@ Esther voel je je nu ook anders dan de voorgaande keren? @ All hier gaat het goed...wachten tot maandag dan FM hopelijk groeien ze daarbinnen goed, maar ook weer niet al te goed haha... ik zie dat ik heel wat moet bij lezen haha....heb gister weinig tijd gehad dus ga dat nu maar ff doen! succes meiden met spuiten en ook de meiden die moeten wachten! LIEFS
@ Ukk, spannend toch altijd weer, om te zien wat je lichaam doet he! Ik heb deze ronde voor het eerste Utrogestan gekregen die ik sinds de IUI vaginaal moet inbrengen 2x daags. Dus daar voel ik me wel anders door. En heb beide rondes gebloed vanaf de IUI of zelfs al ervoor. Dus tot nu toe heb ik het nog niet zover geschopt. Nu zit ik ook pas 4 dagen na mijn IUI hoor, dus *klop af* zegt niet zoveel.
Heitje, ik heb ook elke maand een mooie eisprong van mezelf maar kreeg toch clomid 100, juist om 2 of 3 follikels te krijgen... dat is 1 keer gelukt, de 2 keren bleef het er 1... Ik had wel eerder een eispong dankzij clomid! Druufke, oneerlijk is het soms he Kanshebber, opzich wel fijn dat jou vriendinnen hetzelfde meemaken... Ik heb het zelf ook , 1 vriendin ook door IVF zwanger geraakt en een andere ook pas na een jaar zwanger geraakt... Zij snappen hoe je je voelt en dat is fijn..
@kanshebber en lara: prettig om vriendinnen te hebben die hetzelfde meemaken. Mijn vriendinnen worden tot nu toe allemaal heel makkelijk zwanger (binnen drie maanden proberen). Ook heel fijn voor hun, maar ik heb soms wel het gevoel dat ik de enige ben die niet zo makkelijk zwanger wordt. Daarom is het forum dan weer prettig! @esther: ja, het geeft zo'n troep he, die utrogestan. Niet echt heel handig voor je seksleven idd. Jakkie! Ik had ook zo'n gevoelige borsten en heeeel moe. Zal wel de combinatie pregnyl en utro zijn, denk ik. Ach ja, alles voor 't goede doel..... @ukk: jij maandag eerste fm, ik woensdag eerste keer checken of er al iets gebeurd. Dan lopen we bijna gelijk, dit rondje. Zullen we afspreken dat we dan ook tegelijk positief gaan testen???? Hihihi
@ Lara had ik ook inderdaad. Normale eisprong maar toch aan de GonalF waardoor ik de eerste IUI met 75 al 2 eitjes had. De tweede IUI ook 75 maar toen maar 1 eitje. Nu de 3de IUI hadden ze de dossis meteen op 112,5 gezet omdat ze 2 eitjes willen. Maar wilde niet echt, nogmaals de dossis opgehoord op dag 11 waardoor ik ineens 13 eitjes had, waarvan maar eentje groot genoeg 1,8 en 2 van 1,5 toen ik de pregnyll zette! @ murphy en ukk, lijkt me een perfect plan dat jullie beide deze ronde gelijk positief testen! Ik wacht niet op jullie hoor, ik test gewoon volgende week zondag positief
@Esther1983: bij ons is er na alle onderzoeken geen reden gevonden waarom het niet lukt. Gisteravond met kramp op de bank gelegen en nadat ik naar toilet was geweest leek het erop als het was begonnen. Wat was ik even goed verdrietig, ontzettend boos en gefrustreerd. Zelfs met hulp van buitenaf lukt het dus gvd niet!!!!! We zetten onze waardigheid opzij, lig met mijn benen in de lucht voor een wildvreemde vent (ingreep niet door eigen arts gedaan) en nog lukt het gvd niet!!! Manlief deponeert kwakkie in een potje... Zere borsten, kotsend boven een plee gehangen en lichaam, weer neem je me in de zeik!!!! Waarom? Wat heb ik misdaan!! En, nog even wat: als ik dan toch niet zwanger ben, zorg dan dat ik ongesteld wordt, dan kan ik weer verder, lichaam!!!! Jullie begrijpen, even dikke tranen gisteren en vanmorgen op het werk. Maar wat ben ik blij met zulke lieve collega's om me heen zeg... als ik die toch niet had. Ik ga nu om elk rond uur naar de toilet, ik plas en durf amper te kijken. Op dit moment nog geen rood alarm. Er moet nu even niemand me in de weg lopen.... Morgen ben ik weer mezelf, nu even niet!!!!!!! Oh ja, Douglas heeft een wereld omzet na morgen..... Kus, augustus2009:x
@ augustus, wat kun je je rot voelen he, en wat lijkt het zo oneerlijk na wat wij allemaal moeten doorstaan! Maar kopop! Je bent nog niet ongi! En ik heb horen zeggen dat een komende ongi heel erg lijkt op een beginnende zwangerschap! Dus nog even volhouden! Knuffel!
