Ik ga straks even lekker sporten heb ik al even niet gedaan ivm me rug samen met me vriendin dus ik ga me even lekker uitleven denk ik pppffff.:x Groetjes babyborn....
@Babyborn, ik raad je aan om inderdaad nog even met het ziekenhuis te bellen over de dosis Clomid. Als ik me goed herinner had je vorige maand een prima (dubbele?) eisprong, dus het lijkt me onlogisch om de dosis te verhogen met het risico op overstimulatie. Ik zou van het ziekenhuis verlangen dat de gyn er even heel kritisch naar kijkt, als ik jou was.
Kijk, dat is mijn grote uitlaatklep!! Ik ben zelf Zumba-instructeur en alleen dat (en mijn meissie natuurlijk) zorgt ervoor dat ik ff niet meer aan zwanger worden hoef te denken, heerlijk! Net ongi geworden, man wat een pijn weer! Tjee, dus het was echt een ongiweekend hier met mezelf als laatste... Nou, dat wordt dus eerste IUI volgende week vrijdag of zaterdag en ik hoop niet op zondag want dat kan bij ons dus niet... @Lin, ik las dat je woensdag op gesprek gaat voor evt. IVF? Suc6 alvast daarvoor! Hoest met de rest? Van Laraxx heb ik ff niets vernomen??
@sportmama, wat leuk dat je Zumbalessen geeft ! Daar heb ik zelf ook een paar keer aan meegedaan, maar mijn voorkeur gaat naar Bodyjam. Ken je dat ook? Daarin kun je je ook lekker uitleven! Spannend zeg, voor jou de eerste IUI. Hopelijk gaat deze meteen succes brengen! Je hebt het vast al eerder verteld, maar wat was bij jou ook alweer de reden dat zwanger worden niet lukt? Of is dat onverklaard? Wel fijn dat je al een dochter hebt. Mooie naam trouwens, Bente !
Dank je, leuke naam hè, stoer en lief tegelijk. Ik heb haar vandaag voor de allereerste keer naar de basisschool gebracht!! Gek hoor zowel voor haar als voor mij... Hoop dat jij (en de rest natuurlijk) dit allemaal nog mogen meemaken!! Ik geef ook Bodyjam!!! Ook helemaal te gek gave lessen inderdaad... Bij ons is er geen oorzaak gevonden waarom het niet lukt...bij Bente was ik na 6 maanden al zwanger! Ik heb een keizersnede gehad en zelf vermoed ik dat het daar aan ligt maar bij een kijkoperatie is dat pas te ontdekken en dat willen ze bij mij (nog) niet doen...(te duur?) Kan best zijn dat de oplossing voor ons IUI is! we shall see.... Zelf heb ik er niet zo'n goed gevoel bij maar dat is vooral zelfbescherming denk ik... En jij, je gaat al voor je 5e IUI las ik?? Heftig hoor met die hormonen. Bij mij beginnen we pas met hormonen bij de 3e poging omdat ik zo regelmatig ben.
@sportmama, gek is dat he, dat het soms bij een eerste kindje zonder problemen lukt om zwanger te raken en bij een tweede ineens niet meer. Andersom komt ook wel voor, de eerste met IVF en de tweede spontaan. Het lichaam blijft gek en onberekenbaar. Lijkt me ook wel erg frustrerend trouwens, als je weet dat het wel kan (je bent immers eerder al zwanger geweest) en dat het toch maar niet lukt. Alsof je iedere maand mag dobbelen met een dobbelsteen en 6 is raak. En dan gooi je maar telkens geen 6... Ik hoop voor jou dat IUI dé oplossing voor je zal zijn ! En dat Bente snel een lief brusje zal krijgen !
Ik kom straks weer even we gaan zo eten etc dan heb ik even wat meer tijd en ik heb ziekenhuis gebeld nou ja ik nee me mannetje. Groetjes babyborn...
Jeetje, ik voelde me net na het eten een beetje down en neerslachtig (tja ongi hè?) en nu lees ik dit! Bedankt voor deze bemoedigende woorden!! Echt superlief van je! Op dat we allemaal binnenkort 6 gaan gooien... HALLELUJA!
