Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by babyborn, Jul 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Le, ik heb altijd steken en pijn aan de linkerkant, maar dat bleek dus nu van een endometriose-cyste te komen...
    Maar heb ook wel es krampjes rechts gehad...het kan van alles zijn..ik zou me in ieder geval niet druk maken erover...
    Ik duim voor een || test voor je over een dag of 9!

2. ukk

ukk Actief lid

Jan 19, 2011
    264
    0
    0
    verkoopmedewerker kledingzaak
    @ Leonie hoop dat alles goed gaat met de kleine maar ok met je nicht. dat is echt schrikke zeg jemig!
    ik hoop ook dat je de 14e positief test of in de dagen daarop!:D
    duim voor je!

3. augustus2009

augustus2009 Actief lid

Jan 3, 2011
    433
    0
    0
    @Druufke: wat balen voor je meid, heel zuur allemaal. Even verwerken en opnieuw beginnen lief!!

Ik had gisteren een kinderverjaardag, de vriendengroep is dan bij elkaar en ik heb me kapot gelachen. Ik zag er een beetje tegenop want ik wilde er even niet meer over praten maar gelukkig, ik heb even niets hoeven te vertellen. Het was echt ontzettend gezellig, dat deed me even goed. Zit even in een klein dipje namelijk. Sinds donderdag zere borsten, en ik hoop toch niet dat ik tot aanstaand weekend dit gevoel blijf houden. Vooral als we verder in de dag zijn worden ze gevoeliger. Ik heb het gevoel dat mijn lichaam me wederom in de zeik neemt. Het frustreert me soms dat k het jarenlang goed heb onderhouden en nu ik iets terugvraag van mijn lijf het niet thuisgeeft. Ik kan er soms best een beetje boos om worden.

@Le1981: hoe gaat het met je nichtje, nog nieuws verder. @Pearl: fantastisch nieuws voor je, van harte gefeliciteerd hoor!!!

4. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Hoi hoi dames.....
    ja het gaat wel weer effe 2 daagjes lekker gejankt maar je we moeten verder he en ik geef de moed zeker niet op. Dinsdag mag ik weer voor de uitgangsecho.

@ Le: pffff wat een verhaal meid, heel veel sterkte!!!

@ augustus: ja kan me voorstellen hoe frustrerend dit allemaal is als je zo gezond leeft enz.!!

Fijne zondag allemaal!!

5. ukk

ukk Actief lid

Jan 19, 2011
    264
    0
    0
    @ Augustus ja dat is ook oneerlijk! je lichaam kan goed in de steek laten, dat hebben we volgens mij allemaal erg last van. ik heb ook vanaf een paar dagen na IUI tot aan NOD ontzettend zere borsten.
    ik hoop gewoon dat je zo ongelofelijke posi test in handen hebt volgende week!:D positief blijven meid! anders duurt de week zo lang;)

@ Druufke koppie op meid! we gaan ervoor! zie dat we de zelfde dag ongi zijn geworden. ik krijg nooit een uitgangsecho k moet gewoon 14 maart weer voor FM....:) succes meid!

@ All vanochtend de eerste menopur weer gezet, maar wat was dit een ramp haha....ik kreeg met geen mogelijkheid die spuit erin. dan toch maar doordrukken en toen ging ie uiteindelijk erin haha...dit had ik nog nooit mee gemaakt:p maar goed het is weer begonnen:)

@ Esther hoe is het meid?

@ Heitje hoe is het met jou nog het idee dat je ongi eraan komt?

6. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Venlo
    @ ukk: ik moet hormonen spuiten, vandaar dat ik voor die uitgangsecho moet, om uit te sluiten of ik cystes etc heb, anders mag ik niet spuiten. En normaal doen ze dat op de 3e dag van je menstruatie, kan ook op dag 4 of 5. En aangezien ik in het zuiden woon en iedereen aan carnaval doet kan ik dinsdag (dag 5) pas voor een echo.
    Doe jij IUI in je eigen cyclus dan?

7. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Venlo
    @ uk: oops niet goed gelezen, zie dat je ook spuit.

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Goedemiddag dames, iui 3 zit erop! Alles is goef gegaan. Nu maar wachten! Zal niet zoveel online zijn want heb het erg druk! Liefs

9. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

Jun 16, 2009
    2,218
    419
    83
    Esther, fijn dat de iui toch door kon gaan!!!
    succes met de wachtweken nu....
    Hebben ze trouwens ook nog een fm gedaan vlakvoor de iui?

