Heee gillian, Wat rot joh dat je oma is overleden heeel veel sterkte voor de komende tijd hier mee. Ja ga maar lekker vertellen aan je mannetjes ouders is wel even wat leuks nu is voor jullie ook wel even lekker ja toch veel plezier en geniet ervan he is het voor de beide kanten eerste kleinkind? He gillian misschien zitten er wel meteen 2 in je buikje dat zou ook leuk zijn zeg nou meid doe rustig aan de komende tijd en ikke nog geen ongi heb wel gevoel dat het er aan komt maar ik weet het niet we zullen het zien. Morgen ben ik weg lekker naar dolfinarium met zijn drieetjes. Groetjes babyborn......
Heee lien was je weer thuis ik zwaai even hoe is het lekkere paar daagjes gehad meid. Groetjes babyborn...
Heej dames, ik ben nog niet thuis hoor, maar we hebben een klein laptopje bij ons. En in dit appartement hebben we gratis internet, dus ik zat even bij te lezen. Word ik gelijk gesnapt door babyborn !! @babyborn, misty, lin, wat balen dat er ook voor jullie weer een ronde voorbij is. Of is er bij jou toch nog een kansje, babyborn? Ik zag dat zich weer een paar nieuwe meiden gemeld hebben: Welkom ! Iemand van jullie vroeg wanneer ze met het ziekenhuis moest bellen over de IUI. Ik zou dat even aan het ziekenhuis zelf vragen, aangezien dat niet overal hetzelfde is. Zelf moet ik meestal bellen op dag 1 voor een afspraak op dag 10. Maar bij een collega van mij werd altijd een uitgangsecho gemaakt op dag 3. Dus het kan wisselen per ziekenhuis en per patient. @Gillian: leuk om te lezen hoe het met jou gaat ! Gecondoleerd met je oma, maar wel fijn dat je haar nog hebt kunnen vertellen van je zwangerschap Jou zie ik een beetje als het zonnetje van dit forum, omdat jouw verhaal ons allemaal hoop geeft @Brigges, ik ben heel benieuwd naar je IVF-ervaringen. Ik heb zo'n voorgevoel dat wij daar ook op uit zullen gaan komen. Veel succes in elk geval !! Vrijdag de 13e was niet mijn NOD. Ik verwachtte de ongi eigenlijk pas de 16e, maar toen we vanavond in onze kamer kwamen verloor ik ineens bloed... ik snap er niks van... het is ook wat ander dan normaal, vrij 'oranje' van kleur, maar wel duidelijk bloed. Ik ga er dus maar vanuit dat dit mijn ongi is. Verder eigenlijk geen duidelijke ongi-klachten, hooguit wat rugpijn, maar dat kan ook komen doordat we veel gewandeld hebben. Wel ontzettend balen ! poging 4 mislukt ... Overigens hebben we wel een lekker weekje achter de rug, een paar daagjes gerelaxed in Thermae 2000 en nu een paar daagjes in Antwerpen. Morgen gaan we weer naar huis. Volgende week gaan we waarschijnlijk nog een paar dagen naar zee. Het weer is lekker geweest afgelopen week, dat was mooi meegenomen
@Lien: fijn dat je lekker aan het genieten bent van jullie vrije dagen. Hopelijk heb je volgende week ook een beetje mooi weer. Hmm, oranje is nog niet rood toch? Wie weet is het van een innesteling? Hoop in ieder geval voor je dat poging 4 niet mislukt is. En een voorgevoel voor IVF? Heb je daar ook al eens met de gyn over gesproken en hoeveel IUI behandelingen jullie gaan doen? Hopelijk is het allemaal niet nodig! @Gillian: ... ik twijfel of ik je al gecondoleerd heb, maar anders bij deze. Altijd rot als een oma is overleden. Mijn oma ligt nu in het ZH en de oma van mijn man ook, denk dat al die oudjes er na elkaar tussen uit knijpen. Hopelijk maken ze ons nog zwanger mee Zouden ze geweldig vinden.
