Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyborn, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Babyborn, dankjewel!
    Wat heb jij nu gehad, IUI of IVF?
    Ooh spannend nu voor je zeg!
    kan snappen dat je ongeduldig wordt...
    5 jaar, dat is niet nix!!

Duim voor je!!

2. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Hoi laraxx,

Ik heb nu 6 keer IUI gehad waarvan bij de 5keer voor de eerste keer pregnyl geprikt en de 6 keer begonnen met clomid te slikken vanaf dag 3 ongi tot 7 de dag daarna 9 de dag voor FM waar bij mijn eitjes zo groot waren dat ik geen pregnyl meer hoefde te prikken en meteen de volgende dag door kon voor IUI ik reageer dus erg goed op de clomid de bijwerkingen die nemen we er dan maar weer bij;)

Ik kan wel merken dat me geduld nu een beetje op begint te raken we zullen het zien dit keer (het zal wel weer niet) maar we houden nog een beetje moed en anders gaan we de volgende ronde maar weer iui nummer 7 ppff.

IVF is niet nodig bij ons er is niks met ons aan de hand(zeggen ze in ziekenhuis) :) maar mijn eisprong is zo wisselt dan moet je maar net op tijd zijn dus we blijven duimen en anders moeten we ons eind van het jaar er maar bij neer leggen dat het niet gaat lukken zo piep ben ik niet meer maar you never no:D

Gebruik jij al hormonen of krijg je straks wat of krijg je dat nog allemaal te horen.

Groetjes babyborn...

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ook hier een dochter van 3 jaar en nu bijna 2 jaar aan de knutsel voor een tweede..................

4. Jeetje zeg, hoe is het toch mogelijk.. Van je dochter ben je ook gewoon spontaan zwanger geworden?

5. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Oke, dus al poging 6.. wat een gedoe ofniet, ik hoop het van harte voor je dat het nu raak is!!
    Ik ken dat steeds weer die teleurstelling :(
    Wel fijn dat verder bij jullie alles goed is!

Bij mij is ook alles goed, bij mn vriend zijn de zaadjes wat minder en wat trager..
    (aantal is de helft minder dan gemiddeld)
    Voor zover ik weet zou ik 1 spuit krijgen, dat zal wel pregnyl zijn denk ik? Die moet ik zelf zetten maar dat doe ik dus niet, ik durf dat niet! Kon het gelukkig ook in het ziekenhuis laten doen...

Wat ik me afvraag, hoeveel goede zaadjes moeten ze zowiezo hebben voor IUI?

6. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    direct na het stoppen met de pil harstikke zwanger. Gek he. Maar dat is voor meerdere bij ons .

7. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Jeetje, we zitten dus zo'n beetje in hetzelfde schuitje! En jij bent to aan IVF lees ik? Over een half jaar ik mssn ook wel... Ik weet niet, ik heb gewoon geen goed gevoel bij IUI. Ik denk vanwege de lage slagingskansen, zo'n 20% per keer toch? Mijn man had een VCM score van 15, niet goed maar zeker niet slecht, dus wie weet..

8. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey dames,
    Het begint weer spannend te worden hier. Als ik morgen niet ongi ben (dag 12 naar IUI), dan ga ik donderdag (dag 13 na de IUI) een testje doen. De vorige 2x was ik op dag 12 na de IUI in de avond ongi geworden, hopelijk deze keer niet...
    Ben morgen wel tot 23.30 uur werken, dus ik kan het donderdag ochtend hier pas laten weten, sorry ;)

9. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    heej mensen wel positief blijven hoor! Jee babyborn nu word ik gek! Ga jij es even snel testen morgen! haha. ik ben echt reuze benieuwd! Ik moest vandaag weer werken. bah had ik nog maar vrij en dan moet ik ook nog eens mijn mond houden haha. Ik ga morgen vanuit mijn werk gelijk even checken of je al gestest hebt!
    Misty voor jou ook spannend!
    jaja bijna de 13e!
    Ik heb geen misselijkheid gehad en alleen zooooon ernorm pijnlijke (.)(.) dat ik niet zonder bh kan lopen. de ongi krampen waren vandaag iets mineden dan gisteren. verder nergens last van behalve van de kriebels!! Gelijk op Bol. com een zwangerschapsdagboek besteld. Die ben ik vandaag lekker aan het invullen.verder nd dokter geweest even de belangrijkste vragen stellen anders moet ik tot 31 aug wachten en vanaaf lekker in bad dan zijn die (.)(.) ook niet zo pijnlijk haha.
    Verder nog niks te melden. Ik hoop jullie wel heel snel.

10. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    He gillian ja ja ja positief dat proberen we wel maar ja ik kijk nog even of ik morgen ga testen ik heb nu wel wat ongi krampen dus tja ik weet het niet hoor wat zal ik doen:( aanstaande mama:Djij bent rap met een boek te bestellen maar wel leuk hoor.
    Erg he je mond houden op je werk hihi vooral voor jouw:) denk ik.
    Nou ga jij dan maar snel kijken als je uit werk komt morgen misschien heb ik getest en anders wacht op misty ga ik lekker samen donderdag testen hihi.

