Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by babyborn, Jul 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brigges

brigges Niet meer actief

Hey Misty, morgenavond gaat de eerste spuit er in! dus morgen gaan we echt officieel van start met de IVF.

2. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ik weet niet of er een wachttijd is. Maar wij willen pas na onze vakantie starten . Omdat we over 5,5 week gaan trouwen, daarna direct met vakantie. En als mijn cyclys zo loopt dan zoals hij nu gaat dan word ik het weekend na onze vakantie ongesteld en zouden we wat ons betreft kunnen beginnen.

3. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Brigges: Spannend hoor! Ga je zelf spuiten? en heb je dat al eerder gedaan? Dat lijkt mij best akelig moet ik zeggen. Succes in ieder geval!

@Lin: allemaal spannende dingen voor de boeg, maar eerst lekker trouwen! Alles al helemaal klaar voor de grote dag?

4. brigges

brigges Niet meer actief

bij de IUI moest ik spuiten met Puregon, maar dat is zo'n voorgevulde pen zeg maar.. dat is een kwestie van de juiste hoeveelheid instellen en prikken maar. Da;s in het begin ook even doorbijten hoor hihihi maar das wel te doen. Nu zijn het zeg maar "echte" spuitjes... en dat vind ik wel eng dus dat doet mijn mannetje gelukkig voor me.

5. brigges

brigges Niet meer actief

In ons ziekenhuis is er nl een wachttijd voor IVF van een half jaar na de diagnose zeg maar. Maar ons ziekenhuis is ook wel extreem hoor qua wachttijden :x:x. Jullie hoeven toch geen onderzoeken opnieuw te doen lijkt me?

6. sportmama

sportmama Actief lid

Mar 7, 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Hallo allemaal,
    Vinden jullie het goed dat ik mee kom kletsen? Ik zag dat de eerste van dit cluppie zwanger is, Gillian, van harte gefeliciteerd!!
    Dat belooft wat voor mijn IUI, ik teer hier op zp echt op de succesverhalen, ha ha, who's next?
    Ikzelf sta aan de start van 6 x IUI, 2 x op mijn natuurlijke cyclus en 4 x met hormonen. Vind het nog erg spannend en onwerkelijk.. Bij ons is niets gevonden dus onbegrepen...Eerst deze cyclus nog ff afwachten (wie weet toch nog??) over een week ongi als het goed is..
    Ok, ik zal proberen een beetje terug te lezen en mee te gaan reageren, goed?

7. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

Jun 16, 2009
    2,218
    419
    83
    Hoi meiden, ik zou ook graag een beetje mee willen lezen en kletsen hier!
    Ik mag in sept voor mn eerste keer IUI... (nog 1 ronde afwachten)
    *spannend*

Weet iemand wanneer ik kan bellen om die afspraak definitief te maken?
    Moet ik dat nu al doen of pas als ik weer ongi ben geworden?

SUCCES allemaal dames!!!

8. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    IUI:
    Lien1979 - 2 augustus (poging 4)

Op het wachtbankje :

Lin71 - 13 augustus
    Misty1984 - 13 augustus
    Babyborn - 13 augustus

IUI/IVF gehad :

Lin71 ( 4 x ) 18-08 intake gesprek ivf
    Misty nu 3x IUI gehad, hierna waarschijnlijk ivf
    Babyborn 6x IUI gehad.

Zwanger :

Gillian - uitgerekend April 2011 1e echo 31 augustus.....

Zo heb hem aangepast.eerste echo 31 aug.
    welkom sportmama en laraxx!heel veel succes met jullie traject!

Brigges waarom moet jij eigenlijk na 2 x iui naar de ivf? op let ik weer niet goed op?

de doktoren denken nu echt dat mijn oma overlijd in 2 dagen ofzo. ze reageerd heel weinig enz. heb het haar vandaag verteld en ze reageerde gelijk! beide ogen open en een hele grote lach! Zoveel heeft ze in dagen niet gereageerd! was zo gaaf! Ze weet het nu en is heel blij! Wij met zijn allen huilen..maar wat een fijne gevoel. Als ze gaat weet ze dat haar kleindochter een kleintje krijgt.......

9. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @sportmama: welkom! gezellig dat je mee komt kletsen. spannend dat je ook met IUI gaat beginnen. Ik zie dat je al wel een dochtertje hebt, leuk! Is zij wel gewoon zonder de MMM verwerkt? Hopelijk heeft ze snel een brusje!

@Laraxx: welkom! spannend dat je ook met IUI gaat beginnen. Jullie eerste kindje? en waarom moet je nog wachten tot september? Is er een wachtlijst? Je belt de gyn zodra je ongi bent geworden op om een afspraak te maken voor de eerste follikelmeting (inwendige echo), de start van de IUI. Tenminste zo werkt het bij ons ;) Succes en gezellig dat je mee komt kletsen.

10. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Gillian: Wat fijn dat je het je oma nog wel hebt kunnen vertellen. Ze is vast super trots. Hopelijk gaat ze nu vredig heen. Sterkte de komende dagen!

11. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Welkom sportmama en Laraxx.
    Klets gezellig met ons mee. Hoe meer zielen hoe meer vreude. Als jullie je NOD op het lijstje willen zetten dan kunnen we ook met jullie meeleven.

Wauw gillian wat een super ervaring met je oma.

Geen idee of we nog verdere onderzoeken krijgen of dat alle gegevens van ons mee gestuurd zijn. We horen het volgende week wel.

