Idd augustus dat verzacht de pijn een beetje..... Moon, succes met je IUI vrijdag!!!! Save the best for last!!! Hoop dat die ook voor mij geldt Ja klopt Esther, 1 maart is mn nod... Mijn kwaaltjes tot nu toe (ik weet het hoeft niets te betekenen) Afgelopen zaterdag 1 hele gemene steek in mn lies, kon echt ff niet meer staan! (stond in een pashokje) leek net of ik een spiertje daar verrekt heb.. Nacht van zaterdag op zondag werd ik wakker van de pijn in mn lies en had menstruatie krampen... Nu af en toe steekjes in mn liezen... verder dus helemaal (nog) geen gevoelige (.)(.) wat ik normaal altijd vanaf de eisprong gelijk heb! Naja dit was het haha..... Nog 1 weekje wachten...
Oeeh spannend hoeft niets te zeggen! Maar je mag natuurlijk hoop hebben! Hoop dat je 1 maart positief test!
Hallo meiden, Augustus: een cadeautje...hihi ik shop me rot elke maand als ik ongi word in de stad Helpt wel! Moon: een mooi groeiend eitje! Zeker heel spannend, alvast heel veel succes donderdag!
Toen ik vorig jaar juli positief testte, heb ik in de week voor NOD ook een hele gemene pijnlijke steek gehad bij mn lies, + ook geen gevoelige borsten (tenminste niet zo erg als normaal altijd tussen ei en ongi). Dus wie weet zegt het wat voor jou! Hoop het!
Statistisch gezien wordt de kans op roze ook steeds groter naarmate je meer IUI's doet.... Ik hoop echt voor jullie meiden met (een van de) laatste IUI dat het nu raak is hoor!!!
Ben je al eens zwanger geweest heitje? Zoja sorry heb het niet meegekregen... Je berichtje geeft me extra hoop (en dat is niet erg hoor, zo blijf ik positief!)
@Laraxx, idd we bewaren het beste voor het laatst. Daar gaan we dan maar vanuit. Vanavond hopelijk voor de laatste keer de pregnyl Jij succes met wachten! @augustus, haha dat van die cadeautjes werkt bij mij ook goed. Heb m'n hele kledingkast, schoenenkast, make up lade en sieraden goed aangevuld. @Esther, jij 1 maart de volgende IUI zie ik in jouw banner?
Ik heb toen 5x (i know is veel maar geloofde de streepjes niet!) licht posi getest maar 2 dagen na NOD alsnog ongi geworden.. Er zat dus iets niet goed bij mij...maar als het een voorteken is voor jou hoeft dat laatste natuurlijki niet voor jou zo te gelden!
Ha ladies, ik meld mij weer! Was heerlijk een paar dagen weg met vrienden en... hun baby. En guess what?! Ik heb me (bijna) helemaal niet jaloers of verdrietig gevoeld maar er lekker van genoten. Vorige maand was voor mij echt een diepe dip maar ik geloof oprecht dat ik een stukje rust/berusting heb gevonden. Heerlijk! Ik hoop dat ik het vashoud. Ik durf zelfs na te denken over een toekomst zonder kinderen en dat legt minder druk op de hele mmm. Drie jaar geleden, toen we begonnen, had ik nooit gedacht dat ik ook zonder kinderen een leuk leven kon hebben. Nu denk ik dat ik er dan ook wel kom. Heerlijk! Maar... natuurlijk wel flink geklust de afgelopen dagen in onze pauzemaand. Want je weet maar nooit...
Wat goed van je kanshebber! Die berusting heb ik nog niet gevonden! Ik kan wel heel goed met de babys van vriendinnen en nichtjes omgaan en er zijn er het afgelopen jaar flink wat geboren, maar wij kijken nu vooruit naar ivf en mocht dat niet werken willen we de adoptie gaan bekijken! Toch lekker zo'n rust maandje zeker!
@ kanshebber, ik vind het knap van je dat je zo kan denken, ik denk wel we hebben het ook goed samen maar ik moet er toch niet aan denken om altijd met zijn 2en te blijven. We zouden er wel komen maar ik zou altijd toch wel iets blijven missen. Als het bij ons zo ver komt denk ik ook dat wij voor adoptie zouden gaan.