SNap er geen hout van hier. Heb nu een paar keer een heel klein beetje bruin/rood verlies gehad maar nog niet echt ongi. Dacht het wel. We zijn een beetje gespannen eronder. Ga straks even test halen en dan morgenvroeg als er nog steeds niet echt veel verandert is een test er tegen aan gooien. Heb dit nog nooit gehad. Ben wel mega moe en heb knallende hoofdpijn en warm pfffffffffff
Zo spannend toch hier. babyborn nog niks en niks is niks! was het dolfinarium leuk? het was wel lekker weer! Lin anders dan anders........... Lien misschien geen ongi? Is het doorgezet? T zonnetje haha klinkt heel lief! ik straal me rot en hoop dat jullie iets op vangen en ook snel mogen stralen! hihi klinkt lekker je vakantie! geniet er maar van! Misty bij jullie ook slecht met de oma's? Wat hebben ze? is het erg? Dank allen voor de condoleances. ( ik zou rust nemen maar moet toch ff kijken haha) babyborn 2 in mijn buik? haha ik had maar 1 ei dus dan zou het wel een heeeeele kleine kans zijn! Zou het natuurlijk wel gaaf vinden. Mijn darmen zitten al tot onder mijn oksels zo ongeveer dus die buik staat mega bol! moet ik die buik nog verstoppen de aankomende weken.Mijn schoonouders waren mega blij. Verder duw ik iedereen perongeluk omver met die mega borsten LOL en ben ik een beetje sjaggie. o o o....en lekker is ook vooral geen kattenbakken verschonen! haha.vind ik rotwerk dus komt nu erg goed uit! nou weekeind. zo even popstars kijken wat ik heb opgenomen. Je moet toch wat............
@Gillian: Mijn oma heeft iets met haar leverwaarden en nog iets wat niet goed is in het bloed. Ze blijft ter observatie en voor wat onderzoeken in het ZH. De oma van mijn man heeft een hersenbloeding gehad, maar daar gaat het nu steeds wat beter mee. Ze is ook al aan het revalideren. Fijn dat je schoonouders zo blij waren Altijd leuk om iemand zo te kunnen verrassen.
@Gillian, 'onze' enige zwangere, we koesteren je hier wel hoor! Ook nog gecondoleerd met je oma, altijd verdrietig om een familielid te verliezen, hoe oud ze ook zijn geworden.. @Babyborn, wel/niet?? spannuuuund.. @Lin, dus de ongi zet niet door, denk dat ik dan ook een testje zou doen alleen om uit die onzekerheid te komen! Ik heb vandaag zooooo genoten van het zonnetje! Scheen die bij jullie ook zo volop? Boobs nog steeds zeeeer pijnlijk en merkte vandaag aan mijn humeur dat de ongi er al aan zit te komen. Hebben jullie dat nou ook? Ik ben dan zo aangebrand en fel en het zijn echt buien, arme sportpapa moest het ontgelden.. Nu ben ik weer het zonnetje in huis, gelukkig! Ik hou m'n hart vast als ik over een tijdje aan de hormonen moet. Dan wordt het mssn nog erger! Allemaal fijn weekend verder!
Nou, dat klinkt als hoopgevend voor Lin en Babyborn ! Ik zal nog even voor jullie doorduimen, misschien is het nog niet te laat ! Hier is de ongi toch echt doorgezet. Het is wel wat minder heftig dan ik gewend ben, maar toch echt duidelijk rood bloed en het blijft aanhouden. Voor alle zekerheid gaan we morgenochtend nog wel even een testje doen, omdat mijn ongi eigenlijk veel te vroeg is, maar ik verwacht daar nul komma niks van. Morgenavond gaat de eerste puregon-spuit er weer in...
