Hi Meiden, Ik loop ook in het Spaarne ziekenhuis, wist niet dat die percentage toch nog zo hoog ligt. @ pearl: Gefeliciteerd. Wat fijn zeg! Bij mij gebeurt er nu niet zo veel, wachten wachten. Ik vind het gewoon een beetje raar dat ik nu niet naar het ziekenhuis hoef, ben afgelopen week 9x in het ziekenhuis geweest en nu helemaal niet...... Gisteren hebben we gehoord dat mijn nichtje baarmoederhalskanker heeft en ze is 26 weken zwanger. Pfff. Zo vreselijk. Binnen nu en 2 weken moeten ze het kindje halen en dan halen ze gelijk haar baarmoeder eruit. Zo dubbel allemaal, zelf hoop ik dat ik snel zwanger ben en zij kan straks helemaal nooit meer kinderen krijgen. Sorry maar dit moest ik even kwijt. x Leonie
Jeetje Le, Wat een verschrikkelijk nieuws voor je nichtje. En ook moeilijk als familie, als je zelf met vergelijkbare maar toch heel andere zaken bezig bent.
@ Leonie jemig meid! dat hakt er wel even in zulk nieuws sterkte meid! het is ook heel dubbel allemaal....en eigenlijks niet eerlijk verdeeld, maar zo zal het voor altijd en met alles zo blijven...helaas succes met wachten he hoop op een posi test! @ Kanshebber hoe is het met jou? hoe is het om even een maandje rust te hebben. lijkt me ook wel lekker hoor even helemaal niet aan iui of NOD te hoeven denken geen stress
@ kanshebber, al weer begonnen ??? @ ego, ben al wakker van de zenuwen denk. Straks zien of ik 14 dagen voor niets gespoten heb of dat de iui toch nog doorgang kan vinden!
@ Esther ik hoop dat je niet voor niets hebt gespoten en dat deze ronde toch door mag gaan succes en ik duim voor je! @ Hier ziet het er niet goed uit......sinds gisteravond erg kramp nu geen last meer van, maar wel licht roze/bruin achtig verlies dus ben bang dat het door gaat zetten helaas deze ronde was het ook niet voor ons! succes meiden die nog moeten testen!!!
@Druufke, je ziet het, we leven allemaal met je mee! Ik baal ervan dat mij verteld is dat ik vanaf 5 maart kan testen.Ik had dit liever niet geweten en volgens mij kan het niet eens. Ik ga het niet doen maar het laat me niet los. Ik heb het gevoel dat het niet raak is. Ik was relaxed en positief maar gisteravond best een beetje down en verdrietig. En wat denk je, morgen naar een kinderverjaardag. Daar heb ik nu effe totaal geen zin in...... Nou ja, schouders eronder en nog een week voldhouden totdat ik zekerheid heb. Ga nog maar een bakkie drinken met mezelf.... fijne dag allemaal! Kus.
@ Augustus: 5 maart is erg vroeg hoor, gewoon niet doen. Je kan de Pregnyl nog in je lijf hebben, en je eigen zwangerschapshormoon zou nog heel laag zijn en wellicht niet meetbaar. Levert alleen maar onzekerheid op. Zeker 10 dagen wachten na de Pregnyl, en dat is nog krap. @ Esther: hoe is het gegaan? Ego: hier alles goed. Een heel hectische maand met verjaardagen, weekendjes weg en andere afspraken. Daarom geen IUI en weinig online. NOD nadert, kans natuurlijk bijna nul maar begin toch af te tellen. Ik heb inmiddels papieren voor het VU in huis en probeer daar op korte termijn in te schrijven. Voel me heerlijk zonder hormonen maar wil nu ook graag doorstomen met de laatste twee pogingen. Ik ben emotioneel inmiddels ook helemaal klaar voor IVF. Ik voel me heerlijk sterk nu al een paar weken: heb diverse weekenden met baby's doorstaan de laatste maand en heb ervan genoten. Woensdag een hele dag gekraamd bij een vriendin niet wat gehavend uit de bevalling is gekomen en dat was ook fijn. Niks geen jaloezie, wat maakt dat een ander mens van me!
@ Ukk , balen zeg, had het zo gehoopt! @ augustus, 5 maart is echt te vroeg en zou je nog onzekerder worden! Even volhouden! Anders test je vals positief zoals Kanshebben ook al aangaf! @ Kanshebber, wat goed dat je toch de papieren bij het VU hebt aangevraagd! Maar je hebt natuurlijk nog 2 kansen met de IUI! Wel fijn dat je je zo sterk voelt! Heerlijk gevoel! @ hier een hele happy dag Gisteren moest ik nog gewoon 150 spuiten, maar ik heb gewoon 75 gespoten, anders waren het er echt teveel geworden (ziekenhuis kan toch niet checken) De 1,6 was 1,8 geworden en de rest zijn allen nog tussen 1,1 en 1,5. (2x 1,5) dus mag ik vanavond de pregnyll zetten en heb ik zondag IUI nummer 3!! YEEAAAAH. Hierna stop ik even i.v.m. weekendjes weg en vakantie van 26 juni tot 10 juli naar Turkije. Daarna kunnen we door met het nieuwe hormoon, de menopur! Liefs
Hoi Esther, datis goed nieuws! Succes zondag, en dan genieten van de rust. Want je hebt een raar IUI-traject gehad tot nu toe. Spreek je de gyn ook nog voor je aan menopur? Begrijp ik goed dat je pas in juli/augustus verder gaat?