Le, bah wat verschrikkelijk voor je nichtje zeg pfff.... ook erg dat haar kindje er nu ook mee te maken krijgt.. hopelijk gaat alles goedkomen!! sterkte..

Ukk en druufke, :(:( dikke knuffel!!!

Heitje, hopelijk wordt je niet ongi meis...

@all, met mij gaat t goed! Heb eindeijk 'rust' nu de laatste iui ook mislukt is.. haha klinkt gek he?! Gister dacht ik nog van neee maandag weer naar t ziekenhuis.... het er niet meebezig zijn bevalt me wel! Heb gister flink carnaval gevierd, erg leuk en gewoon lekker drinken zonder me druk te maken!
    We zien het wel wanneer we kunnen beginnen, als ik en paar maandjes moet wachten zou ik het ook niet heel erg vinden..

Fijne zondag nog dames!!

10. ukk

ukk Actief lid

Jan 19, 2011
    264
    0
    0
    @ Esther mooi dat het allemaal goed gegaan is meid! en nu maar wachten.....het leukste van alles....NOT.....wanneer moet je met die utrogestan beginnen, zijn dat een spuiten of pilletjes...?ik duim voor je meid!

@ Druufke ja ik moet dus ook spuiten, maar k hoef dus niet voor een uitgangsecho. zou wel eens ff horen waarom dat niet zo is bij ons....:)hoop dat bij jou alles er goed uitziet en dat je snel door kan voor de volgende ronde!:)

@ Lara dankje wel meid, ik snap het wel hoor. het is ook wel eens even lekker om er niet 24/7 mee bezig te zijn! en eens even lekker rust te hebben....ik hoop dat dit het echt voor jullie gaat worden!
    lekker even he om lekker te feesten nergens rekening mee te hoeven houden!;) succes meid morgen!

11. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ lara, succes vandaag! @ ukk, wij hebben ook altijd een uitgangs echo op dag 3 om te zien of alles schoon is na de vorige ronde. Anders mogen we niet starten! De utrogestan moest ik vanaf gister 2x daags vaginaal inbrengen. We wachten af. Dit is de eerste ronde dat ik nog geen druppel bloed verloren ben, zelfs niet na de inseminatie! We hopen heel hard deze ronde ;)

12. ukk

ukk Actief lid

Jan 19, 2011
    264
    0
    0
    @ Esther dat is dan wel een goed teken nog geen bloed! ik hoop ook echt dat deze ronde DE ronde is voor jullie! 3e keer scheepsrecht;)

@ Lara hoe is het gegaan?

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Goeiemorgen meiden

Augustus: hoe gaat het nu met je?

Druufke: jij ook dinsdag voor een uitgangsecho, is dat bij jou om te kijken of alles 'schoon' is voor de volgende ronde? Geen cystes oid? Oh laat maar ik zie je antwoord al ;)

Esther: weer op het wachtbankje! Ik hoop echt voor je dat je deze keer een hele goeie kans maakt en een langere LF hebt sowieso! Het is in ieder geval een goed teken dat je nog geen druppeltje bloed bent verloren!!

Laraxx: fijn dat je lekker carnaval hebt gevierd! Vandaag weer naar het zkh dus? Krijg je dan te horen wanneer je mag voor de intake voor IVF?

Hier: morgenochtend heen voor de uitgangsecho. Ben zaterdag in de avond ongesteld geworden dus rekent het ziekenhuis morgen pas als dag 3. Ik zelf had dat alweer als dag 4 gerekend...anders ben ik helemaal zo kort ongesteld voor mn gevoel... maar goed, nu weet ik tenminste wanneer ik de clomid ook moet starten. Jullie horen morgen van me of ik ook mee mag dingen naar de hoofdprijs! ;)

14. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

Jun 16, 2009
    2,218
    419
    83
    Heitje balen dat je toch ongi bent geworden....
    Hopelijk kun je gelijk door voor de IUI!!