Knuffel voor Augustus...meid probeer echt een beetje positief te blijven hoor! Het is je eerste IUI-poging en je krijgt nog heel veel kansen! Ik snap je helemaal hoor dat je het liefst vandaag zwanger bent...maar geduld is een schone zaak! (zegt de ongeduldigheid zelve). Esther: jippie nog geen bloed jij, dat gaat de goeie kant op! Hier: vannacht heb ik wel degelijk wat van de Clomid gemerkt...werd om half 2 wakker, had het bloedheet en voelde me helemaal niet goed! Zweten, beetje ijlen, heb volgens mij de hele tijd tegen vriend aan lopen lullen..weet niet eens meer wat maar staat me vaag iets van bij haha... (ja ik ben gevoelig voor medicatie )
Hi Meiden, Jeetje wat is er veel geschreven, zit nu op mijn werk dus ik ga het vanavond thuis maar even terug lezen Hier alles nog rustig, nog steeds geen ongi.... wel last van mijn borsten, maar ja dat kan natuurlijk ook een aankomende ongi betekenen. Bij mij in de omgeving lijkt iedereen wel van de lucht zwanger te raken. Het is inderdaad soms niet eerlijk. Ik zat laatst op tv tienermoeder te kijken, die "Kinderen" zijn er echt helemaal niet klaar voor en wij willen zo graag. Maar goed ik ben wel gezegend met een super lief kereltje van alweer 3 jaar. Nou meiden ik reageer vanavond op jullie. Liefs Lé
Hey Le, spannend hoor! Nog 4 daagjes! Ben je van je zoontje wel spontaan zwanger geraakt, of ook met hulp?
@Esther1983 & @ Heitjekarweitje: ja, geduld is iets wat ik totaal niet heb meegekregen van mijn ouders, is dat bij de Hema te koop misschien? Tuurlijk, jullie hebben gelijk, de rode vlag is nog niet gehezen maar de teleurstelling en boosheid overheerst dan zo, dat ik het even niet meer kan handelen. En tuurlijk, ik en manlief staan nog aan het begin van een traject. Ik heb alleen zo de vurige hoop dat we het lange traject niet helemaal tot het eind hoeven te bewandelen. Ik zit niet aan chlomid of andere medicatie. Ik heb nadat ik met de pil ben gestopt geen periode overgeslagen. Ik weet dat ik daarvoor dankbaar mag zijn. Het resultaat is alleen voor ons allemaal hetzelfde: onze droom komt niet uit. En ik ben er zo vreselijk klaar voor... het is zo welkom... diepe zucht. Please don't get me wrong: ik wil niemand in de put praten maar op dagen zoals vandaag zie ik het even niet meer zitten. Morgen ben ik er wel weer bovenop. Kus, augustus2009
@ Murphy dat vind ik een goede deal!!! haha... hopelijk word het volgende week onze week een ook voor de andere meiden natuurlijk! @ Augustus ik snap dat je je klote kan voelen, maar geef de moet nog niet op! je bent nog niet ongi en idd je hebt ook hetzelfde gevoel bij een zwangerschap dus koppie op meid! @ Esther ik hoop echt dat je nu een s geen vroegtijdig bloedverlies krijgt en hopelijk helemaal niet! geef jij het goede voorbeeld aan ons allen! @ Le spannend he! ben heel benieuwd! duim voor jullie!