@ Kanshebber: je verhaal klinkt heel bekend. Ik raakte altijd in paniek bij de gedachte dat het misschien nooit ging lukken. Vooral na een mislukte poging had ik dat altijd erg. In mijn rust maanden ben ik gaan beseffen dat ons leven nu ook wel heel erg leuk is. In het ergste geval blijft het zoals nu, dat is eigenlijk helemaal niet zo'n ramp.... Nu maar hopen dat we deze gedachte ook kunnen vasthouden tijdens de behandelingen en vooral tijdens alle hormonen! Ego: Vanochtend bij fert. arts geweest. Echo gehad, alles was goed, dus ik mag weer beginnen. Alleen baarmoederslijmvlies was best dik, dus voor alle zekerheid moest ik wel even hcg laten prikken, om te kijken of ik niet per ongeluk zwanger ben. Is echt niet zo hoor, heb nul tekenen in die richting, maar goed, voor alle zekerheid dan maar laten checken. Vanmiddag moet ik bellen voor de uitslag en dan begin ik dit weekend met de provera om mijn menstruatie op te wekken. Al drie maanden geen ongi meer gehad, dus het wordt wel weer eens tijd!
@ murphy, wat vreemd dat je baarmoederslijm zo dik is, heb je dat vaker gehad?? Misschien is gedachten wel fout en blijk je toch zwanger de wonderen zijn de wereld nog niet uit! En anders toch fijn dat alles schoon is! Ik wil ook eens een dik baarmoederslijm hebben mijne is nooit dikker dan 0,6! Liefs
Ja esther, ik heb dat eerder al eens gehad. Geen idee hoe het kan, maar het was 7,9 mm! Heb pco, zal daar vast mee te maken hebben. Eitjes groeien niet vanzelf, maar bms blijkbaar wel! Nee, zwanger zal ik echt niet zijn zonder eitje, maar alles schoon daar ben ik wel blij mee! Kunnen we weer verder! Eindelijk! Hoe gaat het bij jou? Ik heb het even gemist. Al fm gehad?
Meiden, vanmorgen mijn eerste fm gehad en ik heb er eentje van 17 mm. Er zitten nog meer kleinere!!! Ik was verbaasd. Nu moet ik vrijdag die rotspuit zetten en zaterdagochtend gaat het gebeuren. Alles bleek er harstikke goed uit te zien! Vanmorgen wel nogmaals uitleg gevraagd hoe ik die rotspuit moet zetten en ik weet het nu. Manlief heeft ook meegeluisterd. Ik ben opgelucht en positief! En heb direct theater kaartjes gekocht om weer iets leuks in het vooruitzicht te stellen!!!. Quality time!!!
Spannend augustus! Fijn dat manlief ook mee was, dan weet hij ook hoe die spuit klaarmaken werkt! Theater is altijd leuk! Quality time ook!
@ augustus wat goed dat je eitje al 17 mm was! Vrijdag de pregnyll en zaterdag de iui al?? Bij ons moet er 1,5 dag tussen zitten.. Moet je de pregnyll niet morgen al zetten dan? @ murphy, ik heb morgen de fm dan zit ik op cyclus dag 9 maar denk dat er nog niet veel zit. Aangezien mijn lichaam vorige ronde ook pas op dag 19 de iui had.
@esther: ik heb ook meestal rond dag 19 iui. @augustus: ja, bij mij zit er ook altijd 1,5 dag tussen. Dan zou je dus donderdag de pregnyl moeten zetten?
Meiden, jullie hebben helemaal gelijk. Ik heb net gebeld en ik krijg te horen donderdag die pregnyl spuit zetten. Die echoscopiste had het over 36 uur en zei vrijdag pregnyl spuit zetten (net gecheckt met manlief en had ook vrijdag gehoord). Ziekenhuis gebeld en die zegt donderdag!!! Diepe zucht van opluchting.
Fijn toch, zo'n forum? Veel meedenkers..... Hier idd niet zwanger, dus ik kan dit weekend aan de provera beginnen!