He lien jaja ik had je even gesnapt gisteravond lol leuk he fijn dat je het lekker hebt gehad is altijd wel even nodig beetje ontspanning succes met je spuit morgen ook weer spannend voor je. Gillian je kan gewoon niet zonder ons hihi je wilt toch kijken en lezen natuurlijk lol gezellig hoor leuk joh dus je schoonouders waren ook reuze blij fijn hoor ja toch enne je buikje een beetje verstoppen he hihi whawha enne je stuurt niet genoeg hcg hoor kom op zeg doe eens beter je best Je bent wel erg hoor jij geen kattebak meer schoonmaken nee hoor dat mag niet meer goed excuus nou he daar heb ik geen last van we hebben 4 visjes in een kom. Het was vandaag trouwens geweldig in dolfinarium mooi weer lekker kleurtje gekregen het was wel heel erg druk als de kleine jongen maar geniet en wij ook trouwens we zijn nou bagger zat ppff lekker zo naar bedje toe met me rooie hoofd. Lin jij maakt het ook spannend zeg jeetje raar is dat he ik heb nou sinds vanavond eindelijk wat rose aan me papier ik voel nu wel dat het denk eraan komt mijn ongi weet morgen wel meer dan wet ik het zeker dat het weer niet gelukt is ggrrr nou ben benieuwd of je nog gaat testen morgen hoop het voor je dat het raak is succes duim duimen Groetjes babyborn...
Sportmama ik denk wel dat mijn ongi eraan komt helaas had nu rose aan me wc papier en voel ook wel dat mijn ongi eraan komtdus ga er wel vanuit dat we weer de volgende ronde in gaan. Ben benieuwd hoe het met jou straks gaat en iedereen reageert toch anders op de hormonen ik ben net een duiveltje en dan ben ik weer heel lief erg vervelend dan ga ik ook nog wel eens tegen me zoontje tekeer en dan denk ik nouja lekker dan hoor al die troep maar ja ik maak het wel weer gauw goed kind snapt er niks van me mannetje reageert niet eens meer erg he. Jij zou nu toch gaan beginnen met iui eerste keer of was jij het nou die al wist hoe gaat ik ben even in de war denk ik hormonen he Lien balen trouwens zeg dat je ongi toch gekomen is en dan nog wel zo vroeg af en toe kan je lichaam ook niet meer volgen vind je ook niet. Ikke naar mandje ben af naar zo n dagje ben ook niet meer zo piep lol groetjes babyborn....
Hier ook eindelijk mijn ongi door gebroken. Heb gisteren nog wel getest maar negatief dus. Heb vreselijke krampen ............ Voel me niet fit eronder.
Balen lin ik ook ongi geworden en goed ook ppff ik heb er behoorlijk last van dit keer hoofdpijn krampen moe lekker chagerijnig,:x Ik ga me maar weer voor bereiden voor de volgende ronde ik ga weer clomid slikken vanaf de derde tot zevende dag ik moet nu wel een dubbele dosis slikken waarom weet ik niet want ik had al van die mega eggs de vorige keer we doen het maar braaf en dan achste dag FM gyn wou het nou eerder. Dat zou dan zondag zijn maar dan doen ze hier geen FM volgens mij wel op zaterdag nou ja ik hoor het wel als ik morgen ga bellen. Gezellige dag meiden vandaag het is hier verschrikkelijk somber en saai weer wel droog. Zo even wentelteefjes maken met mijn kleine mannetje Groetjes babyborn....
Nou meiden, we zitten dit weekend met velen in hetzelfde schuitje. Tot en met gisteren was mijn ongi nog wat minder dan anders, maar vanochtend toch volop ongi. We hebben nog wel een testje gedaan voor alle zekerheid, maar uiteraard was dat totaal zinloos... Op naar ronde 5 IUI... Inderdaad irritant babyborn, dat je lichaam vaak net wat anders doet dan je zou verwachten... Hebben jullie dat nou ook, de angst dat het misschien wel nooit gaat lukken? Soms bekruipt die angst me ontzettend. Ik kan me gewoon niet voorstellen om nooit moeder te worden, maar ik kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een positieve test in handen zal hebben.
