@ Murphy en Esther dankje wel! hopelijk is het raak, maar heb geen id! haha... wachten wachten en nog s wachten...... @ Druufke Spannend meid!!! hoop het zo voor jullie!!! hoe voel je je? Liefs
@ ukk: Om eerlijk te zijn voel ik me kiplekker......Vorige maand was ik vaak echt beroerd en had veel last van krampjes en steekjes. Heb nu echt NERGENS last van. Vandaag een lekekr verwendagje voor mezelf gehad: zonnebankje, badje haartjes gekleurd hihi. Kortom: afleiding afleiding afleiding. Hoop dat ik vannacht kan slapen van de zenuwen haha.
@ druufke heerlijk even lekker een dagje voor jezelf even lekker genieten en idd ff lekker afleiding ik hoop dat je ons een goed voorbeeld kan geven! en natuurlijk dat je lekker en rustig kan slapen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan! Succes meid!
Goede morgen dames, helaas is onze 2e IUI mislukt! Ik hoefde geeneens een testje te doen. De ongi was er al....... Op naar ronde 3.
@Druufke: lieverd, wat balen zeg, ik had het zo voor je gehoopt! Even dit een plekje geven, ik hoop voor jullie dat je snel met de volgende ronde kunt beginnen. Ik denk aan je. @allen: ik zit vandaag op de helft. Ik probeer positief te blijven. Ik denk alleen dat ik nog te veel spanning in mijn lijf heb om het te laten slagen en heb daarom het gevoel dat ook dit niet gelukt is. Weer een laagje eelt om mijn ziel. Het is niet anders. Ik ga door met de acupunctuur. Ik denk ik nu maar eens door de zure appel heen moet en oud verdriet en zeer niet weg moet stoppen maar uit mijn systeem moet verwijderen. Het moet plaatsmaken voor iets anders. Effe een vraag: wie van jullie heeft wel eens een hotstone massage gehad? Zijn die stenen echt loei en loei heet en vonden jullie het ontspannend?
Kanshebber en druufke, dikke knuffel voor jullie!! Kanshebber, heb jij hierna nog 1 iui? Diana, welkom!! Spannend dat je al snel met IVF begint... Succes!! Le, lief dat je een knuffel komt brengen en fijn dat alles goed is!!! Misschien voel je je na 12 weken weer wat fitter.. @All, gister een oproep gekregen voor IVF! 21 april hebben we een intake.... Ben benieuwt wanneer we kunne starten!
@ Druufke, wat jammer zeg! Zeker omdat je je zo goed voelde, dan krijg je toch hoop lijkt me. @ Allen. Wie heeft ook lucrin gebruikt? Wat als de 1e poging ivf mislukt? Vanwege mijn endometriose zou het niet goed zijn om ongi te worden omdat het dan weer snel aan kan groeien. Wat wordt er tussen 2 pogingen in dan gebruikt? Toch niet weer lucrin hoop ik? Liefs, Diana
@ Lara Spannend dat je een oproep hebt gekregen! hopelijk dat je via deze weg snel zwanger mag raken! hoe is het nu verder met je?