Gillian enne rustig aan met de boobies lol mag je man je wel heeeel lief verzorgen;):)

Groetjes babyborn.....

11. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Tja, babyborn en gillian, dan moet het nog wel nodig zijn voor mij om te testen haha. Eerst maar eens morgen doorkomen zonder ongi! Hoop het echt, maar vervelend is dat ik de vorige keren ook pas 's avonds ongi werd, het wordt dus een lange dag voor mij ;) Maar mocht ik nu echt niet ongi worden, dan test ik donderdagochtend :D Hoop het echt, duim;duim;duim!

@babyborn: spannend, ik hoop dat jij morgenochtend gewoon positief test en ik dan donderdagochtend ;) Dan is het ook wat makkelijker om positief te blijven als de augustusmaand toch een geluksmaand gaat worden haha.

@Gillian: Leuk he zo'n zwangerschapsdagboek! Ik heb er al maanden 1 in mijn kast liggen haha. Hopelijk kan ik hem snel echt gaan invullen en bijhouden ;)

12. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    @babyborn: en nog geen ongi? of klachten die erop wijzen dat het komen gaat?

Ik heb sinds vanmorgen heel vroeg ontzettende baarmoederkrampen en lage rugpijn. Ook wat last van hoofdpijn. Ben banb dat ik de 3e IUI ook als mislukt kan gaan beschouwen :S Had nog wel gedroomd vanacht dat ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen had, dus dat is dan wel weer jammer! Ik laat het jullie nog weten!

13. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Spannend babyborn en Misty!!! :D

14. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Misty ik heb getest en helaas WEER negatief:x ggrr ik snap er niks van hoor ik ga nu maar wachten op mijn ongi want ik word er nou echt knettergek van zeg ppfff ik beschouw het maar dat het niet gelukt is WEER:( dus dan maar weer door naar ronde nummer 7 is toch niet normaal meer zeg.
    Ik moet eerst wachten op ongi en dan weer verder met de hele parade ik duim voor jouw misty dat het bij jou wel raak is zeg zou leuk zijn gillian heeft een beginnetje gemaakt;).....

Groetjes een down babyborn......:x:)

15. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Het is nu aan lin of misty ik schrap mezelf van de lijst ggrrr:x

Succes beiden dames ik blijf duimen voo jullie.

Gillian helaas nog geen ongi maar weer negatief getest ik ben niet zo
    spraakzaam komt wel weer straks ben weer erg teleurgesteld:x ga jij maar lekker in je dagboekje schrijven;) leuk is dat he geniet er lekker van meid....

Groetjes babyborn....

16. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    @babyborn: Wat vervelend dat je ongi maar niet komt en dat je wel steeds negatief test! Heb je al wel symptomen van een aankomende ongi?

Hier nog steeds last van buikpijn en klein beetje rugpijn. Verder heel klein beetje cremig/bruinig verlies (sorry, niet zo smakelijk, haha) maar nog geen echte ongi. Dat zal vanavond wel komen ga ik vanuit. Ziet er naar uit dat Lin degene moet worden die Gillian als eerste opvolgt ;)

17. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hoi misty nee ik heb nog niet echt ongi gevoel gisteren klein beetje ongi kramp maar verder niks eigenlijk helaas we zien het wel weer ik heb nou vanmorgen vroeg getest met ochtendurine maar weer negatief:x.
    Ik hoop voor jouw dat het niet door zet maar ja jij bent altijd stipt op tijd he;) daar kan je de klok op gelijk zetten bij jouw.

Je hebt nog hoop beetje en anders dan moet lin het maar worden:D
    dus lin hoe is het ermee.

Het houd je wel bezig hoor ppff ik word er niet de vrolijkste van we wachten braaf af ik test nu niet meer ik wacht op ingi en anders volgende week even bellen met gyn dan zoekt hij het maar uit:D;)

Groetjes babyborn...

18. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    aah babyborn., dikke knuffel!!!
    misschien toch te vroeg? je nod was 13-8 toch??

19. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Dank je laraxx, ja klopt maar ja aangezien je mag testen 2 weken na IUI kon ik dus eigenlijk al testen:D ik wacht het nog maar even af en blijf toch rekening houden dat het deze keer niet gelukt is we zien het wel weer.:)

Groetjes babyborn...

20. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    helaas ook ik ga nog niet volgen........Hier de bekende gekleurde afscheiding al weer.
    Heb wel even mijn twijfels gehad deze week, ik rook van alles , ben ontzettend moe ( moet nog 4 weken werken dan hebben we vakantie ) en nu dus de afscheiding.

Het is niet anders. Woensdag naar meppel intake voor IVF

Deel Deze Pagina