Hier: ben toch wel behoorlijk ongerust over die 2e cyste (eitje dat is blijven zitten). Ik had eerst bedacht dat ie gewoon deze maand niet verder gekomen was dan mn eileider...maar de FA vertelde dat deze maand mijn eitje rechts gesprongen is. De cyste zit links! Dat zou betekenen, als ik logisch redeneer....dat dat eitje al van een eerder maand is geweest...en waarom zou ie dan nu wegspoelen? Pff hoop echt dat dit geen roet in het eten gooit hoor..kijk zo uit naar de IUI...en nu ineens dit
@ Pearl je HCG verdubbeld iedere 48 uur dus je zou morgen weer een testje kunnen wagen in de ochtend! Spannend hoor! @ Heitje, kop op! Misschien ben je wel gewoon zwanger! En cyctus kunnen ook na je eisprong wegspoelen hoor! We hebben een hoop wachtenden op dit moment, wat een spanning! Ik duim voor jullie allemaal! Liefs
Heitje, ik heb vorige keer ook uitleg gekregen over cystes en ze vertelde dat ALS er 1 zou zitten dit helemaal niet erg zou zijn, kan er zo een half jaar zitten maar zolang je er niet erge last van hebt kan het geen kwaad... ze gaan bij ons dan ook gewoon door met IUI (dit wist ik ook niet hoor) maar hij kan dus ook zomaar een keer weg zijn! Heb even opgezocht wat het gele lichaam doet en deze zorg ervoor dat het eitje in kan nestelen, wanneer zit mislukt is verdwijnd het gele lichaam en anders blijft het ongeveer 12 weken aanwezig! Hopelijk ben je zwanger! Pearl, ook spannend voor jou dus, ik had 1 dag later de iui! Ik had gistermiddag MEGA pijn in mn onderrug, niet normaal.... zo'n pijn wat ik normaal heb als ik echt ongesteld ben maar dan nog erger.. dat heb ik eigennlijk niet voordat ik ongesteld ben... Vandaag werd ik wakker met een fijn/rustig gevoel in mn onderbuik, geen krampen of zeurderig gevoel! Dit geeft me hoop.... vaak heb ik op mn nod of daarvoor al zo'n pijn onderin.. nu dus niet.. Pff spannend hoor....
Hoi lieve meiden, Ik spiek even snel mee en wat is het mega spannend voor jullie zeg ik duim nog steeds voor jullie hoor en denk aan jullie. Meiden kop op positief blijven en hopen dat het hier helemaal volstroomd met allemaal zwangere dames ..... Laraxx, Voor al voor jouw je 6 de IUI hoop het zo voor je zo vlak voor de IVF ben je gewoon lekker zwanger ik blijf even spieken af en toe. Dikke knuffel voor jullie allemaal ook al ken ik de helft niet meer maar maakt niet uit. Liefs Babyborn......xxx
Pearl: ohh goed zo, *doet ongi-blijf-weg-dansje* Esther: hoe bedoel je na eisprong? Dat ie tijdens mn ongi weggaat? Want dat is ook de bedoeling Laraxx: als de cyste er tijdens mn ongi nog zit, gaan ze bij mij helaas niet starten met IUI...en dan willen ze het nog een maandje aankijken...Had ook meer gelezen over het gele lichaam, deze verdwijnt, als je niet zwanger bent, ongeveer 2 dagen voor je NOD. Het zegt dus niks. En je kwaaltjes...klinken goeoeooeed!! Babyborn: leuk dat je ff hier komt kijken, en een knuffel is altijd goed hoor!!! Thanks!
@ Lara Spannend allemaal! dat is positief dat er nog geen teken van ongi is! zou zo mooi zijn! net voor dat je naar IVF over moet gaan echt ik duim zo hard voor je!!! @ Pearl bij jou is het ook spannend maar wel goed dat je nog niet ongi bent je zou haast denken.... ik vind het knap dat je zo geduld hebt met testen ik had vandaag alweer getest denk k haha....succes meid en ik duim ook voor jou en ik hoop dus ook dat we 2 positieve berichten gaan horen deze week!!! @ All voor alle meiden die moeten wachten heeeeel veel succes en mn duimen draaien overuren voor jullie!!! en de meiden die binnenkort weer IUI gaan doen ook succes en hopelijk word het voor ons allemaal een mooi en vruchtbaar jaar!!!
@Laraxx en Pearl, ben ook druk aan het duimen voor jullie!! @all, ik zit net 5 dagen op de wachtbank. Afgelopen donderdag onze laatste IUI gehad. Dus nu nog ruim 1.5 week wachten. Heb ook alweer pijn in m'n rug. Maar ga proberen me deze keer niet op alle kwaaltjes te focussen. M'n lichaam heeft me tot nu toe elke keer voor de gek gehouden! Dikke knuffel voor allemaal!!
@ukk: mijn NOD is 12 maart. Vooralsnog valt het me mee, tuurlijk, ik denk er vaak aan maar het beheerst me (nog) niet. Misschien als we dichter bij 12 maart komen dat er kriebels komen. Ik voel niets, voel me niet anders dan anders. Ik moet eerlijk zijn, ik had gehoopt dat mijn lichaam een teken zou geven. Tegen beter weten in, want dat kan natuurlijk niet, toch? Maar helaas, dat gebeurt niet. Ik ben best een tijd boos geweest om mijn lijf hoor, ik heb het altijd goed onderhouden, ik rook en drink niet, heb altijd gesport, en nu heb ik iets van mijn lijf nodig en nu laat het me in de steek. Daar ben ik best boos om geweest. Het voelde niet eerlijk. Maar ja, we houden vol, wat kan ik anders doen. Heb wel al direct een recept weggebracht voor eventueel ronde 2.... Ik breng het liever terug dan dat ik geen tijd meer heb om een en ander te regelen en dus een maand moet wachten. Vrienden leven met ons mee en ik weet zeker dat er ook voor ons zullen zijn wanneer we de teleurstelling moeten wegslikken.
