Ja, jullie hebben gelijk, ik ga helemaal niet op 5 maart testen. Dat maak ik mezelf helemaal gek. En wat die meerlingen betreft, laat een van ons er tien krijgen, nemen we er allemaal één en vieren we de verjaardag altijd samen, komen we op de bruiloft van de kids.. Oke, ik draaf door...... Fijne avond alvast, Liefs.
@ heitje volgens mij is na een week alle hcg van de pregnyl er wel uit zei mijn FA Nou ik ga vanavond in ieder geval heeeeeeeeeeeeel vroeg naar bed, des te eerder is het morgen hihi!!
Haha groot gelijk Druufke! En thanks voor de info! Hahaha Augustus...strak plan! Alleen euhm 1 probleem....wie gaat die 10 kids baren?
@ heitje 10 dagen staat in de bijsluiter na het prikken! @ druufke, spannend! Laat je het morgen weten! Meiden niets meer van pearl gehoord hier!!
@ Esther nee nog niets van pearl gehoord idd ben benieuwd hoop goed nieuws voor der het hangt af van de hoeveelheid pregnyll, maar als je de 5000 prikt dan is het er na 10 dagen uit spannend allemaal zeg er zijn veel die deze week of weekend NOD hebben! hoop op veel roze
Je zou toch denken als ze goed nieuws had dat ze het kwam melden....dus vrees voor het ergste voor haar... Oke dus het geldt ook voor 10.000 eenheden pregnyl lijkt mij? Wilde dit graag ff weten voor de volgende ronde....dat ik niet op 10dpo al ga testen en een 2e streep zou krijgen die uiteindelijk niks betekent! Ja veel bijna op NOD he!! Superspannend! Ik hoop echt op wat roze hier, sinds ik hier meeklets heb ik nog niemand mogen feliciteren!!
Goede morgen dames, nou ik heb net mijn testje gedaan.........helaas is ie negatief! Maar nog geen spoor van ongi......
Goedemorgen dames, Vanmorgen weer op follikelmeting geweest. Niet zo best, de grote waarvan we hoopte dat ie vandaag 1,8 zou zijn is niet gegroeid. De rest wel. Ziet er nu zo uit: Rechts 1,5 - 1,5 - 1,3 -1,3 -1,2 -1,2 - 1,1 - 1,1 Links 1,6 - 1,4 10 follikels en een grote kans dat ik er morgen 5 vanaf 1,5 heb en alles afgeblazen wordt. Ik ga maar heel hard duimen dat het nog goed komt morgen! Ik ben wel wat verdrietig nu. 14 dagen Gonal F gespoten en 2x de dossis opgehoogd en nu dit pffff
@lara en druufke: shit zeg, van nega testen. Maar: ook geen ongi, dus wie weet....blijft nog even spannend dus, succes! @esther: ik kan me voorstellen dat je aan het balen bent. Al die dagen spuiten en dan misschien nog geen kans. Ik ga duimen dat er niet meer dan drie doorgroeien. Het kan nog steeds! Ik zie in je onderschrift dat je ook utrogestan hebt gekregen? Wat goed! Ik gebruik dat spul ook. Niet zo'n prettig spul om te gebruiken vind ik, maar wel voor een goed doel! Ik heb nu pas 4 tabletten provera gehad (van de 10) maar heb buikpijn alsof vandaag of morgen al menstruatie gaat beginnen. Hoop het eigenlijk niet, want dan komt de iui gevaarlijk dichtbij onze verhuisdatum in de buurt. Dat lijkt me niet zo handig, dus ik hoop maar dat mijn lichaam zich aan de bijsluiter van provera houdt en ongi pas over een weekje gaat beginnen....
@ murphy zou wel balen zijn inderdaad als de iui bij de verhuisdatum in de buurt komt! Hopelijk wacht het nog even! Ik heb de Utrogestan nog niet gebruikt hoor, pas na de IUI, maar zoals het er nu uitziet... Maar het kan nog! Er staat bij mijn formulier dat als ik 5 follikels heb van 1,5 of groter ik ook provera moet slikken.... Zitten daar nog bijwerkingen bij?? Liefs
Hé meiden, wat een minder goede berichten allemaal. @Lara en @Druufke, geef het nog niet op. Pas als je ongesteld bent geworden heb je helaas het keiharde bewijs... ik denk aan jullie. Dikke zoen, augstus2009.
Pff kan me voorstellen dat je verdrietig bent zeg! Ik hoop echt heel erg hard voor je dat ze niet allemaal zo hard doorgroeien hoor!! Dat spuiten lijkt me al geen pretje en als je dan nog een maand moet overslaan doordat er teveel groeien is helemaal klote...
Nou dan hoop ik met je mee dat je ongi nog ff op zich laat wachten! Ik heb ook altijd al daaaagen van tevoren een ongi-gevoel....dus misschien duurt het bij jou ook nog ff!
Zo, heb ff lekker ge-quoted (huh hoe schrijf je dat haha) Hier weinig te melden...het is afwachten...ik ben in ieder geval na dit weekend een stuk wijzer...dan weet ik ten eerste of ik nu niet zwanger ben...en of de cyste weg is en we dus kunnen starten met IUI!