Sportmama, Spannend voor je joh de eerste IUI ach joh komt wel goed we blijven lachen hier op het forum en steunen elkaar en dat is toch wel erg prettig ik ook volgende week iui misschien wel gelijk met jouw dat is altijd wel leuk als je een beetje samen loopt. Lien ik had het ziekenhuis nog gebeld nou ja me mannetje ik was het een beetje zat dat geouweneel daar ggrr maar ik moet wel dubbel clomid gebruiken me mannetje had de gyn zelf aan de telefoon gekregen ze willen toch dat er meerdere kansen moeten zijn om zwanger te worden dus des te meer eggs des te meer kansen voor ons ook omdat wij al zolang bezig zijn ik mag tot 100 clomid gaan niet hoger dan heb je inderdaad last van overstimulatie dus tja dan slikken we het maar weer voor 5 dagen ik heb me afspraak verzet voor FM naar maandag dan is ons zoontje ook weer naar school en heb ik kans dat het toch meteen goed is dat ik waarschijnlijk net als de vorige keer meteen de volgende dag voor IUI kan (dan hoef ik ook geen pregnyl te prikken) dat vind ik niet erg dus we zien het wel weer. Helaas heb ik wel de vrouweslager als gyn er is niemand anders dan erg jammer als ze me pijn doet haal ik uit denk ik lol Groetjes babyborn....
Lekker hoor sportmama ik heb al me energie er even uit gegooid leuk joh dat jij zelf les geeft zelf red ik dat helaas niet zumba is een beetje te zwaar ivm mijn copd maar het is wel mega leuk. Ik fitness en doe hoop cardio ik zweette me dood zeg echt kan wel af en toe lekker zijn hoor ik had het even nodig hihi en een lekkere stukkie muziek er bij en gaan met die banaan. Raar is dat trouwens he voor de eerste keer je kindje de hele dag naar school dat ben ik nou al gewendt ons zoontje is al 9 jaar en hier gaan ze volgende week pas weer naar school. Groetjes babyborn....
Leuk toch wij zitten film te kijken maar nou zit ik weer met die laptop op schoot echt erg maar ja het is toch leuk en gezellig zo. Zo even wat drinken pakken en beentjes op de bank ik beginspierpijn te krijgen denk ik van het sporten hihi of heb je nog wat leuks te melden. Pien hebben we ook al een tijd niet gesproken he en laraxx?? Misschien weg of even geen behoefte dat kan. Groetjes babyborn....
@Lin: succes met het gesprek morgen! Ben benieuwd wat er allemaal vertelt wordt over het hoe en wat. @Babyborn: Ben je al begonnen met de extra dosis Clomid? of heb je nog de kans om het goed na te vragen bij de gyn? Vreemd als je een hogere dosis krijgt, als de eicellen de vorige keer ook goed rijpte. Hier weinig te melden. We moeten nog even wachten voordat we weten hoe verder..... pff, wachten duurt lang haha.
Hee misty Lin heeft woensdag een gesprek hihi en ik ga morgen beginnen met de clomid ppff ben benieuwd of ik er een beetje normaal op reageer. Mijn mannetje heeft de gyn aan de telefoon gehad. De gyn wil je gewoon alles op alles zetten daar komt het op neer om nog meer goed gerijpte eitjes te krijgen des te meer kans op dat er nu eindelijk 1tje pakt dan gaan we daar maar van uit dus we zien het wel weer we houden nog een beetje moed en hoop dat het dan toch nog een keer mag gaan lukken. Wachten duurt lang he ik weet er alles van nou meid komt wel goed als je maar snel wat meer over hoe en wat etc ik had je al even niet gezien hier. groetjes babyborn....
Goedemorgen allemaal, Hoe is het met iedereen? Gillian hoe is het met jou? Voel je je nog goed? Zit er nu nog iemand op het wachtbankje? Bedankt voor jullie succes wensen ik laat morgenavond wel weten hoe het was.
Hoi Lin, Volgens mij zit er niemand meer op het wachtbankje? Lin dat zit allemaal wel goed we leven alllemaal met je mee en ik ben heel erg nieuwsgierig wat je allemaal te horen krijgt erg spannend meid en hoop dan dat je straks gauw kan door gaan want je gaat pas door na je bruiloft toch of had ik dat verkeerd begrepen. Denk aan je morgen en echt heel heel heel veel succes meid. Groetjes babyborn....