@ Moon heeel veel succes meid! hoop het zo voor jullie zou zo mooi zijn zo vlak voor de overgang IVF! ik duim voor je meid! en idd het zo moeilijk om je niet bij elk steekje of krampje te negeren, maar is wel het beste. helaas makkelijker gezegt als gedaan. succes!
Meiden, wat is het spannend bij jullie allemaal! Volgens mij zit zo'n beetje iedereen op het wachtbankje! Gezellig zo samen! Ik heb nog niet zoveel te melden, inmidddels aan de provera, nog 8 dagen, dus voorlopig nog geen wachtbankje voor mij.... We gaan zometeen naar de notaris (nieuw huis kopen) dus dat is wel heel spannend! De komende weken zal ik dus weinig online zijn. Af en toe kom ik even kijken wie ik mag feliciteren! Heel veel succes met wachten allemaal! Als jullie nu alvast het goede voorbeeld geven, dan volg ik jullie over een paar weken! Op naar veel roze!!
@ Murphy, spannend een nieuw huis! Op naar een nieuwe weg in jullie leven, met kindje Wij gaan het goede voorbeeld geven met ze allen hopelijk gaat de IUI deze ronde ook door voor mij. Morgen eens zien hoe het met mijn follikels staat. Succes met de verhuizing en we spreken je vast snel weer! Liefs
Hi Meiden, Nou ik heb mijn 1ste iui achter de rug, was echt snel klaar... Nu 2 weken wachten dus idd ook op het wachtbankje. Mijn man had 98.5 milj. zaadjes dus daarbij moet toch ons wondertje zitten x Leonie
@Leonie, wat een mooie score! Fijn dat alles goed gegaan is. Nu maar wachten, wachten en wachten haha zoek maar lekker veel afleiding
@ Murphy dat is wel een lekkere afleiding! en een spannend tijd een nieuwe start een nieuw begin en daar hoort natuurlijk ook een kleine ukk bijen ik hoop dat we het goede voorbeeld kunnen nemen haha.... @ Esther morgen moet je weer voor FM? ik hoop dat je einde van de week je IUI kan doen en dat je dan een normale lengte hebt en dat de medicijnen helpen @ Le snel gaat dat he had ik ook niet verwacht haha....niks om tegenop te zien, super score trouwens! wie weet...je zou zeggen dat er een tussen moet zitten ik duim voor jullie! succes met wachten en idd wat esther al zegt zoek lekker wat afleiding dan gaat het wel zo snel
Oh dames, wat goed van jullie dat wachten....... Pfffff ik doe nu zoveel om maar bezig te kunnen blijven en niet te denken aan donderdag......TESTDAG!! Mijn vriend word gek van me hihi. We moeten toch wel een mega geduld hebben!!!! Heel veel succes met wachten en geduld hebben, iemand nog meer tips om te tijd door te komen hahaha, mijn huis is schoon de was is gedaan........ Hopenlijk lezen we hele fijne berichten snel!!
Vanavond ging ik naar het toilet en had rare afscheiding, he, niet weer een schimmelinfectie, ik kom daar maar niet van af. Gelukkig heb ik de creme in huis, ik wordt er gek van. Maar de afscheiding is ook een beetje bruinig, ik wordt toch nu niet al ongesteld? Herkent iemand dit in de derde week van je cyclus?
@ Druufke ik zou het niet weten wat je nog meer zou moeten doen als je huis al schoon is en de was al gedaan haha....shoppen misschien....?succes met wachten! jij kan 1 dagje eerder testen ik had er vorige week totaal geen last van maar deze week veranderd dat helemaal haha word gek van mezelf! @ Augustus misschien innesteling dan kan je ook een wat bruin.rood achtige afscheiding hebben, maar miss is het daar nog wat te vroeg voor hoor? als je het niet vertrouwd kan je altijd even in het ziekenhuis horen, maar zou het eerst ff afwachten wat het nou precies is misschien was het maar een keertje hoop dat alles goed is meid! @ All wat ik vorige week had....heb ik nu niet meer!!! haha....word echt GEK van mezelf de tijd gaat zoooo langzaam en ik dacht van misschien ga k na het weekend maar testen, maar als ik vrijdag of zaterdag nog niks raar voel dan denk k dat ik niet kan wachten hoor haha.....hoe is het met alle andere wachtende meiden??? wanneer mogen jullie testen en hoe is het met pearl en lara......al nieuws
@ augustus, ik zou ook aan innesteling denken je ongi zou te vroeg zijn! Spannend hoor. En een schimmelinfectie zou ook kunnen door de iui, dacht ik de eerste ronde ook te hebben! @ ukk stuiter stuiter haha nog even wachten ik heb morgen fm ben benieuwd! Liefs
Eshter: veel succes morgen met de FM! Murphy: ik hoop dat je snel ongi gaat worden hoor zodat je weer verder kan! En proficiat met jullie nieuwe huis! Leonie: wow wat veel zaadjes zeg!! Top! Ukk: zeker te vroeg voor een ongi...geen idee wat het kan zijn, ik denk ook te vroeg voor een innesteling? Hoe gaat het met Pearl??? Ben benieuwd of ze weer getest heeft! Pff spannend he zo vlak voor NOD! Hopelijk gaan de komende dagen voor jullie (en voor mij ) snel voorbij!!