moet nog even terug lezen maar dat ga ik nu even doen.

17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Maak maar vast plek hoor vanaf zondag zit ik waarschijnlijk ook op het wachtbankje enne ikke wil wel een beetje ruimte hebben . Dus allemaal zitten en dekentjes weer opruimen :)

18. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hoi lin en misty gezellig en goed dat jullie het topic hebben gevonden stom he.
    Lin TS staat voor topicstarter dus dat is diegene die het eerste bericht heeft gemaakt kijk daar maar naar dan weet je ook wie het is jammer maar ook erg raar maar goed joh we gaan weer door hoor met lekker kletsen.:x:(

Misty jeetje joh wat een gedoe weer he gaat goed bij iedereen ik wil nou wel een beetje positief nieuws horen hoor.
    En die cyste laten ze die zitten of gaan ze daar nog wat mee doen?Succes weer en erg jammer dat je je vakantie moest onderbreken heb je er even goed nog wel even lekker van genoten hoop het wel.:)

Groetjes babyborn....

19. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hoi lien :)ook al wakker lol.

20. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Gillian hoe is het daar enne heb je al getest:):p
    ikke ben een beetje nieuwsgierig of lig je nou weer te slapen op het bankje word eens wakker joh en ga testen;) grapje.

Groetjes babyborn...

Deel Deze Pagina