Oeeh spannend Heitje, ja ik hou mijn gevoelens niet echt meer bij, door de hormonen voel ik zoveel dingen, en ik ben nog nooit zwanger geweest dus echt symptomen kan ik ook niet vertellen. Maar ik duim voor je! Wellicht mooi nog voor de IUI! Lijstje is ver weg volgens mij
Esther1983 - eerste kindje IUI 3 op 1 maart Ukk - eerste kindje - IUI 2 op 18 Februari - NOD 4 Maart Heitje - eerste kindje -NOD 5 maart - IUI start 3e week van maart Laraxx - eerste kindje - IUI 6 op 15 feb - NOD 1 Maart Hier heb ik wat gevonden! Alleen staat lang niet iedereen erop...
Esther, ook nog nooit een heel licht posi testje gehad? Of wachtte je altijd braaf af tot je ongi zich aandiende?
Ik wachtte altijd braaf af, maar aangezien ik altijd al eerder bloed heb ik nooit de gedacht dat ik zwanger was moet ik zeggen.
Oke ja inderdaad...als je al bloedt van tevoren snap ik dat je testen dan ook geen zin vindt hebben...
@heitjekarweitje: Ben afgelopen augustus op de valreep zwanger geworden (was onze laatste maand anders waren we toen al begonnen met IUI) Maar had geen last van innestelingsbloeding. Vandaar dat ik het vroeg omdat ik het nog nooit meegemaakt had. Mijn IUI datum was 17 feb dus mijn NOD is donderdag 3 maart
Sportmama, succes met je eerste (en hopelijk enige) poging IVF!!! Fijn dat je al zo snel kunt starten zeg.. hopelijk vallen de hormonen mee en heb je strax veel mooie eitjes!! Druufke, welkom! t zou best een innestelingsbloeding kunnen zijn! Ik zelf heb het nog nooit gehad.... duim voor je! Le, welkom!!!! @All pff t wordt steeds spannender nu... ik heb vanaf zaterdag een paar dagen last gehad van mn liezen en elke keer als ik een beweging maakte of moest sniezen voelde ik een steek... Dat ik nu weer weg.. verder geen gevoelige (.)(.) gehad dit keer, dit heb ik normaal standaard na ei... We zullen het zien! Ik hoop zo dat we niet aan IVF hoeven te beginnen
@ Lara ik hoop ook dat het de laatste keer scheepsrecht is! en dat je niet het IVF traject in hoeft te gaan! @ Heitje ja nog een weekje wachten en dan is mn NOD wij hebben vrijdag de IUI gehad dus dat loopt gelijk voor jullie ook spannend! hoe voel je je? @ Druufke we schelen 1 dag qua IUI wij hebben het de 18e gedaan onze 2e keer! nou maar hopen dat we volgende week goed nieuws kunnen leveren heb jij al enig teken of voel je niet zoveel? @ Leonie welkom dat hadden wij ook gelijk toen we hadden besloten om ervoor te gaan overal waar je was of bent zie je wel een zwangere vrouw lopen en anders wel iets wat ermee te maken heeft, maar onderhand zijn we weer een jaar verder en lopen we in het zieken huis.....dat hadden we allemaal niet van te voren verwacht...en kan je soms ook wel eens denken van.....waarom nou wij? we er om elkaar te steunen!
Oh Laraxx, kan me voorstellen dat het nu toch wel erg spannend is! Ben benieuwd. Heb jij eigenlijk al afspraken in de agenda staan voor vervolggesprekken etc. ivm de IVF? Wij hebben in maart onze 6e IUI en ik weet niet zo goed of het verstandig is nu al te bellen om afspraken voor IVF te maken etc. Ik verwacht eerlijk gezegd dat men in het zh zegt dat we pas kunnen bellen na de laatste IUI. Maar ik wil graag zo snel mogelijk door en niet 'nutteloze' tijd moeten wachten.