Goedemorgen dames, Wat is het een mooie dag he buiten! Heerlijk dat zonnetje, alleen jammer dat ik dan aan het werk ben Bijna weekend! Zit al 5 dagen na mijn IUI en heb nog steeds geen druppel bloed verloren, fijn dat de Utrogestan daarin helpt! Hoe is het verder hier met iedereen??
Ja echt een heeeeerlijk weertje! Moest om 1 uur beginnen met werken en lekker op de fiets heen...heerlijk dat zonnetje in je gezicht! Word er helemaal vrolijk van! *geeft een beetje vrolijkheid aan Augustus* Esther, echt supergoed dat die bolletjes zo goed helpen!! Nu óp naar een posi test! Hier alweer op dag 4 van de Clomid, vannacht iets minder beroerd geweest, maar wel meerdere malen wakker geworden van de warmte-aanvallen...lijk echt wel in de overgang hahaha. Dat wordt nog wat als ik meer hormonen moet gaan gebruiken, als ik het al heb van Clomid... waar gaat dat heen... Gelukkig voel ik me overdag gewoon goed, op af en toe wat lichtvlekken na, maar is niet echt vervelend ofzo...voel me kiplekker! Kan niet wachten tot het dinsdag is! Ben benieuwd of ik 1 of misschien al 2 eitjes ga hebben!!
Ik heb weer even het lijstje opgezocht, zo hebben we ff een beter overzicht van iedereen! IUI-lijst Esther1983 - eerste kindje IUI 3 op 1 maart - NOD Ukk - eerste kindje - IUI 3 Heitje - eerste kindje - IUI start 3e week van maart Laraxx - eerste kindje - inschrijven IVF Druufke - eerste kindje (?) - IUI -NOD Augustus2009 - IUI 1 -NOD Le1981 - IUI 1 - NOD Kanshebber - IUI 5 - NOD Murphy - IUI 4 - NOD Blade - IUI 6 - NOD Willen jullie hem aanvullen en kijken of het klopt wat ik heb ingevuld? Ik zal hem dan wel opslaan op mn pc, zodat we niet steeds zo hoeven te zoeken naar het lijstje!
Hoi meiden, hier een update: nou helaas pindakaas, het zet nu allemaal toch wel door hoor. Ziekenhuis gebeld (het is weliswaar heel licht maar toch) en mag met ronde 2 beginnen. Zondag weer de eerste spuit zetten. Vanavond een avondje bankzaken gepland.... aanstaande vrijdag weer een echo om te kijken hoeveel eitjes. Heel jammer, had het zo gehoopt.
@ heitje, balen dat je iedere x in de nacht wakker wordt! Hopelijk went je lichaam een beetje zodat je weer door kunt slapen! Heerlijk he het zonnetje, ik word er ook echt vrolijk van! @ augustus, balen meid dat het toch niet gelukt is! Nu kop op naar een hele mooie 2de ronde! Dat het de eerste x bij mij mislukt was ging ik ff een wandeling maken , toen was het net zo mooi als vandaag. Dan huil je even een uurtje en ben je boos en dan kun je er weer positief tegenaan! @ hier, auw wat heb ik nog zere borsten zeg pff word er gek van!
[ IUI-lijst Esther1983 - eerste kindje IUI 3 - NOD 20 maart Ukk - eerste kindje - IUI 3 Heitje - eerste kindje - IUI start 3e week van maart Laraxx - eerste kindje - inschrijven IVF Druufke - eerste kindje (?) - IUI -NOD Augustus2009 - IUI 2 Le1981 - IUI 1 - NOD Kanshebber - IUI 5 - NOD Murphy - IUI 4 - NOD Blade - IUI 6 - NOD