12. brigges

brigges Niet meer actief

Hoi Sportmama en Laraxx, leuk dat jullie meekletsen. Het is een gezellig cluppie meiden hier! Hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn maar in de tussentijd kun je hier je verhaal kwijt.

@Gillian, goh meid..die ervaring kun je koesteren. Wat mooi dat je je oma nog zo gelukkig hebt kunnen maken. Echt super.

Lin, Misty en Babyborn Ik zie dat het voor jullie spannend wordt de 13e! Laat vrijdag de 13e nou een geluksdag worden voor jullie!

13. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

Jun 16, 2009
    2,218
    419
    83
    Dankje! ja ons eerste kindje..
    In mei heb ik een hsg gehad en toen wilde de gyn 3 maanden afwachten of het niet spontaan zou gebeuren... (omdat hsg verhoogde kans geeft) en wilde ons daarna weer in sept terug zien..
    Vandaar!

Ik dacht misschien kan ik beter nu al bellen ivm genoeg plek in sept? Of is er altijd plek daarvoor?

Gillian, wat moeilijk zeg.. je bent natuurlijk blij en verdrietig tegelijk nu... Sterkte!!

14. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

Jun 16, 2009
    2,218
    419
    83
    IUI:

Laraxx - half september (poging 1)

Op het wachtbankje :

Lin71 - 13 augustus
    Misty1984 - 13 augustus
    Babyborn - 13 augustus

IUI/IVF gehad :

Babyborn 6x IUI gehad.

Zwanger :

15. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Sportmama en laraxx welkom bij ons gezellig welkom bij ons onwijs gezellig clubbie:) ik hoop dat het voor jullie ook niet te lang gaat duren en je kan alles lekker met ons bespreken wat je wilt natuurlijk;) de eerste is eindelijk zwanger hier dat geeft weer een beetje moed succes.

Gillian wat onwijs mooi en fijn dat je het je oma kon vertellen echt waar joh en dat ze dan nog even reageerde met een glimlach meid echt helemaal top voor jullie voor de komende dagen heeeeel veel sterkte toegewenst.

Lin ik dacht dat je 17 augustus ging trouwen foutje ben een beetje in de war hormonen denk ik;) het word nou wel spannend he op gesprek gan etc spannend duim voor je:)

Groetjes babyborn.....

16. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    brigges succes vanavond met je eerste spuit meid spannend weer ik ben benieuwd wat het weer allemaal doet met je lichaam want we hebben af en toe wel wat te lijden hier ppff maar zal wel goed komen toch ik duim ook voor jouw:D

Allemaal hier verder nog geen nieuws ik voel me echt zwanger ik ga morgen denk ik testen of ik wacht tot na de 13 augustus even kijken hoe lang ik het volhou Gillian kon dat mega goed maar ik weet het niet hoor word er zo onrustig van je wilt zo graag maar dat hebben we allemaal en na 5 jaar heb ik nu zoiets van kom op zeg nog 1 keer zwanger ik word er nu een beetje down erg he:x ik eet niet goed ben doodmoe af en toe misselijk van de week van de bloemkool me mannetje moest het weg gooien anders ging ik braken denk ik kortom ik voel me anders dan anders geen last van boobies;) dat is bij mij toch heel verschillend.
    Nou dat klinkt ook weer gezellig maar ja gooi het maar weer op de hormonen we zien het wel weer.

Groetjes van babyborn......

17. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hoi laraxx meestal hebben ze voor iui en fm altijd wel een plaatsje althans hier wel ik oet meestal bel als mijn ongi er is dan is meestal plaats voor de 8 ste dag voor FM ik denk dat dat overal wel het zelfde is succes het word een spannende tijd voor jullie.

Groetjes babyborn...:)

18. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    :)gillian spannend voor je je eerste echo 31 augustus dat iszo mooi om te zien ik weet zeker dat je emotioneel word zo appart geniet er lekker van meid:D
    En doe het een beetje rustig aan ook ivm je oma heel veel sterkte meid.
    Hoe voel je je eigenlijk voel je je al anders worden wat meer misselijk of wat andere leuke gekke dingen:p raar he eigenlijk dat er nu een mensje aan het ontwikkelen is in jou lichaam dat is zo mooi geniet van elk moment meid.:)

Groetjes babyborn....

19. sportmama

sportmama Actief lid

Mar 7, 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    IUI:

Laraxx - half september (poging 1)
    Sportmama - eind augustus (poging 1)

Op het wachtbankje :

Lin71 - 13 augustus
    Misty1984 - 13 augustus
    Babyborn - 13 augustus
    Sportmama - 16 augustus

IUI/IVF gehad :

Babyborn 6x IUI gehad.

Zwanger :

Meiden, ik heb mezelf toegevoegd in lijstje IUI en wachtbankje vanwege mijn NOD volgende week maar ik denk niet dat ik zwanger ben... Mijn dochter is in 2005 na 6 maanden natuurlijk verwekt. Jullie zien, dit is geen garantie voor de toekomst geweest...

20. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    sportmama dat klopt ik heb zelf ook al een zoontje van 9 jaar op de normale manier daar hebben we 13 maanden over gedaan en nu lukt het niet we zijn al 5 jaar bezig met rustpauze tussen door erg vervelnd maar ja we steunen elkaar hier en dat is prettig:)

Er zijn er nog een paar die al een kindje hebben hier bij ons.

Groetjes babyborn....

Share This Page