Wie van jullie heeft er ervaringen in de Geertgen kliniek? Ik heb daar vandaag mijn 1e IUI behandeling, na jaren door ziekenhuis weg te zijn gestuurd ivm overgewicht. Ik zou graag ervaringen met andere willen delen die in het zelfde schuitje zitten.... Liefs Sas
Mijn beste vriendin heeft via hun inmiddels 2 IVF behandelingen ondergaan in Belgie. Ook zij ving in het ziekenhuis bot, en Geertgen wilde hun wel helpen. Wat ik wel begreep is dat ze soms wat laks zijn met telefonische afspraken, maar wie weet hebben jullie daar geen last van.
Hallo, Ik ben zelf ook bij Geertgen onder behandeling (geweest). Het zkh kon niets meer voor mij doen (probleem met dun baarmoederslijmvlies). Bij GeertGen denken ze ook buiten het standaard 'kader' van behandelingen. Ben de eerste keer meteen zwanger geraakt. Artsen denken echt met je mee. ZIj kwamen zelf met het voorstel elke week een echo te maken totdat ik 12 weken zw. Dit ivm onzekerheid door 4 eerdere miskramen. Dus niks anders dan lof over deze kliniek!!!! Gr Cin
ik ben daar ook naartoe gegaan na een hoop euvel met het ziekenhuis en we worden daar echt super behandeld! niks geen gezeur over je gewicht en ze proberen je op alle dingen ook te helpen.
Geertgen is helemaal super! Ben erg tevreden over de artsen, behandeling en eindresultaat Enige minpuntje: je zit soms wat lang in de ubernette wachtkamer.
Ik ben ook erg tevreden inderdaad over hoe ze daar met je omgaan. Zijn nu met 1e ronde bezig, ben benieuwd, ww gaan lang duren, ben ik bang... Voor degene van jullie die op hyves zitten, ik heb en hyves aangemaakt voor mensen die bij Geertgen lopen, om zo ervaringen enzo met elkaar te delen, dus als jullie willen zijn jullie welkom op die site! Stg-Geertgen.hyves.nl
Wij hebben ook al verschillende behandelingen bij Geertgen ondergaan. Wij zijn echt heel erg tevreden, veel persoonlijker dan het ziekenhuis waar we eerst liepen.
wij lopen ook bij geertgen ,en in januarie eerste iui gehad en was raak. helaas een mk gehad.. nu gaan we voor 3e iui heb er ook alleen maar een goed woord over.. geertgen is top!!! (en vooral dr ruis)...
Ben ook erg blij met Geertgen! Onze arts (en ook de andere artsen als hij er niet is) neemt echt de tijd voor mensen. Ze zijn bereid een stap extra te doen, waar andere ziekenhuizen na het protocol netjes gevolgd te hebben stoppen. We zijn voor de IVF/ICSI hiernaar overgestapt. Wel lange wachttijden vaak, maar ja... Heb ik er in elk geval graag voor over. Moet wel zeggen... deze week 4 bezoekjes is wel erg druk in mijn agenda, tis voor mij niet bepaald om de hoek. Maar voel me erg op mijn gemak dus en de extra controles (ivm gevaar overstimulatie en vaststellen Pregnylprik en punctie) stel ik erg op prijs. Nu nog 'even' zwanger worden en dan ben ik helemaal happy
Hoi, Ik heb ook mijn eerste IUI gehad bij Geertgen, helaas mislukt.. Ben wel tevreden, ik heb liever dr Wissman, maar ook de andere doktoren zijn wel aardig Doet er iemand van jullie ook mee aan wederkerigheid? Groetjes
@minniemouse, Vreemd dat je de hyves niet kunt vinden..... Als je de link copieerd en in de internet balk zet dan kom je er ook, als je dan inlogt kun je ja aanmelden. Succes, leuk als je je aanmeld! Groetjes Saskia
Het lukte mij ook niet om de link te vinden, maar ik heb gewoon bij zoeken naar hyves geertgen in gevuld en toen kwam ik er ook op. Leuk initieatief om een Geertgen hyve aan te maken, maar niemand weet op hyves dat wij hiermee bezig zijn dus ik meld me niet aan.. sorry.
Hi meiden! Ik heb in mei mijn 2de gesprek met de psycholoog en arts. Het is voor ivf, dat is reeds door een ander ziekenhuis vastgesteld. ik weet niet wat ik moet voorstellen bij deze afspraak, graag hoor ik ervaringen. Het is leuk om elkaar te volgen en te steunen hierin. Wanneer begin je bv met medicijnen en hoelang gaat het allemaal nog duren? ik heb ondoorgankleijke eileiders verder kerngezond. Alvast bedankt!
ja heb m gevonden maar zie idd dat je dan op je eigen hyves kan zien dat je erbij zit en dat vind ik minder. kunnen jullie dat niet uitschakelen dat andere mensen het niet zien?
Heb niets met geertgen te maken, maar jups: dat kun je uitschakelen op hyves. Zo had ik eens een hyvesgroep voor IVFmeiden in een bepaalde maand van hier op het forum aangemaakt. *breekt snel weer uit*
Ik geloof bij instellingen privacy, niet zichtbaar of zo. Precies weet ik het ook niet... Als het je gelukt is wil ik me ook wel aansluiten. Groetjes!
Hoi, Ik heb het geprobeerd, maar hij blijft zichtbaar...... Misschien omslachtig, maar evt kun je ook een 2e hyves aanmaken... heb ik in het begin toen niemand van onze situatie afwist ook gedaan om op dit soort hyves te kunnen. Zou fijn zijn als er meer mense bij komen, het begint nu aardig te lopen..... Groetjes Sas