Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyborn, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Kanshebber, 1e kindje, IUI4 NOD ca. 12 februari
    Quinty, 1e kindje IUI5 NOD ca. 28 januari
    Laraxx, 1e kindje IUI5 NOD ca 30 januari
    Esther1983 , eerste kindje IUI 1 NOD ca 30 januari
    Butterfly6, 1e kindje IUI1 NOD ca. 26-28 januari
    Mniekie, 1e kindje IUI 1, Echo cd 11 31-01

2. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee Esther,

heb de IUI 12januari gehad.....
    dus het gaat er nu op aan komen he......owwww...zo spannend allemaal...hiihiihi :D

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Zou je dan niet toch al stiekum testen ;) het ziekenhuis bij ons zegt altijd 12 dagen na IUI ! Wat spannend zeg, ik ben zelfs helemaal nieuwsgierig naar jou test haha

4. Quinty79

Quinty79 Actief lid

4 nov 2010
    207
    0
    0
    Bij ons zeggen ze pas testen 18 dagen na IUI. Nou dat ga ik niet redden hoor. 14 dagen wachten vind ik lang genoeg hihi. Wel veel nod rond de zelfde periode spannend!!!!!

5. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahhahaaha...ja het liefst had ik gelijk de dag na IUI getest.....:D....maar dat ging helaas niet.....ik denk dat ik toch probeer af te wachten.....vind het erger dat de test negatief is en ik dan nog moet wachten op het ongi worden, dan wanneer ik gewoon zo afwacht......;)

6. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    18 dagen is wel erg lang! Je hebt gelijk, een negatieve test is vervelender! Vind het knap dat je zolang kunt wachten! Morgenochtend zal ik snel lezen wat de uitslag van je test is!

7. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Ja echt appart dat dieren dat aanvoelen...
    Hopelijk blijft ze liggen idd! ;)
    Waarschijnlijk heb ik helemaal geen kwaaltjes als ik zwanger ben hihi aangezien ik niets merk van pregnyl of clomid!
    Duim voor jou hoor!

Ik ga niet testen hoor!!! Dat doe ik mezelf echt niet meer aan... wacht wel op mn ongi (ofniet :)) want stel mn test is nega heb ik er zo de pest in!! Dan ben ik al down voordat mn ongi er is... blijf dat liever nog wat daagjes in hoop!

Butterfly oeeeeh spannend voor jou!!!
    ben even vergeten of je meerdere eitjes had of 1? en jij hebt toch niet zo lief bms?? :Dhihi DUIM VOOR JE!

Ik mag trouwen 15 dagen na IUI (met iui dag meegerekend) testen!

8. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Quinty meis, hoeveel eggs had jij nou bij de laatste iui??

9. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Laraxx,

ik had 1 eitje met de IUI die op de 11de dag vrij groot was ik geloof 22 of zo... dus ging rap met de Menopur.....
    Sta zowat bijna te stuiteren op mn werk hahahhahaha...iedereen zegt wat ben ji overactief hahahha....:D

10. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Dat geloof ik best ja ;) bij mij op kantoor weten ze precies wat en hoe dus ze weten dat ik komend weekend mag testen. Wij zijn maar met ze 4en op kantoor.

11. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Esther,

bij mij op het werk weten een aantal mensen het maar niet iedereen... is een te groot bedrijf....... maar maakt niks....ik ben nog steeds in 'stuitermodus' hahhahhah

12. Quinty79

Quinty79 Actief lid

4 nov 2010
    207
    0
    0
    Heey meis ik had 2 eggs als ze natuurlijk gelijk zijn op gelopen. de 10e dag echo waren ze beide rond de 15 mm en toen moest ik nog een keer de puregon spuiten en de dag erna de pregnyl. Volgens haar zouden ze dan genoeg gegroeit zijn. Mijn eitjes groeien snel. Ik was al weer zo blij met twee eitjes. We wachten het maar af. Op kwaaltjes let ik maar niet meer. Daar ben ik al teveel in gestrapt.

13. Blade

Blade Lid

27 nov 2010
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel meiden in spanning hier! Ik blijf echt duimen hoor.