@ all: bedankt voor jullie lieve reacties. Ik moet eerlijk bekennen dat ik me natuurlijk wel zeer klote voel maar het is niet zo erg als de vorige maand. Toen waren onze verwachting bij onze eerste IUI denk ik heel hoog. Dat was deze maand al een stukje minder!! Ik mag maandag (joehoe op mijn verjaardag) weer naar het ziekenhuis voor de uitgangsecho en dan bespreken we ook weer de resultaten van de vorige maand. Ben eigenlijk heel erg benieuwd of mijn eitjes deze keer wel een goede waarde hadden. Hopenlijk horen we hier snel meer positieve berichten!! Heel veel succes met wachten voor de dames op de wachtbank nog, de rest heel veel succes met het laten groeien van de eitjes! Liefs Druufke
@ Druufke het is ook niet leuk natuurlijk, maar wat je zegt daar herken ik me ook in de eerste keer stap je er zo in en hoop je dat het gelijk raak is, maar als je dan toch ongi word sta je wel weer met beide benen op de grond! ik heb het nu ook hoor, het is onze derde keer, maar ik maak me steeds minder zorgen. ik hou wel hoop! dat wel, maar de verwachtingen zijn wel anders met de keer! succes maandag! en hopelijk dat je deze ronde mooie eitjes hebt en het raak is! liefs
@ Le: gek idee hoor om misschien wel jouw urine in mijn huid te spuiten Dankjewel voor de moeite die je voor ons doet! @ Augustus: ik vind een hotstone massage lekker. Zeker niet loeiheet en ze vragen vaak bij de eerste steen nog even aan je of de temperatuur naar je zin is. Sommigen leggen de stenen alleen maar op je. Zelf vind ik het fijner als ze ook wrijven met de stenen of er zelfs echt mee masseren. Omdat je spieren dan door de stenen lekker zijn opgewarmd, kunnen ze grondiger masseren. @ Murphy: wat een goed nieuws, een mooie volwardige laatste kans. Zou je lichaam het eindelijk leren Ik hoop dat het een geweldige laatste ronde wordt. @ All: vandaag begonnen aan de laatste ronde. Ik zie het echt als een moetje. Dosis verhoogd ook nog. Ik heb deze menstruatie helse buikpijn gehad en nu nog steeds een beetje. Dat gaat vermoedelijk een heerlijk maandje worden Gelijk wel vanalles geregeld: evaluatiegesprek met gyn, zelf gevraagd of dat gebruikelijk was. Ja zei men. Nou zei ik plan dan maar meteen in want als ik dat pas moet doen als poging 6 mislukt is dat moet ik nog langer wachten. Vervolgens mijn dossier opgevraagd voor het VU. De assistente zei dat ze die opdracht van de gyn moest krijgen. Dat lijkt mij vreemd want de gyn had mij zelf telefonisch gezegd dat ik dat tijdens poging 5 ofzo mocht opvragen om de VU un gang te zetten. Gelukkig geloofde de assistente me, volgende week ligt ie klaar. Zonder de laatste poging dan, misschien kunnen ze die over een paar weken er achteraan faxen. Formulieren voor VU heb ik in huis, die kan ik volgende week dus met het dossier langsbrengen. Ik ben er klaar voor.
@druufke: jammer dat de tweede poging mislukt is. Altijd weer shit. Veel sterkte meid! @ukk: duim, duim, duim @lara: fijn dat het allemaal goed loopt. Hopelijk snel je eerste ivf pogign. Spannend hoor! @kanshebber: tja, of mijn lichaam het ooit gaat leren? Weet niet, maar deze kans gaan we optimaal benutten! Je klinkt wel strijdvaardig, zo van, kom maar op met die ivf! Maar wie weet, laatste iui is ook nog een kansje... Net heb ik weer de pregnyl gezet. Viel erg mee, geen branderig gevoel of zo. Nu morgenochtend nog even een echo, ben benieuwd of eitje er nog zit. Zo ja, dan zaterdag iui. Zo nee, dan morgen meteen maar iui. Spannend!
@ Kanshebber succes meid met de laatste ronde! best for last!succes meid! @ Murphy dankje wel meid!!! ik hoop op een mooi eitje(s)! ik duim voor je meid!!! duim duim duim!!!
Zo ik kom even taart uitdelen want ik ben jarig vandaag. Het is een Cote dór taart met bonbonbloc-vulling, selfmade! Tast toe!
En nog even een vraagje over testen na Pregnyl... Testen jullie om te kijken of de pregnyl eruit is? Zo ja, na hoelang testen jullie negatief? Is het mogelijk om 12 dagen na pregnyl licht posi te testen met kv? Het zit namelijk zo...ik wilde graag op mn verjaardag testen maar cyclus was iets langer geworden dus zit nu op 10dpo...maar dacht, ach kan altijd kijken of het streepje nu echt helemaal weg is! De bovenste is van 7dpo met gevoeligheid 10mlu Die daaronder 8dpo 10mlu (zeer licht schaduwlijntje) En de onderste vanmorgen na paar minuten zichtbaar?
@heitje: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Die taart ziet er errug lekker uit! Ik zie idd een heel licht streepje bij de onderste test...zal in het echt wel iets duidelijker zijn dan op de foto. Hoeveel pregnyl had je gespoten? Kan misschien nog wel restje zijn, of hele prille zwangerschap! Ik zou, als ongi nog wegblijft, over twee dagen nog eens testen. Ach, wie houd ik nu voor de gek...ik zou gewoon morgen nog een keer testen! Je maakt het wel spannend dit keer! @all: vanochtend echo gehad. Eitje zat er nog steeds, dus iui kan gewoon morgen plaatsvinden. Joepie!!