Ukk: Hoe ik me voel... hm, heb al de hele avond van die prikkelige steekjes in mn buik, voelt alsof er iets gaande is....dus áls dat al zo is...hoop ik heel hard dat het dit keer wel blijft plakken... Druufke: elke zwangerschap kan totaal andres zijn dus wie weet! Laraxx: ik hoop ook dat er geen IVF nodig gaat zijn voor je!!
Esther1983 - eerste kindje IUI 3 op 1 maart Ukk - eerste kindje - IUI 2 op 18 Februari - NOD 4 Maart Heitje - eerste kindje -NOD 5 maart - IUI start 3e week van maart Laraxx - eerste kindje - IUI 6 op 15 feb - NOD 1 Maart Druufke - eerste kindje (?) - IUI op 17 feb -NOD 3 maart
Blade: je kan altijd ff bellen en informeren toch? Misschien is er wel een wachtlijst voor IVF, als je geen tijd wilt verspillen zou ik me er zsm op laten zetten hoor!
@ All ik heb misschien een wat rare vraag, maar ik heb nogal gevoelige borsten en toen ik net er wat op drukte lichtjes kwam er vocht uit mn tepel het is alleen wel wat slijmerig zeg maar k weet niet precies hoe k het uit moet leggen. heeft iemand dit ook gehad....? normaal heb ik nooit vocht verlies omdat ik dostinex slik tegen het prolactine gehalte en daardoor komt er nooit meer vocht uit wie o wie weet wat het kan zijn?
Geen idee Ukk! Heb dat zelf nog nooit gehad.. Maar ik denk altijd: een nieuw kwaaltje geeft ook nieuwe hoop!
Nieuwe kwaaltjes nieuwe hoop inderdaad @ blade bij ons moet je na 3 rondes in een gesprek aangeven of je voor ivf wilt gaan. Je kunt je dan meteen opgeven bij dat ziekenhuis. Maat bij vumc hebben ze ook 3 maanden wachttijd. Dan gaan je dossier helemaal bespreken in vergadering en mag je daarna beginnen. Ik zou gewoon bellen! Liefs
Oh ja vergeet nog over mezelf te schrijven vanmorgrn fm gehad op dag 11! Meerdere follikels van 1,0 dus nog te klein dossis weer opgehoogd tot 150 nu en maandag weer terug!
Zo dacht ik idd ook maar wij krijgen eerst nog een gesprek met mn gyn als de 6e iui ook mislukt is... dan verwijst hij ons door (ander ziekenhuis) hij ons is het niet gebruikelijk om op eigen houtje alvast afspraken te maken voor ivf maar dat zal wel in elk ziekenhuis weer anders zijn!!! Ik heb nog steeds erg veel last van steekjes in mn liezen heel vreemd... maar durf haast niet meer te hopen!:x
Hoi meiden, hier een update van mij. Donderdagavond die rotspuit gezet, heb er de hele vrijdag last van gehad. Zaterdagochtend potje gebracht, anderhalf uur later kregen we onze eerste behandeling. Helaas was onze eigen gynaecoloog er niet maar de man die ons hielp was ook aardig. Helaas had hij niet de uitslag van het zaad. Nu wachten maar, de omgeving leeft zo ontzettend met ons mee, dat steunt ons enorm. Vrijdagavond de nieuwe aanwinst van vrienden bekeken, ik vond het totaal niet moeilijk om dat te zien, dat binkie is me toch een partijtje welkom en heb echt de hele zwangerschap met haar meegeleefd. Ik mocht het mannetje even vasthouden en het viel direct in slaap. Wat een geluk om zo iets teers vast te houden. @heitjekarweitje, ik duim voor je meid!!! Wat een spannende tijd voor je! Mijn twee weken wachten zijn ingegaan. Ik ga proberen (ja, proberen), niet bij elk onbekend gevoel of pijntje te denken, het zal toch niet, maar of me dat gaat lukken. De teleurstelling staat natuurlijk om de hoek te wachten, hoe bereid ik me hier op voor?