Hoi Kanshebber, heb 29 maart een gesprek met de gynaecoloog, maar heb natuurlijk afgelopen maandag al van een andere gynaecoloog de Utrogestan voorgeschreven gekregen. Dan inderdaad juli augustus pas verder! Even rust aan mijn lijf!
@ Esther ik ben er deze keer toch ook wel echt kapot van mn humeur is niet om van te genieten haha...ach ja we beginnen zondag weer met spuiten en duimen voor deze ronde! 3e keer scheepsrecht toch voor jullie ook! misschien hoef je na je break helemaal niet terug te gaan ja voor betere dingen het is je gegund!!! liefs....
@ Ukk, het is iedereen hier gegunt dus duim net zo hard voor iedereen hier! Succes met spuiten weer vanaf zondag! Ik ben blij dat ik even klaar ben met de spuiten.
Nou helaas ben ik vanmorgen ongi geworden....... Mag dinsdag weer naar t ziekenhuis voor een uitgangsecho Op naar ronde 2 Pfffff voel me even k** nu.
@ Druufke Klote meid! ik leef met je mee k ben het ook geworden vanmorgen. is toch altijd een k*t gevoel als het komt. op naar de volgende ronde @ Esther ja tuurlijk het is iedereen gegund alleen zou voor jou ook wel eens fijn zijn dat je nu echt eens een volle ronde kan hebben en niet een die na 8 dagen weer over is succes meid! vanavond moest je pregnyll zetten toch? en goed trouwens dat je zelf een mindere hoeveelheid hebt gespoten want anders had je idd een grote kans gehad dat je meerdere eitjes zou hebben. succes succes succes!!!
@ druufke, wat balen zeg! We kennen het gevoel helaas! Jezelf even lekker verwennen helpt een beetje! @ ukk, het zou inderdaad wel fijn zijn een normale ronde te hebben. Gister de pregnyll gezet, gaat steeds beter. Nu alleen last van gespannen onderbuik. Ik ben bang voor overstimulatie door de hcg toeniening en ik had natuurlijk al 13 follikels. Maar ja genoeg drinken en rust houden las ik. Liefs
Goeiemorgen allemaal, Wat een leuk nieuws dat Pearl zwanger is! Meid als je dit leest: GEFELICITEERD! Leonie: pff jemig wat vreselijk voor je nichtje! Sterkte voor haar! Ukk: vandaag NOD! En? Al getest? He, ik zie in een verder berichtje dat je je al klaarmaakt voor de volgende ronde? Ben je toch ongi geworden? Augustus: kop op he, alles is nog mogelijk dus hou hoop! Kanshebber: goed te lezen dat je goed in je vel zit, je sterk voelt en klaar bent voor de volgende poging! Super! Go for it! Esther: haha goed zeg dat je sneaky minder heb gespoten! Gek eigenlijk dat het ziekenhuis dan niet ook adviseert om minder te gaan spuiten, als anders het risico bestaat dat het hele circus niet doorgaat! Yes dus morgen de IUI! Alvast heel veel succes! Hopelijk dit keer een normale LF met aan het eind daarvan een mooie || test!! Druufke: shit balen meid...zeer begrijpelijk dat je je rot voelt Hier: temp is gekelderd dus verwacht vandaag of morgen mn ongi, hoop dat het snel doorbreekt, dan kan ik de uitgangsecho plannen en weet ik gauw genoeg of de IUI door kan gaan!
@ Esther alles voor een goed doel he als ik last van mn onderbuik had dan was het heerlijk om een lekker warme kruik er tegenaan te doen dan ging bij mij de pijn of kramp weg misschien is het wat! succes morgen hoop op veel zwemmers en een goed eind resultaat @ Heitje afwachten meid voor je ongi, maar wel fijn dat je dan zo'n uitgangsecho krijgt, dan weet je weer wat meer en waar je aan toe benthoop op goed nieuws en dat je gewoon door kan gaan voor IUI! succes meid! @ Druufke hoe is het meid? fijn weekend iedereen!!
Hi Meiden, Ja is zeker schrikken van mijn nichtje! Ze geven haar gelukkig wel veel kans, ze hopen dat het kindje nog 2 weken blijft zitten dan heeft hij meer overlevingskans..... Pfffff.... @druufke: balen zeg! Ik heb sinds vanmorgen pijn in mijn onderbuik aan mijn linkerkant, dit is de kant waar ik de goeie follikel had zitten.. Jeetje wat is het toch spannend! Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Fijn weekend!! x