@all, ik heb vanmiddag om 14:00uur mn afspraak.. heb eigenlijk geen idee wat er gaat gebeuren, ik denk dat ik de inschrijfformulieren meekrijg voor IVF (dat is namelijk in een ander ziekenhuis)
    Mn man gaat niet mee, hopelijk is dat geen probleem maar dat lijkt me niet...

Jullie horen het nog!!!

XX

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Veel succes Lara!

16. ukk

ukk Actief lid

Jan 19, 2011
    264
    0
    0
    @ Lara Succes meid!;)

17. augustus2009

augustus2009 Actief lid

Jan 3, 2011
    433
    0
    0
    @Heitjekarweitje: het gaat wel oke. Zaterdag zou ik kunnen testen. Maar ik denk dat het niet raak is. Oke, ik heb sinds afgelopen vrijdag zere borsten maar ik voel me erg opgeblazen en heb allemaal tekenen dat mijn ongesteldheid eraan zit te komen. Het is gewoon een beetje de tijd uitzitten. Vind het best moeilijk hoor, vorige week was ik zo vrolijk en zo vol positiviteit, dat is nu even totaal verdwenen. Volgens mij zit er ook een griepje aan te komen. Ook dit moet ik weer even een plekje zien te geven. Misschien loop ik op de zaken vooruit en ben ik te somber maar zo voel ik het nu gewoon even. Ik had tegen beter weten in op een voltreffer gehoopt. Maar goed, moet mezelf weer even bij elkaar rapen en doorgaan. Daar neem ik even de tijd voor.

Wat balen dat je ongesteld bent geworden maar wel fijn dat je direct kan doorstromen. Wat gaat er nu allemaal met je gebeuren?

Liefs,
    augustus2009

18. murphy

murphy Bekend lid

Oct 8, 2010
    877
    1
    18
    Even heel kort tussen het verven/dozen inpakken/carnaval vieren door:

@lara: jammer dat de laatste iui is mislukt. Maar je kunt meteen door met ivf? Veel succes vanmiddag!

@heitje: jij kunt hopelijk ook snel gaan iui-en. Spannend morgen, hoop dat alles er goed uitziet op de echo, en je niet alleen mag gaat dingen naar de hoofdprijs, maar hem ook nog gaat winnen deze ronde!

@esther: jij bent nu aan de utrogestan? Hoe bevalt het? Geen bloed is altijd goed! Ik vind het inbrengen niet zo super, maar ja, alles voor het goede doel.
    Word jij ook zo moe van die utro? Had ik vorige keer, kon wel 12 uur per nacht slapen en dan was ik nog niet uitgerust!

@all: mijn menstruatie is vandaag al begonnen! Moest eigenlijk nog een week duren, maar ben nu dwars door de provera heen ongi geworden. Vanochtend even gebeld met zh en ik moet het kuurtje gewoon afmaken, wat dus inhoud dat ik tot woensdagochtend nog provera slik en dan 's avonds puregon moet spuiten (beetje gek samen op een dag, maar goed...)
    Arts gaf aan dat je eigenlijk geen menstruatie kunt krijgen tijdens de provera, maar ja, mijn lichaam doet meestal raar onder invloed van hormonen. Dat belooft weer veel goeds voor de komende ronde!

19. murphy

murphy Bekend lid

Oct 8, 2010
    877
    1
    18
    @augsutus: jammer dat je je zo down voelt! Ik zou toch nog niet alle hoop laten varen, maar je kent je eigen lichaam natuurlijk het beste.
    Neem je tijd om jezelf weer bij elkaar te rapen, het valt ook soms absoluut niet mee!

20. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Lara, succes straks!!

@ heitje, hopelijk kun je beginnen aan de IUI! Spannend hoor!

@ augustus , kop op! De moed nog niet opgegeven, spannend nog even!

@ murphy, ik heb nog niet echt last maar heb ook pas 2 bolletjes gebruikt dus kan nog komen! Het inbrengen is wel wat ranzig inderdaad! Ik heb ook maar korte kleine vingertjes dus ben ook bang dat ik hem niet diep genoeg inbreng... maar geen idee. Stom he dat ziekenhuizen gewoon zeggen ; nee hoor je kan helemaal niet ongesteld worden..... nou het bewijs is er toch! Zeiden ze toen ook tegen mij toe ik 3 dagen na de IUI ongesteld was. Kan niet..... nee wat is het dan????

Succes met de komende ronde!

Liefs

Share This Page