Bij mij is de spanning inmiddels definitief voorbij. Vandaag dan toch ongesteld geworden en niet zo'n beetje ook zeg! Eigenlijk een dag na mijn NOD. En het gekke is dat die trekkende buik sinds vandaag ook ineens helemaal over is.
    Ik ben er goed zuur van en heb totaal geen vertrouwen in die hele IUI. Maar goed, toch maar op naar poging 5....

14. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Blade,

balen zeg meid! :(.....
    HEEL VEEL SUCCES me je 5de IUI.......toi toi toi.....

15. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Balen meid ik begrijp hoe je je voeld ik heb er ook even genoeg van maar ja gaan we samen naar poging 5.

Dikke knuf saskia

16. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    @ Blade
    Wat jammer! Ik heb door de Pregnyl ook steeds flinn buikpijn: vlak na de pregnyl, dan afnemend na enkele dagen en een paar dagen voor de menstruatie weer toenemend met een onaangename climax als de menstruatie doorzet. Daarna... rust in de buik. Maar wat zonde voor jou! Ik heb zelf (poging4) ook nog maar weinig vertrouwen in de IUI...

@ Esther: de menopur bevalt vrij goed. Minder buikpijn dan bij GonalF. Wel is het linksonderin de buik vrij gevoelig. Eigenlijk al begonnen twee dagen na de eerste prik. En toenemend. Morgen fm, ik denk dat het dus links actief is en vermoed dat het er minimaal 2 zijn die bovendien al aardig gegroeid zijn. Ben benieuwd of mijn inschatting klopt!

@ All: gisteren ben ik stom geweest! Ik was bij mijn oma op verjaarvisite. Ik moest prikken op het toilet (annex badkamer, dus ik had gelukkig wat ruimte om apotheker te spelen met dat irritante mengen). Ik denk dat ik een naald heb laten liggen! Shit! Nu moet ik haar denk ik straks maar bellen want ik ben bang dat ze anders het hoesje eraf trekt en zich prikt. Ze heeft geen idee dat het van mij is en waarvoor. Ik verzin denk ik maar een smoes over vitamin-injecties ofzo. Echt dom van mij... Ik ddacht nog wel dat ik zo goed had gekeken of ik alles weer in mijn tas gedaan had...

17. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Blade, wat balen ! Hopelijk brengt de volgende IUI meer geluk!

@ Kanshebber, balen dat je die naald hebt laten liggen! Hopelijk heeft je oma hem nog niet gevonden!

@Butterfly.... en en en en ?? Ik ben nieuwsgierig of je een positieve test hebt!

@ hier nog in wachtmodus... wel trekkende buik dus denk dat mijn ongi eerder komt

Liefs

18. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Hallo,

@Esther: hier......nog steeds geen ongi! :D....en NEE ik heb nog steeds geen test gedaan......:D.....ik durf het echt nog niet....dalijk is die negatief en dan kan ik zitten mokken tot mijn ongi doorkomt.....nee, ik wacht nog ff met die test.....Ik ben nog steeds heppie de peppie....gezien het feit dat we nog steeds niet ongi zijn natuurlijk.....Gisteren heerlijk gegeten met mijn manlief en daarna was ik zo vol....dat ik er gewoon een beetje misselijk van werd :D....hahhahah.... Ik zei al tegen mijn man...als we nog ff zo doorgaan...pas ik niet meer in mijn broeken....en dan niet omdat ik zwanger ben.....8)
    Heerlijk geslapen vannacht, was echt kapot.....dat heb ik dus wel de laatste tijd....echt .... mijn oogjes vallen op tijd dicht...terwijl ik normaal toch niet voor 1 uur ga slapen.....wie kan al die series missen... ;)

@Kanshebber: dat is shit, hopen maar dat je oma die nog niet heeft gevonden!

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Jeeeaahh wat goed dat je ongi er nog niet is zeg! Wel ontzettend spannend lijkt me!

Ik heb het sinds ik met de hormonen bezig ben dat ik zo vroeg in slaap val. Maar had gisteravond weer musicalrepetitie dus was pas om 23.00 thuis *gaap* ach goeie afleiding haha

20. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Esther, is echt spannend ja......ja ik weet ook niet zo goed wat er wel en wat niet van de hormonen komt....zou best eens kunnen....ik hoop voor mezelf dat ik gewoon zo standvastig ben om tot vrijdag te kunnen wachten met de test.....;)

Deel Deze Pagina