Hey meiden, wat ontzettend balen dat jullie ook allemaal ongi zijn geworden! Het was wel even spannend bij een aantal van jullie. @Lien: heel herkenbaar meid! Ik kan me ook niet voorstellen dat wij geen kindjes kunnen krijgen, maar ook geen positieve test :S Alhoewel ik er wel eens over droom. Deze cyclus vind ik het helemaal raar. Heb het gevoel dat we deze cyclus nu vergooien, omdat we niks doen :S 26 augustus gesprek met mijn eigen gyn (deze was nog op vakantie), dus nu even geen clomid en FM etc. Ben benieuwd hoe deze cyclus dan loopt. We zullen wel weer zien.
@Misty, het lijkt me ook wel lekker om een maandje geen hormonen te gebruiken. Maar tegelijk zou ik dan ook het gevoel hebben dat er helemaal geen succeskans is. Dat herken ik wel. Wij hadden eerst het plan om komende maand even pauze te nemen, maar dat bleek toch een beetje onhandig uit te komen. Dus we gaan vanavond toch maar weer beginnen met puregon. Nog twee pogingen en dan mogen ook wij waarschijnlijk overstappen naar IVF. Ik denk wel dat we dat gaan doen, hoewel we ook nog wel wat twijfels hebben...
Nog 3 nachten slapen dan hebben wij onze intake voor IVF. Ben heel benieuwd hoe en wat. Brigges wanneer moet jij weer naar het ziekenhuis? Hoest met de anderen? Wie heeft wanneer weer zijn NOD????
Hey ladies, Lin, zodra ik ongesteld ben moet ik een afspraak maken voor dag 5. Ik hoop dat de decapeptyl de ongi niet tegenhoud...maar ik denk dat ik volgende week maandag naar het ziekenhuis moet. (als het meezit) Aftellen naar je intake Lin...spannend he!
Heel spannend , ben ook heel benieuwd wat of het inhoud en wat of ze vragen enz. Voor jou ook spannend dus. Heb je veel last van de spuiten die je zet??
Lin succes woensdag met je gesprek en brigges hoe gaat het met spuiten valt het mee of tegen ik ga duimen voor jullie meiden. Wel balen hoor weer allemaal ongi ppff de meiden van 13 augustus komt toch door die datum denk ik Allemaal ik heb net gebeld naar het ziekenhuis voor een FM dat moet nu AS vrijdag al om 10:20 eigenlijk zondag maar dan doen ze hier weer niks helaas de gyn wou mij wat eerder zien vandaar dus ik zal dan nog wel een keertje terug moeten voor FM. Het eningste nadeel vrijdag is dat ik niet mijn vriendin heb ggrr nou moet ik weer naar een wat oudere vrouwelijke gyn en dat is toch een hork ppff om het even netjes te zeggen het is een vrouw maar ze moet hoog nodig met pensioen ze zegt niks doet heel hard handig ik bloed altijd mega als zij bezig is geweest dus daar ben ik echt niet blij mee met recht gewoon een vrouweslager. We zien het wel weer. Weten jullie eigenlijk waarom ik dubbel clomid moet gaan slikken daar is mij vorige keer niks over verteld en ik had van die mega eggs ik vroeg het net en ik krijg niet echt antwoord ja het is druk met de telefoon ja dus ik ben een uur aan het bellen geweest om er door heen te komen ik heb het even gehad met het ziekenhuis vandaag het zal door me hormonen komen.:x je kan even antwoord geven daar kan ik mega boos om worden. Me mannetje komt zo thuis zal even vragen of hij kan bellen die heeft wat meer geduld. Groetjes babyborn....