Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyborn, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mniekie

Mniekie Actief lid

27 okt 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    Butterfly: Spannend!!!!

2. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeg dat wel Mniekie......zeg dat wel...:D;)....

3. Mniekie

Mniekie Actief lid

27 okt 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    weet je al wanneer je wilt gaan testen??? Of pas je nog even de struisvogelpolitiek toe ;) :D?

4. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahhahhaha....ik ben eigenlijk idd nog bezig met de struisvogelpolitiek....;):D:D....
    Ik wil kijken of ik het tot morgen volhoud en zo niet misschien vanavond testen.....Ik ben er nog niet uit.....ben bang dat hij negatief is en dat ik dan helemaal sjaggie ben tot mijn ongi komt.....pfff...d.enk te veel na hhahhahha;)

5. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Oeeeh Spannend Butterfly!

Hier al licht bloed verlies zoals ik al verwachte. Maar goed zal vanmiddag of morgen wel doorzetten dan beginnen we vol goede moed aan de 2de ronde!

Liefs

6. Mniekie

Mniekie Actief lid

27 okt 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    was dit de eerste behandeling voor jullie? Was het de vorige keren ook zo??? Ik weet ook niet of ik zou durven testen uit angst dat ik het mijzelf allemaal verbeeld....

Maar als je nog 8 maanden wacht en nog steeds niet ongi bent, dan denk ik wel dat het goed zit :D

7. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Esther: Ohhhh jammer Esther.....nou op naar een betere ronde dan maar!;) en ja....hier is het nog steeds spannend....;)

@Mniekie:Nou Mniekie, dit was onze eerste ronde IUI en ik weet dus niet of dit wel gewoon normale reacties zijn of niet.....
    Hahahhah 8 maanden wachten.......ik denk idd dat we het dan echt wel zeker weten hahahahhaha;):D

8. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    spannendd butterfly...............

9. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd Laraxx....ik hoop dathet idd gelukt is....ben nu toch echt wel neiuwsgierig geworden en denk dat ik vanavond maar eens ga testen....houd het toch niet vol tot het weekend...;);):D

10. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    @all, gisteravond pregnyl gezet en morgen om 09.45 uur onze 5e IUI. Dan weer de 2 wachtweken. Deze keer moet het gewoon lukken...

Gisteren vertelde m'n collega dat ze zwanger is, patsboem de eerste keer raak. Vind het dan zo moeiljk om enthousiast te reageren... zucht.... Natuurlijk gun je het andere mensen ook, maar het voelt zo K*T.
    xxxxx

11. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Hallo meiden,

kan het niet helpen om af en toe hier even te spieken.
    @Butterfly SPANNEND!!!!! Kom vanavond of morgen zeker nog even kijken en hoop je dan te mogen feliciteren.

@Esther super balen meid

Veel suc-6 allemaal.

Liefs Genesis

12. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    @moon: kop op meid! We duimen voor je dat het deze keer gewoon raak is! ;)

@Genesis: dank je wel meid....ik laat morgen wel weten hoe het gegaan is en wat de uitslag is! :D

13. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    @Butterfly6, bedankt voor je lieve berichtje. Ik houd ook wel hoop, maar soms zakt het ff allemaal in je schoenen. Alle collega's klagen over kwaaltjes etc.. en ik zit alleen maar te hopen dat ik zwanger wordt..
    Maar goed, nu weer lachen weer verder!!

14. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey moon,

ik ga morgen heel hard voor je duimen dat al die zaadcelletjes morgen maar hun opperbeste gaan doen...zal een kaarsje voor je aansteken! Blijf erin geloven he.....;)

15. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    #2115 Esther1983, 27 jan 2011
    Laatst bewerkt: 27 jan 2011
    Hallo allemaal,

Morgen weer een afspraak voor een echo om een nieuwe ronde te starten.

Ik ben nu ongesteld geworden 8 dagen na de IUI, is wel wat kort.... zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben??

@Kanshebber, hoe was je FM? Was je inschatting over 2 follikels juist??

16. ukk

ukk Actief lid

19 jan 2011
    264
    0
    0
    verkoopmedewerker kledingzaak
    Butterfly6: ik duim voor je!!!:D we horen het wel, hopleijk goed nieuws!!!

Esther1983: jammer meid, maar nieuwe ronde nieuwe kansen!;)
    ik zit zelf ook in de eerste ronde van iui dus heb er geen ervaring mee het is voor mij nu 6 dagen geleden, maar hoop dat de ongi wel uitblijft natuurlijk, helaas hebben we er geen grip op. succes!

moon0810: dat is idd moeilijk om te horen dat is begrijpelijk, zo zitten wij als enigste in onze vriendenkring zonder kind of zwangerschap dat is ook confronterend elke keer weer die dikke buiken, maar ik gun het ze echt!! maar toch hoop je dat het bij jezelf ook snel raak is. succes met deze rond;)ik duim voor je!

17. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    @ Esther: acht dagen is wel heel kort. Zelfs zo kort dat je aan innesteling zou kunnen denken. Maar als het echt je ongi is, moet je het wel even melden in het zh zodra je belt. De echoscopistes weten hier namelijk niet veel over, dus eigenlijk moet de gyn even naar je dossier kijken om te zien of er aanvullende maatregelen nodig zijn om de lf volgende keer uit te stellen.

@Moon en Ukk: jullie zeggen nog heel lief dat je het anderen gunt. Nou, dat stadium ben ik al voorbij... was ik maar zo aardig! Dit hele traject maakt echt een sekreet van mij. Natuurlijk ben ik voor sommige mensen wel blij, maar dan vooral voor mensen die er ook moeite voor hebben moeten doen, zoals wij. Op een vereniging waar ik lid van ben, zijn momenteel drie zwangeren en ik weet dat er nog één haar best doet. Ik vind het moeilijk om daar nog naartoe te gaan. Natuurlijk valt het altijd weer mee als ik er ben, maar het wordt voor mij echt een drempel zolangzamerhand. Maar ik wil mijzelf niet in huis opsluiten, dus ga toch steeds maar weer die confrontaties aan.

@ All: mijn voorspelling klopte aardig: helaas maar 1 ei, maar wel links waar ik al dacht, en inderdaad al (op dag 9!) klaar. Dus straks weer Pregnyl prikken en zaterdag op voor IUI4. Zie een beetje op tegen de prik vanavond omdat ik een blauwe buik heb van gisteren... En niemand om tegen te klagen want ik ben alleen thuis. Anyway, nou maar hopen dat het niet voor niets is.

18. Mniekie

Mniekie Actief lid

27 okt 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    Butterfly: heb je al nieuws??? ;)

Kanshebber: Heel veel succes zaterdag met IUI4!

Hier is het gelukkig bijna weekend en dan maandag naar de kliniek voor de eerste fm voor poging 1.... We hebben er zin in !!!

19. Butterfly6

Butterfly6 Actief lid

18 jan 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
  20. Mniekie

Mniekie Actief lid

27 okt 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    JOEHOE!!!!!

Gefeliciteerd!!!!!!! Ik hoop dat we snel met z'n allen mogen volgen!!!!

Deel Deze Pagina